Auteur Topic: Heel Veel Plezier met WIDM 18  (gelezen 22608 keer)

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Heel Veel Plezier met WIDM 18
« Reactie #60 Gepost op: 16-02-2018, 20:56:58 »
Déjà vu  :D
Leuk Rick, dank je wel  ::bravo::

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Heel Veel Plezier met WIDM 18
« Reactie #61 Gepost op: 16-02-2018, 21:51:42 »
Dank je wel Rick! Heel leuk om te zien  ::bravo::

Offline rkmccullough

  • Forumlid
Re: Heel Veel Plezier met WIDM 18
« Reactie #62 Gepost op: 17-02-2018, 14:11:16 »
@SVEN - Wij zijn al bezig met seizoen 19. Er is nog geen definitief "go" voor seizoen 20 maar gesprekken daarover zijn wel aan de gang.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Heel Veel Plezier met WIDM 18
« Reactie #63 Gepost op: 17-02-2018, 14:15:45 »
Het klinkt in ieder geval al positief!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Heel Veel Plezier met WIDM 18
« Reactie #64 Gepost op: 17-02-2018, 14:55:08 »
@SVEN - Wij zijn al bezig met seizoen 19. Er is nog geen definitief "go" voor seizoen 20 maar gesprekken daarover zijn wel aan de gang.

Toppertjes! Dat toch al bijna 2 decennia lang het programma op tv is, dat kunnen niet veel makers zeggen :-)
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Heel Veel Plezier met WIDM 18
« Reactie #65 Gepost op: 25-02-2018, 09:47:53 »
Ik heb helaas de afleveringen van vorige week en gisteren (nog) niet gezien (zaterdagavond vind ik nog steeds geen handige avond), maar ik heb wel dit forum (een beetje) gevolgd. Voor het eerst in jaren zitten we er hier volledig naast. Geweldig gedaan, ons (bijna) allemaal zo vreselijk voor de gek houden, na zoveel jaren ervaring als Molloten. Chapeau! ::bravo::
Keep calm and eat chocolates!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Heel Veel Plezier met WIDM 18
« Reactie #66 Gepost op: 25-02-2018, 09:56:29 »
Mooie twist, Rick.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Heel Veel Plezier met WIDM 18
« Reactie #67 Gepost op: 25-02-2018, 11:06:56 »
Jullie moeten haast wel in een deuk liggen van het lachen  ::rofl::
You'll never walk alone

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Heel Veel Plezier met WIDM 18
« Reactie #68 Gepost op: 25-02-2018, 11:12:35 »
Helemaal mee eens! Wat een fantastisch en episch werk hebben jullie geleverd!  ::bravo::

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Heel Veel Plezier met WIDM 18
« Reactie #69 Gepost op: 25-02-2018, 11:16:24 »
Dit seizoen gaat ook de geschiedenis in voor jullie makers ::bravo:: Ruim 70% zat fout en dat hebben jullie toch maar mooi voor elkaar gekregen. Dé twee tunnels beide ingestort twee weken achter elkaar. Het molduel van Heinz voor helemaal niks geweest. Wij kunnen weer helemaal opnieuw beginnen.

Wel fijn dat jullie het niet zo hebben gedaan als met Diederik vorig jaar: de executie uitstellen. Dat zou echt duivels zijn geweest >:D

Als aflevering 9 ook zulke goede opdrachten heeft en aflevering 10 een spectaculaire ontknoping en molacties heeft, gaat dit seizoen voor mij persoonlijk de boeken in als de beste ooit.

C H A P E A U, Rick & Crew!
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Clauzwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Heel Veel Plezier met WIDM 18
« Reactie #70 Gepost op: 25-02-2018, 15:14:01 »
Dit seizoen gaat ook de geschiedenis in voor jullie makers ::bravo::
Als aflevering 9 ook zulke goede opdrachten heeft en aflevering 10 een spectaculaire ontknoping en molacties heeft, gaat dit seizoen voor mij persoonlijk de boeken in als de beste ooit.
C H A P E A U, Rick & Crew!

Ik sluit me volledig aan bij bovenstaande. Wat een fantastisch seizoen en wat zijn wij molloten door jullie op een dwaalspoor gezet  ::bravo:: ::bravo::
Voor mij is dit al het beste seizoen ooit! Wat een gave opdrachten, fantastisch land, super deelnemers!!

Offline IlonaJessy

  • Forumlid
Re: Heel Veel Plezier met WIDM 18
« Reactie #71 Gepost op: 26-02-2018, 16:54:29 »
Gaat er nog iemand naar de bioscoop voor de laatste aflevering? Schijnbaar uitzending te volgen bij paar Vue bioscopen

Offline JijBentDeMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Heel Veel Plezier met WIDM 18
« Reactie #72 Gepost op: 26-02-2018, 16:58:01 »
Complimenten voor dit seizoen zijn zeker op zijn plaats, alleen moet ik hier wel bij vermelden dat de mol van dit seizoen behoorlijk wat geld heeft verdiend in vergelijking met Simone en Stine, dus dat ze hiermee 70% op het verkeerde been hebben gezet is naar mijn mening niet heel bijzonder.

Ik zeg ook uit mijn hoofd dat er nog nooit een mol is geweest die op de 2 na laatste plek stond met geld verdienen, altijd laatste of een na laatste.

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Heel Veel Plezier met WIDM 18
« Reactie #73 Gepost op: 26-02-2018, 19:09:54 »
Ik doe deze maar hier, weet niet waar het anders moet  ::)

https://twitter.com/RealityNetOrg/status/968183617506762755

Offline molecula

  • Forumlid
  • I'm gonna rope you
Re: Heel Veel Plezier met WIDM 18
« Reactie #74 Gepost op: 26-02-2018, 21:08:05 »
Complimenten voor dit seizoen zijn zeker op zijn plaats, alleen moet ik hier wel bij vermelden dat de mol van dit seizoen behoorlijk wat geld heeft verdiend in vergelijking met Simone en Stine, dus dat ze hiermee 70% op het verkeerde been hebben gezet is naar mijn mening niet heel bijzonder.

Ik zeg ook uit mijn hoofd dat er nog nooit een mol is geweest die op de 2 na laatste plek stond met geld verdienen, altijd laatste of een na laatste.

Complimenten zijn op zijn plaats voor de locatie, Georgië is prachtig. De kandidatengroep is minder dan andere jaren, maar er zitten nog genoeg leuke mensen bij. En de opdrachten zijn van hetzelfde niveau als andere jaren.

Helaas doet de mol dit jaar erg slechte zaken, ofwel wordt dit slecht in beeld gebracht. Dit jaar gaan de doelstellingen van WIDM niet op, zoals verwoord in de website "Alleen een slimme kijker kan ontdekken waar en hoe De Mol opdrachten saboteert." Een veelverdiener als mol maakt dit programma kapot.

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Heel Veel Plezier met WIDM 18
« Reactie #75 Gepost op: 26-02-2018, 23:11:40 »
Ik zeg ook uit mijn hoofd dat er nog nooit een mol is geweest die op de 2 na laatste plek stond met geld verdienen, altijd laatste of een na laatste.
Dit wou ik laatst uitzoeken (toen we net na aflevering 4 zaten), maar heb dit niet helemaal gedaan. Wel heb ik genoteerd dat Klaas, Kees en Anne-Marie in de middenmoot zaten na afl. 4. Moloverzicht van Klaas zag ik bij het einde niet terug op het forum en Anne-Marie bleef eigenlijk in de middenmoot tot het einde (al werd er wel een kanttekening gemaakt dat ze het vlot misschien niet had geraakt). Thomas stond dan wel onderaan, zowel halverwege als op het einde. Andere mollen had ik nog niet gecheckt.


Ik vind het tot nu toe een heel mooi seizoen! ::bravo::
Vooral hoe het uitgezonden is en naar mijn gevoel meer tijd voor opdrachten en minder biechten over hoe mooi het is, hoewel die er ook tussen zitten. Naar mijn gevoel draait het meer om het spel en daar geniet ik van. Elke aflevering, behalve de bijzonder eerste aflevering, hebben we 3 opdrachten! Geweldig.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Heel Veel Plezier met WIDM 18
« Reactie #76 Gepost op: 27-02-2018, 01:44:17 »
Helaas doet de mol dit jaar erg slechte zaken, ofwel wordt dit slecht in beeld gebracht. Dit jaar gaan de doelstellingen van WIDM niet op, zoals verwoord in de website "Alleen een slimme kijker kan ontdekken waar en hoe De Mol opdrachten saboteert." Een veelverdiener als mol maakt dit programma kapot.
Laten we eerst de ontknoping afwachten ;)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: Heel Veel Plezier met WIDM 18
« Reactie #77 Gepost op: 27-02-2018, 08:20:06 »
Ik vind het juist een fantastisch seizoen! Opdrachten, het draait allemaal op het spel, niet een BNN-er reisje, en totale verwarring. En over slechte mol? Ik denk het juist niet, we moeten nog maar zien, maar ik verwacht ook hier heel veel verrassingen!
Meer L

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Heel Veel Plezier met WIDM 18
« Reactie #78 Gepost op: 28-02-2018, 09:51:17 »
Laten we eerst de ontknoping afwachten ;)
Ik ben daar ook heel benieuwd naar! Vooral ook waar de mol allemaal geld heeft 'weggegooid' (als in: gezorgd dat het niet in de pot kwam)
Enige jammere: ik kan pas de woensdag na de ontknoping zelf de ontknoping gaan kijken. Of ze moeten in het hotel in Bulgarije een satelliet hebben waarmee je Wie is de Mol kan ontvangen...
Ich bin ein Bärliner!

Offline IlonaJessy

  • Forumlid
Re: Heel Veel Plezier met WIDM 18
« Reactie #79 Gepost op: 28-02-2018, 16:42:00 »
VIP plekken nu beschikbaar voor de finale nij VondelCS. Gaan er meer mensen daarheen?