Auteur Topic: [Aflevering 1] 6 januari - Een verhaal apart  (gelezen 70369 keer)

Offline AstridM

  • Forumlid
Re: [Aflevering 1] 6 januari - Een verhaal apart
« Reactie #360 Gepost op: 16-01-2018, 14:22:21 »
Je hoeft echt niet neerbuigend te gaan doen.


Sorry, dat was echt niet de bedoeling, maar het staat er inderdaad wel een beetje lullig.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 1] 6 januari - Een verhaal apart
« Reactie #361 Gepost op: 16-01-2018, 15:47:16 »
Sorry, dat was echt niet de bedoeling, maar het staat er inderdaad wel een beetje lullig.

No problemo. ;) Het heetst van de discussie. Heb ik ook al wel eens last van. :-[

Offline WieisdeMol_Gido

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die molloot met die youtubefilmpies.
Re: [Aflevering 1] 6 januari - Een verhaal apart
« Reactie #362 Gepost op: 24-02-2018, 11:33:25 »
Ik vind het zelf erg opvallend dat Simone het zo goed doet in de eerste aflevering.
Ze helpt Bella beter dan dat Bella Simone helpt.
Misschien dat ze de mol is en al voorkennis heeft.

Het zou immers niet eerlijk zijn geweest als het duo met de mol erin niet de kluis zou vinden.
Stel dit was het enige duo geweest zonder kluis dan zou de andere kandidaat ALTIJD afvallen!

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: [Aflevering 1] 6 januari - Een verhaal apart
« Reactie #363 Gepost op: 2-03-2018, 21:35:31 »
Ik weet niet hoe vaak dit als besproken is, maar mocht Jan de Mol zijn, dan is het raar dat hij samen met Jean-Marc (en Loes en Ron) hier de test moet maken. Mochten Loes en Ron toch op tijd zijn geweest dan hadden Jan en Jean-Marc alleen de test moeten maken en was Jean-Marc sowieso naar huis gegaan. Lijkt me niet dat de productie zo'n scenario zou toe laten?
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 1] 6 januari - Een verhaal apart
« Reactie #364 Gepost op: 2-03-2018, 21:42:18 »
Ik weet niet hoe vaak dit als besproken is, maar mocht Jan de Mol zijn, dan is het raar dat hij samen met Jean-Marc (en Loes en Ron) hier de test moet maken. Mochten Loes en Ron toch op tijd zijn geweest dan hadden Jan en Jean-Marc alleen de test moeten maken en was Jean-Marc sowieso naar huis gegaan. Lijkt me niet dat de productie zo'n scenario zou toe laten?
Dat geldt voor iedere mogelijk mol he? Ze zaten allemaal in duo's....

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 1] 6 januari - Een verhaal apart
« Reactie #365 Gepost op: 2-03-2018, 21:44:05 »
Dat geldt voor iedere mogelijk mol he? Ze zaten allemaal in duo's....

Jelsir heeft het volgens mij over de discussie die we hier vorige week hadden: Gaat de Mol met zijn maatje naar de test met het risico dat de andere 4 duo's wel de kluis bereiken en dat dat maatje dus afvalt?

Offline hamsterdam

  • Forumlid
Re: [Aflevering 1] 6 januari - Een verhaal apart
« Reactie #366 Gepost op: 2-03-2018, 21:45:01 »
Ik weet niet hoe vaak dit als besproken is, maar mocht Jan de Mol zijn, dan is het raar dat hij samen met Jean-Marc (en Loes en Ron) hier de test moet maken. Mochten Loes en Ron toch op tijd zijn geweest dan hadden Jan en Jean-Marc alleen de test moeten maken en was Jean-Marc sowieso naar huis gegaan. Lijkt me niet dat de productie zo'n scenario zou toe laten?

Vaak besproken hier en het is inderdaad vreemd. Als Jan de mol zou zijn zouden dit  evt opties zijn volgens mij:

- hij wilde echt de kluis halen maar had oprecht pech met die rare taxichauffeur - dus Jan kon er niks aan doen (evt in combi met onderstaande optie)

- er was een alternatief verloop van aflevering 2(JM zou gegarandeerd terugkomen of had zelf in handen of het zou lukken terug te keren)

- De mol werd gebriefd of er anderen waren die het niet gingen halen (dit lijkt me lastig om uit te voeren)

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 1] 6 januari - Een verhaal apart
« Reactie #367 Gepost op: 2-03-2018, 21:50:47 »
Jelsir heeft het volgens mij over de discussie die we hier vorige week hadden: Gaat de Mol met zijn maatje naar de test met het risico dat de andere 4 duo's wel de kluis bereiken en dat dat maatje dus afvalt?
Ja. Als de mol dat niet actief heeft kunnen voorkomen (bijv door die sigaretten-taxi). Maar dat geldt dus ook voor Olcay en Ruben, ook daar had het kunnen gebeuren dat het de mol niet gelukt was de kluis op tijd te vinden doordat ze ander bijv de poot stijf hirld en elders wilde zoeken.

De productíe heeft het spel zo in elkaar gezet dat die mogelijkheid er was.