Auteur Topic: Wie verdenkt wie  (gelezen 47164 keer)

Offline Cool Cat_86

  • Forumlid
Re: Wie verdenkt wie
« Reactie #160 Gepost op: 20-02-2018, 09:09:11 »
Stine zegt niet voor niets te menen dat iedereen op dezelfde mol zit maar zij enkele antwoorden in de test gewoon het antwoord niet wist. Ik denk ook dat dat zo is. Jan verdenkt Simone al langer, steeds wat meer. Ruben is na Loes geswichted naar Simone. Hij zit er waarschijnlijk nog steeds in omdat hij wel steeds op vrouwen heeft verdeeld. Olcay bedonderd de hele boel, die zegt de ene keer dat ze op Ruben zit en de andere keer dan ze natuuuurlijk niet op Ruben zit. Ze houdt echter net als Jan Simone al een paar aflevering enorm in de gaten, test haar ook en we zien haar een vraag op Simone beantwoorden.

Stine is als laatste Simone gaan verdenken, wellicht had ze daarom niet alle antwoorden die ze nodig had.

Maar hoe zeker is Stine hiervan? Ze kan ook dénken dat iedereen op dezelfde mol zit. Of iedereen zit op de verkeerde mol, zoals vorig seizoen. Ook een optie.

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie verdenkt wie
« Reactie #161 Gepost op: 20-02-2018, 09:15:37 »


Stine is als laatste Simone gaan verdenken, wellicht had ze daarom niet alle antwoorden die ze nodig had.

Stine zei dat ze de mol al heel snel had gevonden:

https://www.nporadio2.nl/annemiekesalijst/nieuws/16408/in-gesprek-met-de-afvallers-van-widm-2018

Dus dan denk ik meteen tijdens of direct na aflevering 2 al. Zeker na afl. 3. Tijdens de Niets is wat het lijkt opdracht in afl. 4 was ze al zo zeker van haar zaak dat ze niet eens 'nu al wilde weten' wie de mol was. Ze zat volgens mij al heel lang voornamelijk op Simone en al een tijd vol. Daarom zette ze haar zwarte vrijstelling pas zo laat in.


Of iedereen zit op de verkeerde mol, zoals vorig seizoen. Ook een optie.

Dat kan in theorie altijd, maar Stine twijfelt nog steeds niet echt, dus nadat ze 7 afleveringen heeft gezien. Ze zou het leuk vinden als ze in een foute tunnel zit, maar heeft er duidelijk geen aanwijzingen voor gevonden in de uitzendingen tot nu toe. Zo komt het op mij over, in ieder geval.

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: Wie verdenkt wie
« Reactie #162 Gepost op: 20-02-2018, 09:33:26 »
Van Stine hebben we geen verdenkingen gezien, alleen in aflevering 4 ( Emilio) en in aflevering 5 (Loes). Ik denk dat dat niet voor niets is.
Stine heeft al na de marktopdracht aflevering 2 en het paragliden aflevering 3 gezegd dat ze baalde weer een opdracht met Simone te moeten doen omdat er dan steeds portoproblemen waren. In aflevering 6 spreekt ze haar verdenkingen over Simone ook uit tegen Olcay.
Na haar exit zei ze een paar vragen te hebben  moeten gokken. Dat is volgens mij de reden dat ze afviel.

Jan houdt Simone na de tunnelvisieopdracht in de gaten en Olcay zit volgens mij in dubio tussen Simone en Ruben, zij zoekt niet voor niets info bij de anderen. Ruben heeft Simone wel steeds meegenomen maar ook gespreid over anderen. Ruben is nu aan het twijfelen....

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie verdenkt wie
« Reactie #163 Gepost op: 20-02-2018, 09:45:28 »
Vergeet nog even dit lijstje niet: http://www.wieisdemol.com/forum/index.php?action=dlattach;topic=62046.0;attach=135491;image

Dat werd toen TEGEN Stine gebruikt, maar kun je nu net zo goed TEGEN Simone gebruiken. Het is een wonder dat Olcay er nog inzit... rammelt aan alle kanten (tot aan geen molboekje hebben aan toe).
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie verdenkt wie
« Reactie #164 Gepost op: 21-02-2018, 13:20:19 »
De mol gaat er nooit uit... ;)

Offline Naty

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Min geld telt niet."
Re: Wie verdenkt wie
« Reactie #165 Gepost op: 23-02-2018, 12:40:55 »
Dat gesprek tussen Stine en Olcay over Simone in aflevering 6 zit mij nog steeds niet lekker. Het zou naar mijn mening goed kunnen dat er voorafgaand of zelfs erna meer besproken was in dat gesprek en alleen dit stuk van het gesprek de aflevering heeft gehaald. Dit kan weer twee dingen betekenen;
1. Simone is de Mol en door het afvallen van Stine (want door dit gesprek leek ze Simone te verdenken) hopen ze de verdenking thuis te minimaliseren.
2. Simone is niet de Mol en door dit gesprek proberen ze Simone verdachter te maken dan ze werkelijk is.

Ik denk dat er in ieder geval niet gelogen is in dat gesprek. Door de kleine dingetjes, zoals het gesprek na opdracht 4.1 zegt Olcay: "Als ik iemand moet aanwijzen die verdacht bezig was dan zou dat voor mij Ruben zijn." Daarvoor zei Stine dat alleen Emilio kans had om te mollen en uit het interview komt naar voren dat zij ook Emilio als Mol zag en dus niet gelogen heeft tegen Olcay. Daarnaast gaf Olcay Stine tijdens opdracht 7.3 een seintje om Ruben in de gaten te houden.
Gesneuvelde favoriete halve finalisten: 2008: Patrick | 2009: Dennis | 2012: Tim | 2014: Tycho | 2015: Chris

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: Wie verdenkt wie
« Reactie #166 Gepost op: 24-02-2018, 21:06:46 »
Zit nu iedereen op Ruben  ::oink::
Ik snap er niks meer van   :o ???

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie verdenkt wie
« Reactie #167 Gepost op: 24-02-2018, 21:24:22 »
Simone -> Ruben
Olcay -> Ruben
Jan -> Ruben
Ruben -> Jan (en twijfels over Olcay)

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Wie verdenkt wie
« Reactie #168 Gepost op: 24-02-2018, 21:28:57 »
Zouden ze het echt zo makkelijk maken ??? ?

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie verdenkt wie
« Reactie #169 Gepost op: 24-02-2018, 21:29:57 »
Zouden ze het echt zo makkelijk maken ??? ?

Nee, voor mij streept het Ruben definitief als Mol.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Wie verdenkt wie
« Reactie #170 Gepost op: 24-02-2018, 21:32:34 »
Nee, voor mij streept het Ruben definitief als Mol.

Dat gevoel heb ik dus  ook

Offline Cool Cat_86

  • Forumlid
Re: Wie verdenkt wie
« Reactie #171 Gepost op: 24-02-2018, 21:50:48 »
Idd. Ik vind het wat té duidelijk dat iedereen op Ruben zit. En zo wordt getoond. Is dit al eerder gebeurd?

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie verdenkt wie
« Reactie #172 Gepost op: 24-02-2018, 22:55:32 »
Vergeet nog even dit lijstje niet: http://www.wieisdemol.com/forum/index.php?action=dlattach;topic=62046.0;attach=135491;image

Dat werd toen TEGEN Stine gebruikt, maar kun je nu net zo goed TEGEN Simone gebruiken.

 ;D ;D ;D

En Stine had de mol dus al heel snel gevonden, tijdens aflevering 2 lijkt me dan te kloppen omdat Bella het toen ook al wel wist.

"Ze zou het leuk vinden als ze in een foute tunnel zit, maar heeft er duidelijk geen aanwijzingen voor gevonden in de uitzendingen tot nu toe." Duidelijk toch. Dit stuk vertrouwen in Stine heb ik dan nog altijd WEL haha. Die had dus de mol goed, maar iedereen, waardoor ze helaas dus toch rood kreeg.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie verdenkt wie
« Reactie #173 Gepost op: 24-02-2018, 23:01:02 »
Idd. Ik vind het wat té duidelijk dat iedereen op Ruben zit. En zo wordt getoond. Is dit al eerder gebeurd?
Bij Jon las ik net..

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie verdenkt wie
« Reactie #174 Gepost op: 24-02-2018, 23:10:10 »
Ja en nog wel veel vaker hoor. Deze klopt nu ook:
Stine zegt niet voor niets te menen dat iedereen op dezelfde mol zit maar zij enkele antwoorden in de test gewoon het antwoord niet wist.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Wie verdenkt wie
« Reactie #175 Gepost op: 24-02-2018, 23:35:52 »
Baaaaaaah vind dit echt niet leuk. Ruben de minst leuke mol

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie verdenkt wie
« Reactie #176 Gepost op: 25-02-2018, 00:06:20 »
Ik snap wel dat ze Ruben die auto van maar 50 euro gaven... die wordt als 1 van de meesten gewantrouwd... daarom mocht verder Stine ook niet rijden... zijn allemaal van die keuzemomenten zoals je op school ook had bij gymnastiek. Er moeten wel heel veel vragen puur op hun ingevuld worden.

De bondjes zijn ook niet erg sterk, als je bijv. Ruben hoort over Loes en Olcay over Stine. Alleen die van Jan en Emilio ziet er heel sterk uit, en die van Bella en Simone voorheen.
Dit wees ook al Ruben aan. Die heeft nooit een sterke bond gehad. En vandaag was het ook Simone die naar HEM toekwam.

Wat wel spookt is Bella. Want Loes zat in afl. 1 dan wel op Ruben, maar is op een gegeven moment wel van hem afgestapt. Dat mag dan nog niet in de aflevering gebeurd zijn dat Bella er notabene 10 op Ruben inzette. Later zie je Loes een kamer nemen met Ruben, wat Stine nog probeert af te weken maar wat faalt. Daar is vertrouwen gaan groeien bij Loes.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie verdenkt wie
« Reactie #177 Gepost op: 25-02-2018, 00:14:45 »
Dit wees ook al Ruben aan. Die heeft nooit een sterke bond gehad. En vandaag was het ook Simone die naar HEM toekwam.

Wat wel spookt is Bella. Want Loes zat in afl. 1 dan wel op Ruben, maar is op een gegeven moment wel van hem afgestapt. Dat mag dan nog niet in de aflevering gebeurd zijn dat Bella er notabene 10 op Ruben inzette. Later zie je Loes een kamer nemen met Ruben, wat Stine nog probeert af te weken maar wat faalt. Daar is vertrouwen gaan groeien bij Loes.

Dat verklaart ook die sleutelwissel van Stine. Ze wilde gewoon bij Ruben op de kamer komen.

Offline Naty

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Min geld telt niet."
Re: Wie verdenkt wie
« Reactie #178 Gepost op: 25-02-2018, 00:44:56 »
Ik snap de kritiek van de verdenkingen niet zo goed. Ruben kan er toch ook helemaal niks aan doen dat de kandidaten geen andere bruikbare biechten uitspreken die de montage kan gebruiken? Daarnaast is het voor mij in ieder geval vaak vrij duidelijk wie de Mol is in aflevering 8. Meestal heb je toch een 3 vs 1 of 2 vs 1 die aan de gang is waar je moeilijk om heen kan.
Gesneuvelde favoriete halve finalisten: 2008: Patrick | 2009: Dennis | 2012: Tim | 2014: Tycho | 2015: Chris

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie verdenkt wie
« Reactie #179 Gepost op: 25-02-2018, 00:57:05 »
Ik snap de kritiek van de verdenkingen niet zo goed. Ruben kan er toch ook helemaal niks aan doen dat de kandidaten geen andere bruikbare biechten uitspreken die de montage kan gebruiken? Daarnaast is het voor mij in ieder geval vaak vrij duidelijk wie de Mol is in aflevering 8. Meestal heb je toch een 3 vs 1 of 2 vs 1 die aan de gang is waar je moeilijk om heen kan.

In 2009 zat Vief ook al heel lang vol op Jon. Toch werden haar biechten ontlokt waarin het lijkt alsof ze nog twijfelde tussen Jon en Anniek. Als de productie wil kunnen ze m.i. altijd biechts ontlokken die opties openhouden. Dat dat nu niet gebeurt is opmerkelijk. Maar wat ik dan niet snap is dat ze Stine haar verdenking op Ruben niet gewoon geopenbaard hebben. Waarom nu wel en 1 aflevering daarvoor niet?