Auteur Topic: [Hints] Verborgen aanwijzingen in WIDM  (gelezen 93396 keer)

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Hints] Verborgen aanwijzingen in WIDM
« Reactie #220 Gepost op: 3-03-2018, 16:39:57 »
Kijk ook eens naar de hoofdletters!
Je bent wat cryptisch  :-[

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [Hints] Verborgen aanwijzingen in WIDM
« Reactie #221 Gepost op: 3-03-2018, 16:42:56 »
Je bent wat cryptisch

Met je ogen kijken naar de letters die groter zijn dan andere letters.

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [Hints] Verborgen aanwijzingen in WIDM
« Reactie #222 Gepost op: 3-03-2018, 16:47:16 »
Ik geloof dat ik je snap, Avogadro! (Maar ik weet het niet zeker).

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [Hints] Verborgen aanwijzingen in WIDM
« Reactie #223 Gepost op: 3-03-2018, 16:47:56 »
Noem me lui, maar ik zoek voor mijn blog naar de beste hints voor de 3 finalisten. Wat zijn die eigenlijk? Alles wat ik klaar had liggen ging over Stine of Simone :-[ 

Stiekem hebben ze er dit jaar geen hints in gedaan. En lachen joh, als er weer een nieuwe 'hint' wordt gevonden hier op het forum.  :P
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Hints] Verborgen aanwijzingen in WIDM
« Reactie #224 Gepost op: 3-03-2018, 16:54:13 »
Stiekem hebben ze er dit jaar geen hints in gedaan. En lachen joh, als er weer een nieuwe 'hint' wordt gevonden hier op het forum.  :P
Of hints naar kandidaten ipv naar de mol  ;)
Niets is wat het lijkt, omgekeerd denken  ::rofl::

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: [Hints] Verborgen aanwijzingen in WIDM
« Reactie #225 Gepost op: 3-03-2018, 17:03:25 »
Stiekem hebben ze er dit jaar geen hints in gedaan. En lachen joh, als er weer een nieuwe 'hint' wordt gevonden hier op het forum.  :P
::rofl::

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [Hints] Verborgen aanwijzingen in WIDM
« Reactie #226 Gepost op: 3-03-2018, 17:09:25 »
Kijk ook eens naar de hoofdletters!
De mogelijke aanwijzing die je hier denk ik bedoelt is toch te mooi om te laten lopen, en weer heel knap gezien (verbeter me als ik het verkeerd uitleg).
M BB LL WW
De Mol is 2x blauw.
En daar moeten we dan maar eens over nadenken.

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [Hints] Verborgen aanwijzingen in WIDM
« Reactie #227 Gepost op: 3-03-2018, 20:00:44 »
De mogelijke aanwijzing die je hier denk ik bedoelt is toch te mooi om te laten lopen, en weer heel knap gezien (verbeter me als ik het verkeerd uitleg).
M BB LL WW
De Mol is 2x blauw.
En daar moeten we dan maar eens over nadenken.

Draai het eens om!

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Hints] Verborgen aanwijzingen in WIDM
« Reactie #228 Gepost op: 3-03-2018, 20:02:58 »
Draai het eens om!
Zeg eens gewoon wat je bedoelt!
Nu laat je iedereen gissen en heb je commentaar als ze niet goed gissen  :-
« Laatst bewerkt op: 3-03-2018, 20:06:36 door Whiskers »

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [Hints] Verborgen aanwijzingen in WIDM
« Reactie #229 Gepost op: 3-03-2018, 20:05:03 »
Zeg eens gewoon wat je bedoelt!

Ik bepaal zelf wel wat ik wil zeggen.
« Laatst bewerkt op: 3-03-2018, 20:06:51 door Avogadro »

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: [Hints] Verborgen aanwijzingen in WIDM
« Reactie #230 Gepost op: 3-03-2018, 20:09:50 »
Stiekem hebben ze er dit jaar geen hints in gedaan. En lachen joh, als er weer een nieuwe 'hint' wordt gevonden hier op het forum.  :P
Dat geloof ik zo langzamerhand ook :P Maar serieus, ik zou voor geen van de drie finalisten een echt overtuigende hint kunnen noemen. Het zal een blinde vlek zijn geweest, maar ik weet zelfs amper een leuke, kleine hint te bedenken die niet naar Stine of Simone wijst...
...óf niet!

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Hints] Verborgen aanwijzingen in WIDM
« Reactie #231 Gepost op: 3-03-2018, 20:16:42 »
Dat geloof ik zo langzamerhand ook :P Maar serieus, ik zou voor geen van de drie finalisten een echt overtuigende hint kunnen noemen. Het zal een blinde vlek zijn geweest, maar ik weet zelfs amper een leuke, kleine hint te bedenken die niet naar Stine of Simone wijst...

Nou ja zeg.. Ik zat ook op Stine maar er zijn toch echt wel goeie naar Jan: bijv dat zijn aanwijzing in afl 1 sloeg op geld uitgeven achter op zijn kandidatenkaart. En zo kan ik er nog wel een aantal bedenken hoor. We zijn er idd gewoon blind voor geweest.

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Hints] Verborgen aanwijzingen in WIDM
« Reactie #232 Gepost op: 3-03-2018, 20:18:00 »
Nou ja zeg.. Ik zat ook op Stine maar er zijn toch echt wel goeie naar Jan: bijv dat zijn aanwijzing in afl 1 sloeg op geld uitgeven achter op zijn kandidatenkaart. En zo kan ik er nog wel een aantal bedenken hoor. We zijn er idd gewoon blind voor geweest.
Je zit wel in een tunnel..  ;D

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Hints] Verborgen aanwijzingen in WIDM
« Reactie #233 Gepost op: 3-03-2018, 20:22:45 »
Dat geloof ik zo langzamerhand ook :P Maar serieus, ik zou voor geen van de drie finalisten een echt overtuigende hint kunnen noemen. Het zal een blinde vlek zijn geweest, maar ik weet zelfs amper een leuke, kleine hint te bedenken die niet naar Stine of Simone wijst...

Solsleutelserviettehouder op tafel vond ik wel een leuke naar Ruben (aflevering 6 voor opdracht 1).

Vraag 07 vorige week die wijst naar OG.

Het zijn inderdaad kwalitatief wel geen sterke, maar goed, ik denk dat dat de afgelopen jaren wel vaker was. ;D

Offline Naty

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Min geld telt niet."
Re: [Hints] Verborgen aanwijzingen in WIDM
« Reactie #234 Gepost op: 3-03-2018, 20:25:23 »
Nou ja zeg.. Ik zat ook op Stine maar er zijn toch echt wel goeie naar Jan: bijv dat zijn aanwijzing in afl 1 sloeg op geld uitgeven achter op zijn kandidatenkaart. En zo kan ik er nog wel een aantal bedenken hoor. We zijn er idd gewoon blind voor geweest.
Voor Ruben is er ook een hint te vinden in zijn aanwijzing die ik net wat persoonlijker vindt; Bronzen beeld van The Beatles. Daarnaast past die ook nog perfect bij de zebra hint van Newbie2, want een van de meest iconische foto's van The Beatles was op het zebrapad in Abbey Road.  ::rofl::
Daarnaast kwam een lied van The Beatles terug in de karaoke opdracht. Verder heb ik nog niet gekeken.
Gesneuvelde favoriete halve finalisten: 2008: Patrick | 2009: Dennis | 2012: Tim | 2014: Tycho | 2015: Chris

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Hints] Verborgen aanwijzingen in WIDM
« Reactie #235 Gepost op: 3-03-2018, 20:25:39 »
Je zit wel in een tunnel..  ;D
klopt. ik zit in de ikhoopdathetOlcayis tunnel

Daarnaast ben ik gewoon feitelijk  ;)

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Hints] Verborgen aanwijzingen in WIDM
« Reactie #236 Gepost op: 3-03-2018, 20:27:04 »
klopt. ik zit in de ikhoopdathetOlcayis tunnel
::bravo::

Offline ZwarteMol

  • Forumlid
Re: [Hints] Verborgen aanwijzingen in WIDM
« Reactie #237 Gepost op: 4-03-2018, 22:57:18 »
Nog 2 zaakjes die ik terug vond :

in afl 3 :

de regenboog en ook Ruben die er op benadrukt in de biecht ..
Rubens had een bekend schilderij landschap met regenboog...


in afl 8

fragmentje die opviel: 2 oudere mannen langs de weg op de bank, eentje met nogal hippe sneakers, eentje af en rare bewegingen met de voet van 04.50 tot 05.02 es nazien ( ik verzin dit echt niet  ::rofl:: ) zie pic ook

zien jullie vooral in onderste nog iets te linken?
Is toch opvallend??


Nog es herbekeken, de ene linkse sneaker ligt opzij en hij gaat met die linkse (kouse )voet over de andere sneaker , in't begin van in beeld komen steekt hij hand op...

« Laatst bewerkt op: 4-03-2018, 23:24:25 door ZWARTEMOL »

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [Hints] Verborgen aanwijzingen in WIDM
« Reactie #238 Gepost op: 5-03-2018, 00:55:53 »
zien jullie vooral in onderste nog iets te linken?
Is toch opvallend??

Ja, dit was weer een heel mysterieuze! Vond ik ook. En dan rijdt er ook nog eens eerst een witte en vervolgens een zwarte auto voorbij.

ik zou voor geen van de drie finalisten een echt overtuigende hint kunnen noemen. Het zal een blinde vlek zijn geweest, maar ik weet zelfs amper een leuke, kleine hint te bedenken die niet naar Stine of Simone wijst...

Ik vond dat er dit seizoen juist heel veel leuke kleine en grote hints waren te vinden! Streep de helft weg als toeval en dan nog houd je er behoorlijk wat over. widmfan6 heeft al een aardig lijstje voor Jan in zijn topic, dat zal nog wel langer worden nu Jan de hoofdverdachte is op het forum. Ik wil als ik tijd heb van de week wel een lijstje aanleggen voor Ruben en en een lijstje voor Olcay.

Offline BigBoots

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Hints] Verborgen aanwijzingen in WIDM
« Reactie #239 Gepost op: 6-03-2018, 07:43:52 »
Wanneer Olcay het hotel binnenloopt, komt er een pilaar met daarop een lijst met werknemers(?) in beeld. Lijkt wel of de camera daar op focust.
Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit