Nieuws Join de officiële RealityNet Discordserver en chat samen met andere forumleden!
Dat lijkt me heel raar.Lijkt idd op beeldmateriaal uit aflevering 8. Twijfel nu sterk aan mijn tunnel.
Of de naam van Stine zou maar half in beeld zijn en omdat dat geen gezicht is, is het bij de montage weggepoetst.
Omg dat moet wel uit afl 8 zijn
Waarom "moet" dat?
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)Ik wil hier geen conclusies aan verbinden tot Lo heeft verklaard waarom Stine's naam weg is.
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)Ik zie Lo als de voortrekker van de Stine tunnel. Hij is voor mij dan ook de enige die kan verklaren waarom dit geen beeldmateriaal van aflevering 8 is of zelfs een hint is naar Stine.
nou ja zeg .. wat een onzin. Je kan toch zelf nadenken..? Lo werkt niet bij de productie hoor Maar laten we on topic blijven
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)Stine ontbreekt in vraag 20 (Simone beantwoordt deze vraag.)
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)Kan het niet gewoon Stine haar test zijn die bij Simone gemonteerd word? Ik heb ook eigenlijk geen idee of dat je je eigen naam bij die vraag ziet staan wanneer je hem invult?
Of is de mol ‘verlost’ uit het rijtje
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
427 gasten en 2 vaste bezoekers