Het is Jan, zijn auto is zooooo volgeladen... Er kan niets meer bij... natuurlijk.... zodat Er geen extra geld bij zou komen...alsof hij die stoelen niet had kunnen inklappen... zijn auto puilde uit... net als Thomas last year met de cowboy challenge.... Er kon makkelijk een persoon In Simone s auto and Rubens plus baggage .. hun auto puilde niet uit... het is niet dat Jan meer spullen had ofzo.
Als ‘kandidaat’ wil je juist ... zelfs rubens auto was better organised... Jan’s was all over the place. And oh...hij is penningmeester nu.... net voordat... het dagboek zegt... het kan mij toch niets schelen of.. beetje goodwill kweken... door hem kon niemand anders zeggen ...uh Ik ging voor geld..daarom had olcay het verkeerde antwoord, beter dan een goed antwoord en voor geld Kiezen...dat had ze wel gedaan. Het woordzoeker..Ik vind het frappant dat het woord molboek daarin stond... het was juist DAT woord...Ipv van boekje, de amerikaanse regisseur...bijna... en Ik geloof hem, het is absolutely Dutch to use the .’.je form. He didn’t think it be important. De woordpuzzel zegt molboek... in reference to.. Er is of nix in te vinden.. gewoon om met ons te messen.. of als.. denk Ik meer een tekening of plattegrond... denk toch dat het in reference is naar toen... vandaar het antwoord open en bloot.