Nieuws Volg en like ons op Facebook!
Prachtige trailer voor de aflevering van vanavond: https://www.vier.be/embed/video/public/18643 Zou dramatisch einde wéér een vrijstelling betekenen?
Ik ben wel toe aan een vrijstellings- en pasvraag-loze aflevering eigenlijk, maar dat einde ziet er wel weer uit alsof ze voor iets individueels kunnen strijden. Hele toffe trailer inderdaad
Zou dramatisch einde wéér een vrijstelling betekenen?
Ik ook. Maar weer veilig "ja/niemand" in de pool doen...
Aflevering 5 al vanavond, we zitten op de helft. Gaat veel te snel. Ik kijk erg uit naar de opdrachten in het pretpark La Feria Chapultepec Magic. De achtbaan waar we Pieter en Steve in zien zitten is deze: Quimera.
Nog 20 minuutjes.
En dan nog anderhalf uur wachten. Maar dan hebben we een heerlijke aflevering aan een stuk zonder reclame.
Ik gebruik de reclame om te begrijpen wat ik zo net gezien heb.
Haha, vanwege de achtbaan in Mexico natuurlijk. Maar dit lijkt me anders omdat ze maar met z'n tweeën zitten en ook omdat De Mol zelden van Nederland kopieert.
*Of heeft Mexico sowieso een traditie met de doden? De nieuwe film Coco was ook op een Mexicaanse traditie gebaseerd als ik het goed heb
Dat jij 'm al gedaan hebt daar kijk ik niet van op Arco.
Zowel qua naam als kleurstelling is ie er wel op vooruit gegaan. Ik zie dat ie sinds 2007 in Mexico staat en dat is ook het jaar waarop het Nederlandse molteam er was. Op de foto's hierboven zie je dat Quimera er toen inderdaad stond.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
429 gasten en 3 vaste bezoekers