Brazil- Geen wonder dat deze tulp nog niet is gaan bloeien
Ukraine- Geweldige clip, jammer dat de muziek niet blijft hangen
Israël- Rapper is wel leuk, maar het liedje duurt te lang, de muziek is niet origineel en hij herhaalt het refrein te vaak. Asjeme-go-away
New Zealand- Ik ken Broods al, maar dit liedje van haar is vrij generiek
United Kingdom- M'n ogen gingen dicht en werden niet meer open. Wat overigens wel helpt voor mijn slaapproblemen
Mexico- Dit songfestival gaat verder, hopelijk…zonder jou hihi
Ireland- Het ziet er niet alleen outdated uit, zo klinkt het ook.
Colombia- Ik ken dit nummer van de vorige keer, toen ik zelf Colombia was. Ik heb het toen niet ingestuurd omdat ik het geen punten zou geven, dus bij deze.
Austria- Traditiegetrouw geen punten voor Falco
Uruguay- Wat kan ik zeggen behalve No Te Va Gustar?
Australia- Disappear for awhile, als in voor dit songfestival.
South-Africa- De beat heb ik 100 keer gehoord, dit is de basic bitch als het gaat om muziek.
Canada- Ik wist niet dat computers uit Canada kwamen.
Norway- Nog meer elektronische meuk, valt me tegen van Noorwegen.
Luxembourg- You make my mouth go like, wtf is this.
Latvia- Is mij niet bijgebleven zo bland was dit nummer, er was alleen iets met een octopus.
Finland- HAHAHA wat is dit jongens. Laat hem eerst maar eens Engels leren voordat ie een liedje in die taal maakt.
Turkey- How ironic, een homo-erotische Turkse jodelaar, valt net niet in de categorie dat het zo slecht is dat het goed is.
Croatia- Van mij mag Kroatië wegblijven van het RN Songfestival. Of ze moeten volgende keer een zangeres sturen die wél kan zingen.
Slowakije- Yikes hoe slecht zijn deze lyrics? De melodie ligt ook niet lekker in het gehoor.
Burkina Faso- Joss stone is wel een beetje cheaten hoor. Knap dat ze in een vreemde taal zingt, maar dat is het dan ook.
Netherlands- Ding dong, ja hallo meneer/mevrouw ik wil u graag een boek verkopen wat u goed kunt gebruiken. Het heet “Zo werk het Realitynet songfestival”, want deze poging die u heeft gedaan ...meh...ja prototype van hoe het niet werkt.
Germany- Nee hier is niemand, mijn deur blijft dicht, ga maar ergens anders snoep halen want dit gezang kan ik niet aan.
USA- Halsey *kots*
.
Belgium- Gadverdamme hier moet je toch echt van braken. Die kinderrijm en dan ook nog verkleinwoordjes erin *rilt*. Als ik dit jaar weer onder België eindig dan boycot ik dit spel. Edit: UGH ze doen het ook nog, this is a new level of wrong.