Nieuws Vanaf 24 maart gaan we weer op zoek naar de mol!
Vraag voor alle kandidaten en kijkers. Hebben mensen ook maar hints gezocht? Ik ben er zelf echt totaal niet mee bezig geweest (tenzij er toevallig iets op m'n pad kwam maar zelfs dat nam ik niet zo serieus of was ik de volgende dag al vergeten.)
Meh, wordt niet makkelijk. Washington - Lincoln - Roosevelt - Kennedy - Reagan zowiezo!
Op de 3de donderdag van november valt thanksgiving dacht ik. En ja 4 juli is nationale feestdag
Laten we even wachten op SpacyColours, we weten er eigenlijk maar 2 zeker
Ik heb vooral naar een hint in de executie gezocht, maar ik vond niet meteen iets. Iemand opgemerkt dat ik zelf ook een dwaalspoor heb gemaakt? In de allereerste opdracht van aflevering 1: kennis is afdoende. Mijn eerste 3 posts. Mijn eerst post begon met de M, mijn tweede begon met de O en mijn derde post (eerst een opsomming) waarna mijn stukje tekst met de L begon. Ik had gehoopt dat een fanatieke kandidaat dit opgemerkt zou hebben en zo iemand al snel in een tunnelvisie laten terechtkomen
Haha leuk Convans! Ik heb naar precies zulke hints zitten zoeken in de teksten van MollenvangR. Maar helaas niks gevonden... Wanneer ik die van jou wel had gevonden dan was mijn Convans-tunnel nog véél en véél dieper geweest En wat voor hint zat er in de executie?
HIDM maakt alle hint bekend na zijn biechten. Dat wilde hij graag dus wij geven hem daar het podium voor.
Mogen jullie wel doen hoor, leek me alleen handig om hints waar ik zelf bij betrokken was zelf uit te leggen
Lan: 8 + 1 joker = 9 goed (Nys-Fan)Frank: 8 goed (Nys-Fan)Nvy: 7 goed (Nys-Fan)Convans: 7 goed (Nys-Fan)Meezter: 7 goed (Nys-Fan)Molino: 6 goed (Nys-Fan)Kaaasje: 3 + 1 joker = 4 goed, test sneller gemaakt (Convans)Nys-Fan: 4 goed (Lan)
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
899 gasten en 2 vaste bezoekers