Ja ik ben het dus
Bedankt alvast voor de lieve reacties. Ik zit momenteel bij de Victoria Falls in Zimbabwe en heb helaas heel beperkt dus ben bang dat de biechten wat verspreid gaan komen. Sommigen zijn nogal lang. Zoals jullie waarschijnlijk gemerkt hebben heb ik voor een wat andere aanpak gekozen dan de vorige twee Mollen. Veel molacties gebeurden achter de schermen en waren wat gecompliceerder dan 'hier gaf ik een fout antwoord' dus bear with me alsjeblieft. Algemene tactiek was dus een heel fanatieke, gestreste en tactische kandidaat zonder filter spelen die niet alles goed doet maar die door alle omstandigheden en zijn karakter de Mol niet kan zijn. Voor het seizoen begon vergeleek ik mezelf volgens mij met Robin van De Mol 5, als die de Mol was geweest. Ik kan alvast verklappen dat bijna niks toeval of per ongeluk was (of überhaupt oprecht, behalve persoonlijke connecties die ik met mensen heb gemaakt). Ik zal proberen zo al wat biechten online te zetten maar mijn internet is dus niet betrouwbaar en heb alleen mijn telefoon.
Lan: van harte gefeliciteerd, echt fantastisch gespeeld!
Het was me een eer om door jou ontmaskerd te worden
Aan Kaaasje en al mijn andere bondgenoten (Molduck, Nys-Fan, Meezter, Frank, Nvy en Convans die me af en toe bijna door had) alvast een sorry en een knuffel
Zelfde geldt natuurlijk voor Spacu, BigBoots en Molino. Vooral die laatste twee heb ik af en toe fel tegen gespeeld.
Eventuele vragen kunnen jullie ook alvast stellen, dan kan ik die beantwoorden wanneer ik de gelegenheid heb als het niet terug komt in de biechten.