Poll

Wie is de Mol

Evelien De Bruijn
14 (9.3%)
Evi Hanssen
35 (23.3%)
Jamie Trenité
3 (2%)
Merel Westrik
46 (30.7%)
Niels Littooij
3 (2%)
Nikkie de Jager
10 (6.7%)
Rick Paul van Mulligen
11 (7.3%)
Robert van Beckhoven
5 (3.3%)
Sarah Chronis
17 (11.3%)
Sinan Can
6 (4%)

Totaal aantal stemmen: 150

Auteur Topic: Wie is de Mol? 2019  (gelezen 383497 keer)

Offline Nigel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Realitynet's Song Contest Helsinki 2017
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #340 Gepost op: 4-06-2018, 19:22:16 »
Heel erg bedankt , xlieiwie !!

Ik denk dat het handig is om het lijstje elke keer te updaten.
Mijn Mollen; 2015: Carolina Dijkhuizen, 2016: Taeke Taekema, 2017: Thomas Cammaert, 2018: Simone Weimans

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #341 Gepost op: 4-06-2018, 20:07:34 »
wat een prachtige lijst ::respect::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #342 Gepost op: 4-06-2018, 22:40:15 »

- Juliette van Ardenne – is zwanger

Niet meer. Is moeder geworden van Kobus.

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #343 Gepost op: 4-06-2018, 23:24:09 »

[...]

De grootste spoiler die ik tot nu toe langs heb zien komen
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Interessant.


Citaat
Kandidaten waarover we nog kunnen twijfelen

- Barry Atsma – post wel op instagram, maar geen normale foto’s

Dat valt op, ja. ::jaja::

Barry Atsma lijkt me overigens wel een type die echt alleen de mol zou willen zijn. Ik zie hem nog niet als gewone kandidaat...

Offline Mollenval

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #344 Gepost op: 5-06-2018, 14:40:36 »
Heeft Yolanthe al eens meegedaan aan WIDM en zo niet, zou dat geen heerlijke kandidate zijn ...  ::bravo:: ::ok::

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #345 Gepost op: 5-06-2018, 14:43:56 »
Inderdaad. Dat is geen heerlijke kandidate.  ::ohno::
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #346 Gepost op: 5-06-2018, 23:34:26 »
Barry Atsma was 28 mei in het Eye filmmuseum in Amsterdam voor de persdag van een serie die op 28 mei startte.

Die doet dus niet mee.

Offline LT_Barclay

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Dit forum is het helemaal !
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #347 Gepost op: 7-06-2018, 09:56:56 »
Je vergeet Merel Westrik die ik 29 mei al genoemd had in dit forum


Eigenlijk een stille lezer, maar ik wil graag even zeggen dat ik wél geniet van alle geopperde potentiële kandidaten.

Ik vind dit geen spoilers, omdat er geen enkele garantie is of deze (semi)BN'ers daadwerkelijk mee doen, laat staan hoe ver de zij het schoppen in het spel. WIDM heeft hoogstwaarschijnlijk ieder jaar een strenger beleid qua social media om de echte spoilers te vermijden.. De grootste spoiler die ik tot nu toe langs heb zien komen
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Ik heb even -volgens mij- alle genoemde namen uitgewerkt en in een overzicht geplaatst. Enkele heb ik zelf uitgezocht, maar de meesten hebben anderen al gedaan (waarvoor dank, de credits zijn volledig voor jullie  ::ok::). Natuurlijk hoop ik dat jullie verder speuren en vooral de eerste twee categorieen nauwlettend in de gaten houden op social media.  ;D

Geopperde kandidaten die nog niet actief zijn geweest
- Stijn van Vliet
- Sarah Chronis
- Evelien de Bruijn
- Stefan Stasse
- Carmen Verheul
- Lennart Timmerman
- Glenn de Randamie



Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #348 Gepost op: 7-06-2018, 14:18:40 »
Immanuelle Grives heeft op haar instagram een tbt over WIDM17 gepost met een foto van de perspresentatie toen.

onderaan de post staat dat er een hint naar een deelnemer van aankomend seizoen zit.
Ik kan de foto even niet posten, maar Ima draagt op die foto een legeroutfit en staat naast Thomas Cammeart

Wij van Tunnelvisie denken dus aan Thomas Erdbrink. Is sinds 11 mei  volledig stil op twitter. Post normaal geregeld. Heeft wel 2 artikelen begin juni geplaatst voor de New York Times waar hij voor schrijft maar die kunnen vooraf geschreven zijn (of evt op locatie, Olcay had ook een laptop bij en Roos en Aaf schreven hun stukken  ook vooruit)

Thomas Erdbrink is journalist en Iran verslaggever, woont in teheran; Heeft ook boeken  geschreven en 1 seizoen Zomergasten  gepresenteert..

Misschien kan  iemand de foto posten zodat er nog verder gespeurd kan worden naar hints mocht Thomas het niet zijn.


https://pbs.twimg.com/media/DfFZIg2WAAY6jTd.jpg:large
« Laatst bewerkt op: 7-06-2018, 14:25:49 door Rämon »

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #349 Gepost op: 7-06-2018, 14:56:45 »
Het lijkt me inderdaad aannemelijk dat Thomas Erdbrink meedoet, maar dan vraag ik me af waarom Imanuelle dit weet. Kennen zij elkaar dan? of misschien heeft Rick wel even gevraagd aan Ima of ze dit wilde plaatsen, puur om ons weer te laten zoeken..
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline evelienh1986

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #350 Gepost op: 7-06-2018, 16:26:13 »
Stijn van vliet valt dus af. Sarah post wel vaker 2 weken niet, zelfde geldt voor Lennart. Stefan heeft pas weer wat gepost.

Carmen inmiddels nog niet op de radio? Over Glenn kan ik niets vinden. Evelien de Bruijn lijkt mee te doen. Merel westrik kan zeker ook. Thijs Erdbrink ook

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #351 Gepost op: 7-06-2018, 17:01:46 »
Waarschuwing op mogelijke spoilers via de media (in mijn bericht staat alleen het mogelijke land, want van kandidaten of finalisten wil ik niks weten).

Coen en Sander melden net in hun show dat iemand op Twitter heeft gezegd dat hij cast en crew (en finalisten??) in land X is tegengekomen. Coen en Sander hebben hebben met die persoon gesproken en die komt straks in de uitzending. Ze hebben nu dus mogelijk al een finalistenspoiler voor seizoen 19. Ze twijfelen als fans van het programma of ze die informatie moeten delen en de luisteraars mogen bepalen of ze dat delen of niet. 

Ik geloof er op dit moment werkelijk niks van, misschien gewoon iemand die wil kijken of de media en molloten dit oppikken denk ik... (ook n.a.v de spoiler van dit seizoen). Ook al is de bron zelf wel een journalist en in land X aanwezig, het is niet een of andere onbetrouwbare dark web persoon. Dus dat pleit misschien wel er weer voor dat dit legit klopt.

De betreffende tweet, van @Ilanhoekstra heb ik inmiddels opgezocht en die persoon zegt dat hij ze heeft gespot in...
Spoiler:  land 19 (klik om te tonen/verbergen)

Edit: wat betreft eventuele de kandidaten die misschien genoemd gaan worden, heb ik besloten om voor het item begint maar een andere zender op te zetten om niet gespoilerd te worden verder dan alleen het land.
« Laatst bewerkt op: 7-06-2018, 17:26:41 door MollenvangR-Art »

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #352 Gepost op: 7-06-2018, 17:39:09 »
Stijn van vliet valt dus af. Sarah post wel vaker 2 weken niet, zelfde geldt voor Lennart. Stefan heeft pas weer wat gepost.

Carmen inmiddels nog niet op de radio? Over Glenn kan ik niets vinden. Evelien de Bruijn lijkt mee te doen. Merel westrik kan zeker ook. Thijs Erdbrink ook

Thomas Erdbrink.

En Sarah post inderdaad wel vaker 2 weken niets maar we zitten nu al op ruim 3 weken en haar vriend Kay was onlangs jarig en ook op zijn instagram mist ze volledig. Is dus zeker een kanshebber.

Over Evelien en Merel zijn we ook vrij zeker, en ook Glenn is wel een potentiele naam.

En even over de spoiler.
Volgens ons ( ik praat even vanuit mijn eigen account maar met ons bedoel ik De Tunnelvisie) lijkt het aannemelijk dat Nienke de La Rive Box in dit seizoen zit en zij geeft vandaag (7 juni) een lezing in het rijksmuseum. Als ze inderdaad gister (6 juni volgens de tweet) nog in land X gespot zijn lijkt me de spoiler al minder waarschijnlijk ivm met terugvliegen. Dit wil niet zeggen dat ik uitga van dat Nienke in de finale zit maar als je als bn’er 3 weken moet vrij maken en op 7 juni geef je een lezing lijkt het me aannemelijk dat je alleen ja zegt als je een dag van tevoren al thuis bent ivm acclimatiseren.
Ook Rik en Rick zijn weer meer aan het posten dus ik denk echt dat ze al terugzijn. Dit komt ook overeen met 3 weken en dan kom je uit op 15/16 mei. Precies de periode waarop alle namen die wij noemen ( en waarvan sommige ook hier genoemd zijn) stil vallen op social media.


Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #353 Gepost op: 7-06-2018, 17:50:38 »
Spoilers graag in spoilertags.

Is het wat?
...óf niet!

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #354 Gepost op: 7-06-2018, 17:54:48 »
Namen worden goddank niet bekend gemaakt in de show ::bravo:: (ik zat echt met mijn vinger klaar bij de geluid uit button ;D), maar ik geloof zijn verhaal nog steeds niet helemaal eigenlijk...  ??? ::)


« Laatst bewerkt op: 7-06-2018, 18:04:23 door MollenvangR-Art »

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #355 Gepost op: 7-06-2018, 18:23:21 »
vond hem juist helemaal niet ongeloofwaardig. de werkelijkheid is soms erg vreemd

wel raar dat de eigenaresse(?) van dat hotel hem meteen naar de opnames leidde toen ze hoorde dat hij nederlands was.

dat dat zo maar kon...

maar die @Ilanhoekstra werkt zelf voor de radio en heeft een journalistieke achtergrond. lijkt me dat die aan het begin van zijn carriere hier niet over gaat liegen.

ik denk wel dat ik de persoon waarmee hij sprak, een van de vermoedelijke finalisten, er meteen uitpik als de 10 namen bekend zijn. Ik heb nu al een sterk vermoeden op basis van wat Ilan Hoekstra zei en de tot nu genoemde serieuze namen. Hopelijk houdt hij voor de rest zijn mond... :-X

Offline Bendemolniet

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #356 Gepost op: 7-06-2018, 18:44:57 »
Ik dacht dat ze al terug waren. Heeft hij ook gezegd wanneer hij precies hen gespot heeft?

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #357 Gepost op: 7-06-2018, 18:50:56 »
Ik dacht dat ze al terug waren. Heeft hij ook gezegd wanneer hij precies hen gespot heeft?
Nee, hij heeft gepost op 6 juni (gisteren), maar kan zijn dat hij ze bijvoorbeeld de zondag al gezien heeft of zo. Ik vind het ook raar dat hij de link met wie is de mol niet kon meteen kon leggen, maar op de vraag of hij Rik gezien heeft antwoord geeft met "misschien".

Maar ik bedacht me ook nog iets anders. Heel erg out of the box gedacht, maar zou het eventueel niet een vervolg kunnen zijn op Kroongetuige. Daarvan zou ook een tweede seizoen gemaakt worden, is van RTL en met een beetje creativiteit kun je de link met seizoen 1 leggen met de locatie waar nu de spoiler over gaan. Een tweede seizoen hoeft niet per se in Zweden weer opgenomen te worden.

Offline De Tunnelvisie

  • Forumlid
  • ... of Kokervisie, net wat je leuk vindt
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #358 Gepost op: 7-06-2018, 18:56:58 »
Als het om het einde van de opnames gaat, kan hij de crew gespot hebben tijdens de wrap party. Daar zijn de finalisten dan ook bij.
Het klinkt allemaal een beetje vaag, maar de finalistenspoiler bleek vorig jaar ook te kloppen. Je weet maar nooit...

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #359 Gepost op: 7-06-2018, 19:17:23 »
vond hem juist helemaal niet ongeloofwaardig. de werkelijkheid is soms erg vreemd

wel raar dat de eigenaresse(?) van dat hotel hem meteen naar de opnames leidde toen ze hoorde dat hij nederlands was.

dat dat zo maar kon...

maar die @Ilanhoekstra werkt zelf voor de radio en heeft een journalistieke achtergrond. lijkt me dat die aan het begin van zijn carriere hier niet over gaat liegen.

ik denk wel dat ik de persoon waarmee hij sprak, een van de vermoedelijke finalisten, er meteen uitpik als de 10 namen bekend zijn. Ik heb nu al een sterk vermoeden op basis van wat Ilan Hoekstra zei en de tot nu genoemde serieuze namen. Hopelijk houdt hij voor de rest zijn mond... :-X

Welke naam denk je dan dat bij dit verhaal hoort? Je mag me daar ook best een privebericht over sturen hoor!
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92