Poll

Wie is de Mol

Evelien De Bruijn
14 (9.3%)
Evi Hanssen
35 (23.3%)
Jamie Trenité
3 (2%)
Merel Westrik
46 (30.7%)
Niels Littooij
3 (2%)
Nikkie de Jager
10 (6.7%)
Rick Paul van Mulligen
11 (7.3%)
Robert van Beckhoven
5 (3.3%)
Sarah Chronis
17 (11.3%)
Sinan Can
6 (4%)

Totaal aantal stemmen: 150

Auteur Topic: Wie is de Mol? 2019  (gelezen 383494 keer)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #280 Gepost op: 27-05-2018, 20:47:01 »
Nu ook al social media van allerlei crewmembers uitpluizen om er achter te komen wanneer ze vertrokken zijn? Dat gaat wel ver hoor. En waarom willen we al weten wie er meedoen en het risico op spoilers van afvallers vergroten? Alleen maar omdat het speuren zo leuk is? Wat mij betreft wachten we geduldig af en lezen we wat detectives om onze speurzin te bevredigen. ;)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #281 Gepost op: 27-05-2018, 20:49:20 »
Art werkt niet meer voor de Avrotros, de omroep die Wie is de Mol? uitzendt.


Rik van de Westelaken is zijn vervanger vanaf komend seizoen. Dat Art zo af en toe dingen post op twitter: dat kan, staat hij vrij in. Hij maakt nu dingen voor RTL, en daarbij zal de geheimhoudingsplicht (zo die er al is) op een ander vlak liggen dan bij de Avrotros.

Als er aan alle kanten persberichten verschijnen, waarin aangegeven wordt dat Rik de vervanger is van Art, en beiden geven in een verklaring aan det ze uit kijken naar hun nieuwe avontuur, dan mag je er toch wel vanuit gaan dat het klopt.



Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #282 Gepost op: 27-05-2018, 21:07:17 »

De afgelopen paar seizoenen was Robert Arendse producer voor Wie is de Mol? Ik vermoed dat hij er dit jaar echter niet bij is. Vandaag was hij na een afwezigheid van twee weken weer te horen in het interactieve (en dus niet opgenomen) radioprogramma Radio Revue op Radio Aalsmeer.

Robert Arendse werkt niet meer bij IDTV als producer van WIDM.
Hij is 19 maart begonnen als producer bij EndemolShine Nederland.

Offline jokeJD

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #283 Gepost op: 27-05-2018, 21:09:53 »
Carmen Verheul is al een tijd op vakantie en socialt geloof ik niet echt sindsdien! Iedereen die in de ochtend radio2 luistert kent haar (nieuwslezeres), altijd leuke interactie met o.a. Gerard Ekdom.

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #284 Gepost op: 27-05-2018, 22:31:46 »
Ireen Wüst is een andere naam die op Twitter werd genoemd.

Ik weet niet of ze nog concrete plannen heeft om haar schaatscarrière voort te zetten, maar ik dacht dat ze nog geen ploeg had. Wüst is al sinds eind april stil op Twitter, IG en FB.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #285 Gepost op: 28-05-2018, 00:17:28 »
Als het Ireen wordt, dan schrijf ik Annette Gerritsen af als kandidate. Van haar weet ik dat ze groot fan is van het programma. Maar er zullen vast geen twee schaatsenrijdsters meedoen.

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #286 Gepost op: 28-05-2018, 06:21:37 »
Edwin Evers is momenteel in elk geval niet op de radio te horen, maar zijn sidekicks zeiden dat dat maar een weekje zou zijn ::vergroot::
En inmiddels is Edwin Evers, na inderdaad een weekje vrij, weer op de radio te horen, dus we kunnen hem afstrepen als mogelijke kandidaat ;)
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #287 Gepost op: 28-05-2018, 08:07:09 »
Als het Ireen wordt, dan schrijf ik Annette Gerritsen af als kandidate. Van haar weet ik dat ze groot fan is van het programma. Maar er zullen vast geen twee schaatsenrijdsters meedoen.

Annette Gerritsen ligt denk ik meer voor de hand. Die heeft haar carrière in ieder geval afgesloten.

Offline Molzkovicz

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #288 Gepost op: 28-05-2018, 09:41:26 »
Nu ook al social media van allerlei crewmembers uitpluizen om er achter te komen wanneer ze vertrokken zijn? Dat gaat wel ver hoor. En waarom willen we al weten wie er meedoen en het risico op spoilers van afvallers vergroten? Alleen maar omdat het speuren zo leuk is? Wat mij betreft wachten we geduldig af en lezen we wat detectives om onze speurzin te bevredigen. ;)

Hmm, ik was in de veronderstelling dat er voldoende interesse was om na te gaan wie de nieuwe kandidaten gaan worden en naar welk land ze gaan. Op het Twitterkanaal van RealityNetOrg wordt er nota bene ook aandacht besteed aan potentiële deelnemers. Om die reden wilde ik simpelweg mijn steentje bijdragen. Dat ik daarbij de socialmediakanalen van de crew check, vind ik echt niet zo raar. Vorig jaar plaatste Rick op zijn Facebookpagina een foto die in het toen nog onbekende Georgië was genomen. Ik ben er stellig van overtuigd dat dit een bewuste actie was. Dat het speuren zou kunnen leiden tot spoilers wat betreft het spelverloop, vind ik geen goed argument. Mocht dat zo zijn, dan kun je als speurneus die informatie simpelweg niet delen op het forum of elders. Het ene staat echt los van het andere. Bovendien lijkt angst me geen goede raadgever.

Er zijn volgens mij forummers die het leuk vinden om te lezen welke kandidaten naar voren komen, maar dat geldt duidelijk niet voor iedereen :) Wellicht is een apart topic over potentiële BN’ers dan een goede optie? Dan kun je informatie gewoon links laten liggen als je er geen prijs op stelt.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #289 Gepost op: 28-05-2018, 11:24:56 »

Er zijn volgens mij forummers die het leuk vinden om te lezen welke kandidaten naar voren komen, maar dat geldt duidelijk niet voor iedereen :) Wellicht is een apart topic over potentiële BN’ers dan een goede optie? Dan kun je informatie gewoon links laten liggen als je er geen prijs op stelt.

Mij maakt het eigenlijk niet zoveel uit, aangezien WIDM 2019 nog moet beginnen en het vooral speculatie is. Maar nieuwsberichten en speculaties lopen misschien wat door elkaar nu en ik kan me voorstellen dat sommigen dat graag gescheiden willen houden.

Misschien is het inderdaad een goed plan om een extra topic te maken over mogelijke kandidaten in WIDM 2019: Kunnen we dat niet een speculatie-topic noemen? Dan kun je daarin ook de vraag kwijt of Art wel of niet terugkomt.  ;D (al heb ik daarover niks meer te melden, behalve dat ik hoop dat-ie toch nog even te zien is, haha)
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline evelienh1986

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #290 Gepost op: 28-05-2018, 14:00:41 »
Lijkt mij een goed idee, een eigen topic!

Dan alvast een lijstje met mogelijke namen, die de laatste dagen dus social media-vrij waren:
- Evelien de Bruijn
- Priscilla Kneeteman
- Victor Mids
Verder is alles al weer weerlegt volgens mij?

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #291 Gepost op: 28-05-2018, 14:14:31 »
Priscilla is al weerlegd aangezien zij in Efteling was.

Stefan Stasse nog niet weerlegd, Annette Gerritsen ook niet.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline evelienh1986

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #292 Gepost op: 28-05-2018, 14:46:52 »
- Evelien de Bruijn
- Annette Gerritsen
- Victor Mids
- Stefan Stasse

Offline De Tunnelvisie

  • Forumlid
  • ... of Kokervisie, net wat je leuk vindt
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #293 Gepost op: 28-05-2018, 14:48:28 »
Victor Mids is nog in Nederland. Hij plaatste twee dagen geleden nog een foto op Instagram dat hij bij het concert van de Toppers was

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #294 Gepost op: 28-05-2018, 14:51:30 »
Wel grappig: Annette plaatste een retweet op 17 mei. Dat was haar laatste twitter-actie tot nu toe. Dat van die datum heb ik eerlijkgezegd nu pas gezien. Maar hij past  voldoende om haar naam nog niet uit te sluiten.

Offline Nigel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Realitynet's Song Contest Helsinki 2017
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #295 Gepost op: 28-05-2018, 16:22:28 »
Hier genoemd:

- Evelien de Bruijn
- Annette Gerritsen
- Stefan Stasse

Op de website van De Tunnelvisie:

- Carmen Verheul
- Evi Hanssen
- Sarah Chronis

Zelf gevonden:

- Bart Arens (Ik weet niet of iemand hem heeft gehoord op de radio? Ik luister niet naar Radio 2. In ieder geval zou hij pas na 21 mei weg kunnen zijn, dus is het niet heel erg voor de hand liggend dat hij meedoet. Zijn laatste Instagram foto was op 21 mei. Zijn laatste Tweet is gepost op 14 mei.)

- Lennart Timmerman (Niet actief op Twitter. Op Instagram iets meer, maar post wel vaker een weekje niks. Zijn laatste post was op 17 mei.)

- Robert ten Brink (Ik hoop dat hij meedoet!! Sinds 13 mei geen Tweet meer op Twitter en hij heeft geen Instagram.)

Ook nog mogelijke kandidate genoemd door nieuwssites:

- Ireen Wust (Sinds 27 april niks gepost op zowel Twitter als Instagram. Ook in haar woonplaats hebben mensen haar allang niet gezien.)


Mijn Mollen; 2015: Carolina Dijkhuizen, 2016: Taeke Taekema, 2017: Thomas Cammaert, 2018: Simone Weimans

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #296 Gepost op: 28-05-2018, 16:26:07 »
Ik ken wat mensen die in de Efteling werken, dus ik kan best vragen of ze haar daar hebben gespot.
Had jij dit nog gedaan? ;D :P Of was haar story zo duidelijk dat we haar kunnen afstrepen?

Offline Nigel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Realitynet's Song Contest Helsinki 2017
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #297 Gepost op: 28-05-2018, 17:13:32 »
Had jij dit nog gedaan? ;D :P Of was haar story zo duidelijk dat we haar kunnen afstrepen?

Nee, maar ze heeft 2 uren geleden een nieuwe foto op Instagram geplaatst, dus ik denk dat ze niet mee is.
Mijn Mollen; 2015: Carolina Dijkhuizen, 2016: Taeke Taekema, 2017: Thomas Cammaert, 2018: Simone Weimans

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #298 Gepost op: 28-05-2018, 21:51:33 »
Nieuw topic niet nodig. Kan gewoon hier. Als Heinz (en anderen) niet mee willen zoeken, zoeken ze toch niet mee?
Op Twitter zijn we ook lekker aan het mee speuren en dat kunnen we hier ook gewoon blijven doen
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #299 Gepost op: 28-05-2018, 21:53:50 »
Nog maar 222 dagen!  ;D
(dat zijn maar 3 keer 2 dagen.. toch?)
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?