Auteur Topic: [kandidaat] Katrien  (gelezen 13611 keer)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
[kandidaat] Katrien
« Gepost op: 18-03-2018, 21:41:55 »
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Marcoach

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Katrien
« Reactie #1 Gepost op: 21-03-2018, 08:28:25 »
Katrien, Bilzen, 54 jaar, Stier, Event manager         
               
Gehuwd, drie kinderen               
               
Katriens drie kinderen zijn recent het huis uit, dus ‘De Mol’ komt op een perfect moment voor deze               
moederkloek.               
               
Heeft als enige kandidaat een vaarbewijs op zak               
               
Als ze muziek beluistert, heeft Amy Winehouse de voorkeur.               
               
Pluspunt:   optimist            
               
Minpunt:   kan mensen moeilijk vergeven            
« Laatst bewerkt op: 21-03-2018, 15:14:48 door Marcoach »
Ik zie ik zie wat jij niet ziet... hoezo tunnelvisie

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [kandidaat] Katrien
« Reactie #2 Gepost op: 21-03-2018, 09:20:18 »
Katrien verberckmoes, wonende te Bilzen , provincie Limburg

werkt als planner van beurzen en events voor een medische multinational.

staat als 6e van rechts op de foto, (mol 6???)
« Laatst bewerkt op: 21-03-2018, 09:23:13 door Tarbozan »

Offline Bubbles

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Katrien
« Reactie #3 Gepost op: 23-03-2018, 15:11:44 »
Mijn schot-voor-de-boeg mol  ::jaja::
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."

Offline Bels

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Katrien
« Reactie #4 Gepost op: 26-03-2018, 09:42:26 »
Mijn mol na de 1ste aflevering. Zonder enige verdere onderbouwing, puur op gevoel :).

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Katrien
« Reactie #5 Gepost op: 26-03-2018, 10:19:24 »
Mijn mol na de 1ste aflevering. Zonder enige verdere onderbouwing, puur op gevoel :).

Ik vond haar het minst opvallen en dat is altijd verdacht.  ::jaja::

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Katrien
« Reactie #6 Gepost op: 26-03-2018, 11:09:49 »
Maar Katrien bleef daar een uur in die kist liggen. Waarom zou je dat doen?

Ik moet na WIDM oppassen om na de eerste opdracht te zeggen 'dit zou de Mol nooit doen', maar: Dit zou de Mol toch nooit doen? ;D

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [kandidaat] Katrien
« Reactie #7 Gepost op: 26-03-2018, 11:29:55 »
Ik vond Katrien onmols deze aflevering. Gewoon een uur niks doen tijdens de eerste opdracht vind ik flauw en bij het basketballen was ze de MVP, terwijl ze als Mol heel makkelijk weg zou kunnen komen met slechte worpen. En dan bij de laatste opdracht ook nog het goede antwoord geven ondanks dat ze het duidelijk wat lastig had.

Ik streep nog niemand af omdat het inderdaad tactiek kan zijn maar ze staat laag op mijn lijstje.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [kandidaat] Katrien
« Reactie #8 Gepost op: 26-03-2018, 12:37:40 »
Ja viel mij ook op met het basketballen. Daar kon ze, zeker met de vooroordelen over vrouwen, makkelijk mis gooien als ze de mol was. Maar ze was het beste van de drie.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Katrien
« Reactie #9 Gepost op: 26-03-2018, 13:57:52 »
Wat u niet wist: de Mol oefende op een geheime locatie met basketballen. ;D

Offline B&W

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Katrien
« Reactie #10 Gepost op: 26-03-2018, 14:53:07 »
Plus en minnetjes van Katrien!

- Bleef in het graf, raadde geen puzzels
+ Gooide twee basketballen raak tegenover Jeffrey en Lloyd
+ Ging snel naar beneden en raadde in haar eentje het antwoord goed

Als ze mol was zou ze het echt niet in haar eentje hebben geraden met een Pieter die veel langzamer ging dan haar. En het basketballen was, zoals D*N als zei, makkelijk te verprutsen zonder dat iemand dat gek zou vinden. Niet verdacht dus.

Offline VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, Wielerliefhebber.
Re: [kandidaat] Katrien
« Reactie #11 Gepost op: 26-03-2018, 22:50:40 »
Plus en minnetjes van Katrien!

- Bleef in het graf, raadde geen puzzels
+ Gooide twee basketballen raak tegenover Jeffrey en Lloyd
+ Ging snel naar beneden en raadde in haar eentje het antwoord goed

Als ze mol was zou ze het echt niet in haar eentje hebben geraden met een Pieter die veel langzamer ging dan haar. En het basketballen was, zoals D*N als zei, makkelijk te verprutsen zonder dat iemand dat gek zou vinden. Niet verdacht dus.

Helemaal mee eens en de eerste min zou je als plus kunnen uitleggen. Zeker als de mol de kistindeling heeft gekozen.
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Katrien
« Reactie #12 Gepost op: 26-03-2018, 22:58:49 »
Helemaal mee eens en de eerste min zou je als plus kunnen uitleggen. Zeker als de mol de kistindeling heeft gekozen.
Dat heeft de mol idd gedaan, dat is gewoon vermeld  ;)
Masr hoezo een plus? Door te blijven liggen wordt er maar een beperkt geldbedrag uit het spel gehouden (het is niet dat de proef niet slaagt als niet iedereen bevrijd wordt) en je hebt dan geen invloed op de rest vh spel.
« Laatst bewerkt op: 26-03-2018, 23:11:49 door Whiskers »

Offline VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, Wielerliefhebber.
Re: [kandidaat] Katrien
« Reactie #13 Gepost op: 26-03-2018, 23:08:51 »
Ik las het plusje als kandidaats, vandaar. :) volgens mij bedoelde B&W het ook zo.
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Katrien
« Reactie #14 Gepost op: 26-03-2018, 23:12:32 »
Ik las het plusje als kandidaats, vandaar. :) volgens mij bedoelde B&W het ook zo.
Ah, ok.  ::ok::
Dan heb ik het verkeerd begrepen, excuus!

Offline VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, Wielerliefhebber.
Re: [kandidaat] Katrien
« Reactie #15 Gepost op: 27-03-2018, 18:21:19 »
Na een na nachtje slapen na het zien van aflevering 1 moet ik mijn mening over Katrien toch bijstellen. Samen met Pascale is zij voor mij de grootste mol-verdachte.

Tijdens de eerste opdracht zijn Pascale en Katrien verantwoordelijk voor het verdampen van 3250 euro potentieel potgeld. Hun eigen 750 euro, maar ook het niet bijschrijven van de 2500 euro kan hun aangerekend worden. Als een van de twee dames de mol is, wist zij dat de groep te lang zou wachten voordat hun 750 euro opgeofferd werd (nodig voor het vinden van de twee laatste, dure kisten). Als kandidaat wacht je tot bijvoorbeeld vijf minuten voor tijd in de hoop op de 750 euro. Mocht dat niet lukken, dan heb je nog 5 minuten (ofzo) om de kruisjes weg te halen en de mensen in de 2500 kisten te bevrijden. Dat mislukte alleen maar omdat er ineens 500 meter gelopen moest worden (wat de mol al wist). 3250 Euro is geen slechte start voor de mol. Klein molpuntje voor Katrien is daarnaast dat ze het kort nadat de groep de kruisjes had weggehaald, het mooi vond. Was zij ingeseind en wist ze dat de klus geklaard was?

Dat ze vervolgens goed met de basketbal gooit (zou pech kunnen zijn) en geld binnenhaalt bij de abseilopdracht (kan geen pech zijn) is ook weer niet zo gek. Het werk voor aflevering een was met de 3250 euro al gedaan en als mol  moet je ook kandidaatse succesjes boelen om vervolgens gemakkelijker te kunnen mollen. Als Katrien de mol is, had ze het wel gelijk erg zwaar gehad als ze de basketbal alle kanten op had gegooid en de abseilopdracht had verprutst.

Kortom: een van mijn twee topmollen en misschien wel mijn grootste verdachte omdat ze naast de flinke min in de eerste ronde wat krediet voor volgende molacties opgebouwd heeft.
« Laatst bewerkt op: 27-03-2018, 19:14:46 door VK »
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Katrien
« Reactie #16 Gepost op: 28-03-2018, 08:27:40 »
Na een na nachtje slapen na het zien van aflevering 1 moet ik mijn mening over Katrien toch bijstellen. Samen met Pascale is zij voor mij de grootste mol-verdachte.

Tijdens de eerste opdracht zijn Pascale en Katrien verantwoordelijk voor het verdampen van 3250 euro potentieel potgeld. Hun eigen 750 euro, maar ook het niet bijschrijven van de 2500 euro kan hun aangerekend worden. Als een van de twee dames de mol is, wist zij dat de groep te lang zou wachten voordat hun 750 euro opgeofferd werd (nodig voor het vinden van de twee laatste, dure kisten). Als kandidaat wacht je tot bijvoorbeeld vijf minuten voor tijd in de hoop op de 750 euro. Mocht dat niet lukken, dan heb je nog 5 minuten (ofzo) om de kruisjes weg te halen en de mensen in de 2500 kisten te bevrijden. Dat mislukte alleen maar omdat er ineens 500 meter gelopen moest worden (wat de mol al wist). 3250 Euro is geen slechte start voor de mol. Klein molpuntje voor Katrien is daarnaast dat ze het kort nadat de groep de kruisjes had weggehaald, het mooi vond. Was zij ingeseind en wist ze dat de klus geklaard was?

Maar de mol kan hier er niet op rekenen dat dit plannetje lukt want de ander hoeft maar het woord pluim te vinden en ze zijn vrij. Als ik de mol was zou ik graag snel boven de grond zijn om zaken verder te kunnen beinvloeden. Aan de andere kant wil een mol graag onder de grond zitten. Hmm.
« Laatst bewerkt op: 28-03-2018, 09:09:16 door Run »

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [kandidaat] Katrien
« Reactie #17 Gepost op: 28-03-2018, 09:38:26 »
Het woord pluim was nooit genoeg om uit die 750 euro kist te kruipen .

750 euro was vastgezet met 3 puzzels, dus pluim, sleutel in zaklamp en wie zijn de levenden. Als je als Mol zelf de indeling doet, weet je tegenover wie je ligt en kun je je passief houden , zeker als die ander ook niks doet.

Ik vind het bij deze proef lastig om te bepalen waar een mol best kan zijn.. aan 1 kant is idd passiviteit in de 750 euro , geheid geen 750 euro in de pot en mogelijk ook die 2500 niet. Maar je hebt meteen de volledige aandacht op je van minstens een kandidaat (omdat die zich enkel kan richten op jou omdat ze de anderen niet ziet)
aan een andere kant kan 2500 euro ook omdat je dan toch zelf grotendeels de hand hebt in het binnenharken van 2500 ( slotje werkt niet, telefoon niet etc etc)
 Maar ook hier heb je volledige aandacht van je duo kandidaat op je

Als laatste de Mol zorgt ervoor rap vrij te zijn, als er dan meer mensen vrij zijn verdeelt de aandacht zich en kun je misschien makkelijker iets mollen. verkeerde richting lopen, telefoonnummer verkeerd etc etc.

Ik vind het een niet molser dan t ander

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Katrien
« Reactie #18 Gepost op: 28-03-2018, 09:45:16 »
Het woord pluim was nooit genoeg om uit die 750 euro kist te kruipen .

750 euro was vastgezet met 3 puzzels, dus pluim, sleutel in zaklamp en wie zijn de levenden. Als je als Mol zelf de indeling doet, weet je tegenover wie je ligt en kun je je passief houden , zeker als die ander ook niks doet.

Ik vind het bij deze proef lastig om te bepalen waar een mol best kan zijn.. aan 1 kant is idd passiviteit in de 750 euro , geheid geen 750 euro in de pot en mogelijk ook die 2500 niet. Maar je hebt meteen de volledige aandacht op je van minstens een kandidaat (omdat die zich enkel kan richten op jou omdat ze de anderen niet ziet)
aan een andere kant kan 2500 euro ook omdat je dan toch zelf grotendeels de hand hebt in het binnenharken van 2500 ( slotje werkt niet, telefoon niet etc etc)
 Maar ook hier heb je volledige aandacht van je duo kandidaat op je

Als laatste de Mol zorgt ervoor rap vrij te zijn, als er dan meer mensen vrij zijn verdeelt de aandacht zich en kun je misschien makkelijker iets mollen. verkeerde richting lopen, telefoonnummer verkeerd etc etc.

Ik vind het een niet molser dan t ander

Meestal laat de mol zich niet in vervelende situaties manoeuvreren. Kan me niet voorstellen dat hij graag al die tijd onder de grond zit. Maar misschien juist de eerste aflevering wel om uit de picture de blijven.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [kandidaat] Katrien
« Reactie #19 Gepost op: 28-03-2018, 16:05:44 »
Plus en minnetjes van Katrien!

- Bleef in het graf, raadde geen puzzels
+ Gooide twee basketballen raak tegenover Jeffrey en Lloyd
+ Ging snel naar beneden en raadde in haar eentje het antwoord goed

Als ze mol was zou ze het echt niet in haar eentje hebben geraden met een Pieter die veel langzamer ging dan haar. En het basketballen was, zoals D*N als zei, makkelijk te verprutsen zonder dat iemand dat gek zou vinden. Niet verdacht dus.
Daarnaast zou ik zelfs dat ze helemaal geen puzzels wist op te lossen ook deels als onmols willen benoemen. Juist als mol wil je toch minder opvallen.  Zorg in ieder geval ervoor dat je met een minuut of 10, 15 de eerste opdracht ineens ziet.
Ich bin ein Bärliner!