Auteur Topic: [kandidaat] Jeffrey  (gelezen 7538 keer)

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [kandidaat] Jeffrey
« Reactie #40 Gepost op: 30-03-2018, 14:57:58 »
Het was voor mij een heel mols moment... zo traag naar beneden gaan met een fanatieke kandidaat. Als mol heb je toch niks aan de prijs, en op deze manier ging wel mooi het geld verloren want ze drukte natuurlijk al voordat hij bij de vraag was aanbelandt... geen ander deed dit dus een echte molactie.

Wie zegt dat je niks aan de prijs hebt? Misschien is de prijs juist heel mols? Verder verdenk ik hem wel maar niet in deze opdracht

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [kandidaat] Jeffrey
« Reactie #41 Gepost op: 30-03-2018, 23:25:01 »
Ik wil hem toch nog niet afstrepen. Op het nipt de basketbal scoren zou zomaar eens een actie zijn om verdenkingen van zich af te zetten. Verder heeft hij niet eens zo heel veel goed gedaan. Daarbij ga ik er van uit dat de mol niet de envelop zou willen, omdat ik denk dat deze persoon de eerste (twee) opdrachten misschien niet mee doet. In de promo heb ik Joke namelijk niet in een geblindoekte groep gezien.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Jeffrey
« Reactie #42 Gepost op: 1-04-2018, 10:43:52 »
Het is ook opmerkelijk dat hij bij dat basketballen heel slecht gooit, maar dat bij dat laatste schot duidelijk te zien is dat hij het wel kan. Het verschil is groot. ::)

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Jeffrey
« Reactie #43 Gepost op: 1-04-2018, 21:42:49 »
Net wanneer ik hem afstreep komen ze in café de mol met een opmerkelijke kleding hint. Begin toch weer te twijfelen...
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Offline Cool Cat_86

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jeffrey
« Reactie #44 Gepost op: 1-04-2018, 21:44:57 »
Net wanneer ik hem afstreep komen ze in café de mol met een opmerkelijke kleding hint. Begin toch weer te twijfelen...

Inderdaad, dat is wel opmerkelijk. Ging hem anders ook afstrepen, maar nu twijfel ik weer.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Jeffrey
« Reactie #45 Gepost op: 1-04-2018, 21:45:53 »
Net wanneer ik hem afstreep komen ze in café de mol met een opmerkelijke kleding hint. Begin toch weer te twijfelen...

Vind het geen sterke hint eigenlijk. Toevalligheidje voor mij.

Niet-kijkers denken nu trouwens dat Jeffrey is afgevallen omdat zijn topic omhoog komt. ;D

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Jeffrey
« Reactie #46 Gepost op: 1-04-2018, 21:48:21 »

Niet-kijkers denken nu trouwens dat Jeffrey is afgevallen omdat zijn topic omhoog komt. ;D

 ::rofl::
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Offline VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, Wielerliefhebber.
Re: [kandidaat] Jeffrey
« Reactie #47 Gepost op: 1-04-2018, 23:07:48 »
Net wanneer ik hem afstreep komen ze in café de mol met een opmerkelijke kleding hint. Begin toch weer te twijfelen...

Wat voor een kleding hint? Wat wel opvallend was, waren al die komische botsingen met het kistje in zijn arm. Voor hetzelfde geld had hij wat gebroken en dat wil toch niemand..... dat doet me vermoeden dat die botsingen in scène zijn gezet en hij kocht spieken. Maar als hij dat mocht, dan is er maar een verklaring.
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [kandidaat] Jeffrey
« Reactie #48 Gepost op: 1-04-2018, 23:23:12 »
vond hem ook nogal "boers" overkomen.
Gewoon in het Vlaams praten ook tegen zijn gids.
Beetje onaangepast.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [kandidaat] Jeffrey
« Reactie #49 Gepost op: 2-04-2018, 00:03:23 »
Ik heb café nog niet gezien, maar de kleding hint zal wel slaan op pulp fiction parodie t shirt tijdens proef 1 en kussende ezeltjes tijdens proef 2

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Jeffrey
« Reactie #50 Gepost op: 2-04-2018, 15:41:58 »
Tot nu toe 5 shirtjes die aan de opdrachten te linken zijn. ::oink::
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [kandidaat] Jeffrey
« Reactie #51 Gepost op: 2-04-2018, 17:29:50 »
ik vind die uit aflevering 2 al beter geslaagd als link dan die uit aflevering 1. Maar ik vraag me wel af als hij niet de mol is, waarom je in hemelsnaam zulke shirts hebt :-)

aan de andere kant valt t enorm hard op zoiets, zeker die ezels en die pulpfiction mannekes ook.
Maar ja ik ga er steeds vanuit dat de kandidaten geen voorkennis hebben, dus hoe groot is de kans dat een kandidaat a) zon ezelshirt heeft en b) dat dan ook nog een precies op t juiste moment aanheeft??

hmm . je wilt wel t risico nemen dat de shirts je zo snel weggeven, maar je wilt niet als enige blacklight verf aan je handen hebben omdat dat te hard opvalt...  moeilijk moeilijk, hij stijgt weer ietsje


Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [kandidaat] Jeffrey
« Reactie #52 Gepost op: 3-04-2018, 01:05:56 »
Er vallen ontzettend veel molse acties aan Jeffrey toe te schrijven, maar het wordt ze duidelijk in beeld gebracht dat ik het niet kan geloven dat hij echt de mol zou zijn..

Hij rekt tijd door de geldstempel van de paardengroep af te willen pakken en creëert daar onrust mee. Hij rijdt goed richting Joke maar besluit om te keren en meent verkeerd te gaan. Hij is veel te schietgraag en laat Lloyd het vuile werk opknappen, en kapt elke mogelijkheid om nog geld te drukken en verdienen af. Hij peilt nog even bij Katrien of ze écht niet in de moldagboekjes wil lezen.. Maar tegelijkertijd beantwoordt hij alle vragen goed en doet geen moeite om twijfel te zaaien. En het wordt allemaal zo vol aan ons getoond.. Zouden ze dat echt doen als hij de mol is?


Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Jeffrey
« Reactie #53 Gepost op: 6-04-2018, 19:57:09 »
Het valt mij op dat hij nu al drie opdrachten kiest in bijzijn van Katrien. Niet andersom, want Katrien was de eerste die voor de blinddoek koos, en hij koos er daarna voor. Terwijl hij al twee opdrachten met haar had gedaan.

Hoewel ik hem niet uitsluit als mol. Vreemd is zijn uitspraak na de eerste opdracht, dat hij gaat voor de groep en niet voor de pasvragen, maar dus blijkbaar het geld voor de groep niet belangrijk vindt. En dat belachelijke 'knal haar maar neer' - eerst denk je nog, grapje - en dan nog een keer waarna Lloyd het ook doet. Het is behoorlijk bizar. Of hij wil zich verdacht maken of hij is gewoon een in your face mol.

Ook verdacht is, is dat hij snel wil vertrekken terwijl de discussie over het overhandigen van de brander nog volop gaande is. Als hij de mol is, is dat logisch, hij wil snel Joke afknallen en niet eerst nog munten gaan branden.

Het is m.i. een irritant rot-joch, maar waarom zouden ze zo iemand niet als mol kiezen.

Edit na af. 3: Jeffrey blijkt toch een goeie knakker. Maar dom was ie wel met dat afknallen van Joke.
« Laatst bewerkt op: 9-04-2018, 09:26:08 door Run »

Offline B&W

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jeffrey
« Reactie #54 Gepost op: 10-04-2018, 17:35:23 »
Jammer dat hij er uit is, en zuur op deze manier!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Jeffrey
« Reactie #55 Gepost op: 10-04-2018, 17:44:53 »
Zuur was het voor hem zeker, maar het was wel een beetje zijn eigen schuld dat hij zich ondanks de waarschuwingen toch opofferde. En toen de anderen weg waren en hun aanbod kregen ging ie ineens jammeren. Ook wel begrijpelijk hoor want de spanning was natuurlijk om te snijden. Ik ben heel benieuwd hoe de groepsdynamiek gaat veranderen na dit harde vetrek van de eerlijke Jeffrey.

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [kandidaat] Jeffrey
« Reactie #56 Gepost op: 10-04-2018, 21:47:54 »
Het was voor iedereen zuur geweest. Afvallen is altijd zuur, en is altijd extra zuur als je er wat-aan-had-kunnen-doen. En iedereen die had afgevallen, had afgevallen met het gevoel "ik had er wat aan kunnen doen".

Dus, ja, het is zuur, maar dat was het sowieso geweest, voor iedere afvaller. Bovendien komt dit spel alleen van de grond als er mensen zijn die zich opofferen. (Wat dat betreft is het jammer als opdrachten ten nadele werken van eerlijke mensen, zoals dit koffertjesspel, want die zijn meer geneigd zich op te offeren).

Zelf denk ik dat hij tóch de afvaller was geweest eigenlijk. Zoveel pasvragen zijn er nu ook weer niet gekocht. We horen het hopelijk in de slotaflevering.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Bubbles

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Jeffrey
« Reactie #57 Gepost op: 10-04-2018, 23:57:45 »
Heel erg jammer deze exit! Hoewel ik hem nooit als mol heb verdacht (hij werd daarvoor voor mij te verdacht gemaakt en te prominent in beeld gebracht) had ik wel gedacht dat hij ver zou komen en misschien wel een finalist zou worden... Verkeerd ingeschat dus :P
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [kandidaat] Jeffrey
« Reactie #58 Gepost op: 12-04-2018, 12:52:03 »
Jammer, was wel een interessante kandidaat op zich. Overigens, als hij niet was afgevallen, was hij na deze aflevering best wel weer verdacht geweest: aansturen op foute pinata's, veel vragen van het rijexamen fout beantwoord, 0 euro koffer gekozen.

Dus in ieder geval bespaart zijn exit ons discussies over deze 'molacties'.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.