Heel erg bedankt!
Ik had dit, om eerlijk te zijn, echt niet zien aankomen. Maar toen het lampje boven Lloyd verscheen, en Pieter als mol opdoemde ging ik gelijk het forum checken en was ik al even blij als Lloyd met zijn winst.
Met name omdat dit voor mij de pijn van het als eerste afvallen in de Mol Online 2018 iets verzacht.
Heinz, als je dit leest, ik wil jou toch wel even bedanken. Jij bent degene die mij al vroeg op het goede spoor van Pieter als mol hebt gezet. En verder heb ik ook gewoon geluk gehad met het drie keer juist gokken van afvallers, het feit dat er relatief weinig jokers en vrijstellingen in het spel zaten (ik heb daarin volgens mij standaard op 'geen' gestemd), en natuurlijk met de winnaar/verliezer, want ik denk dat velen van jullie ook Lloyd en Bahador hadden, maar dan toch iets minder vaak of net omgekeerd. Daarbij kwam het mij ook goed uit dat Jeffrey en Katrien er snel uitvlogen omdat zij ook tijdelijk mijn winnaar en verliezer zijn geweest.
Vandaag brak ik per ongeluk een bord, helemaal niets voor mij. Maar scherven brengen blijkbaar toch geluk.