Ik denk inderdaad dat de Mol ervan uitging dat iedereen wel de eerste 1/2 opdrachten ging kunnen uitvoeren in een uur. Als je dan in de goedkope kist gaat liggen, kun je 'gratis' geld binnen halen en heb je invloed op de 2500.
Maar ik vind het ook opvallend als je met z'n tweeën niet één iemand de eerste clue vindt (Katrien & Pascale). Zo veel opties ander dan het tekstje waren er niet om hints in te zoeken toch? Wat dat betreft lijkt het me logischer als één van de twee de Mol en er maar één naïeveling tussen zat (sorry
). Zij hebben door er niet uit te komen tenslotte ook de tijd van de 2500 euro gerekt.
En dan is de 2500 euro positie óók een goede Molpositie. Wat hou ik van De Mol
Ik heb het idee dat Joke hier her en der tijd heeft zitten rekken. Het moment dat ik haar echt verdacht vond was toen ze zei 'Ik heb zelfs al in de zaklamp gekeken, maar daar zit 'ie niet', zodat Steve daar vooral niet ging zoeken. Later (hoeveel later?) vindt ze uiteindelijk alsnog zelf het sleuteltje daar, waardoor ze alsnog de held is na tijd gerekt te hebben (en Steve hoeft haar niet te beschuldigen van liegen).
Als ze vervolgens gebeld wordt door de rest van de kandidaten, vermijd ze eerst het delen van de code die Steve haar gegeven heeft, waardoor ze net weer wat tijd rekt (niet heel veel uiteindelijk, denk ik).