Mooie verscheidenheid aan opdrachten. Minder spectaculair als levend begraven beginnen in Mexico natuurlijk, maar waar bij WIDM na het: wij zijn niet in Kiev vriend! moment geweest was het ook meer richting normaal ging, zo ook bij de Mol.
Ik vond Katrien/Jeffrey/Lloyd om die reden al verdacht: het omkeren bij de eerste stop waar Joke de pasvragen had geprepareerd. Later natuurlijk vonden ze Joke wel, maar als Lloyd niet zo triggerhappy was en Katrien niet zo principieel had Jeffrey wel ingestemd met een pasvraag of twee. Als ik Joke was had ik een groepje van 3 sowieso 2 pasvragen in het vooruitzicht gesteld. Bedoel dan heb je in een groep van 9 man als nog steeds 5 kandidaten met 0 pasvragen. Dus zelfs al heb je slechts 1 pasvraag op zak, dan nog kan je moeilijk de slechtste de test maken.
De rondleiding was mooi voor de couleur locale èn slapstick met Jeffrey
Tegelijkertijd gaf het baseballen ook een mooie combinatie/gelaagdheid van sportief presteren enerzijds en qua kennis het beste presteren. Steve die als arts niet weet hoeveel tanden een kindergebit bevat vind ik verdachter dan zich vergissen in 28 lidstaten en 28 sterren op de vlag. Maar dan Baha die de andere renners dwingt te verkassen en zo uitgaat is ook verdacht. En dan heb je nog Pieter inderdaad, als enige een homerun lopen bij de laatste bal. Gevalletje geoefend en de held is de mol uithangen? Hmmm