Auteur Topic: [Aflevering 3] - Opdracht 1: Feest  (gelezen 5985 keer)

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 3] - Opdracht 1: Feest
« Reactie #40 Gepost op: 12-04-2018, 16:36:25 »
Ik vraag me af of Pieter hier misschien wel het juiste sleuteltje had, maar net deed alsof hij niet paste. Dat zou een aardige mollenstreek kunnen zijn... De rode sombrero was de enige waarvan ze vrij zeker waren en ook de eerste die ze aan mochten wijzen. Was er een speciale reden dat Pieter juist die mocht openmaken of had hij zich in die gunstige positie gemanoeuvreerd? ???

Wanneer de opdracht start, zien we de sombrero's even in beeld. Die werden gedragen door 3 mannen.
Hun rode sleutel hing rond een vrouw, en was dus sowieso fout.
klaar voor de strijd

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 3] - Opdracht 1: Feest
« Reactie #41 Gepost op: 12-04-2018, 18:26:02 »
Wanneer de opdracht start, zien we de sombrero's even in beeld. Die werden gedragen door 3 mannen.
Hun rode sleutel hing rond een vrouw, en was dus sowieso fout.

Ok dat is dus uitgesloten.. ::ok::

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 3] - Opdracht 1: Feest
« Reactie #42 Gepost op: 14-04-2018, 11:19:59 »
Volgens mij is het nog niet genoemd maar ik vond het van Pieter verdacht dat hij naar beneden liep om de dansers aan te wijzen. Hij trekt zijn handen op deze manier van de beslissing af en kan dus achteraf mooi de schuld bij Katrien en Pascale leggen als het fout gaat (en de kans dat het fout ging was natuurlijk zeer groot). En ook dat hij zei: “Wel overeenkomen hè?” Waarmee hij nog meer de druk op Katrien en Pascale legt om het wel goed te hebben.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [Aflevering 3] - Opdracht 1: Feest
« Reactie #43 Gepost op: 14-04-2018, 22:12:55 »
Ik denk dat jij in een tunnel zit. ;)
Hoe de volgorde bij de montage ook aangepast is, je kan hier niet aan veranderen en niet ontkennen dat Joke het hier gewoon heel goed heeft gedaan en dat zonder haar de proef gewoon helemaal mislukt was...

met haar erbij is deze proef ook niet echt gelukt, :-)

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 3] - Opdracht 1: Feest
« Reactie #44 Gepost op: 14-04-2018, 22:25:41 »
met haar erbij is deze proef ook niet echt gelukt, :-)


Zo kan je alles wegredeneren natuurlijk. ;)

Het punt is dat Joke toen ze enkel kon spreken naar Steve dat ze alles goed deed en ze herkende de 4 uitvoerders van Jeffrey bij naam. Dat het resultaat tegenvalt, is niet dankzij Joke, maar ondanks Joke.

Offline Molzkovicz

  • Forumlid
Re: [Aflevering 3] - Opdracht 1: Feest
« Reactie #45 Gepost op: 15-04-2018, 13:15:27 »
Piñata

Ronde 1 Joke-Steve-Jeffrey
Joke hoort lady GaGa en vervolgens iets metalica achtigs. Steve gokt en laat Jeffrey  op Madonna slaan. Het is alweer gedaan geen geld.

Hier vind ik Joke behoorlijk verdacht. Ze herkent Lady Gaga direct in de mash-up, maar de foto van deze artieste had ik zelf niet direct herkend tussen de piñata's. Er hangt een foto van iemand met een lange zwart-witte pony. Dit is echter Sia en niet de door mij verwachte Lady Gaga, hoewel Gaga op sommige foto's eenzelfde soort pony heeft (maar dan volledig wit). Joke kan de gok naar mijn idee prima wagen dat Lady Gaga niet wordt herkend. Bij het andere nummer in deze mash-up denkt Joke dat het om Metallica gaat, maar het betreft een nummer van Rammstein. De zanger van Metallica hangt tussen de piñata's, evenals de voorman van Rammstein.
« Laatst bewerkt op: 15-04-2018, 13:26:10 door Molzkovicz »