Afbeelding 1:
Dit moet duidelijk B zijn, de achtergrond klopt, de gletsjer is aanwezig, de ijsschots is aanwezig en het stukje groen aan de voorkant. A & B hebben ontbrekende delen.
Afbeelding 2:
Deze is wat lastiger, maar ik denk dat de bovenste stippen aan het linkervlak de bovenste 6 stippen van plaatje A zijn, daarbij opgeteld dat je de 4 grotere rondjes, het middelste stuk en de zwarte lijn op de onderkant ziet, lijkt het me A. Wat betreft het grote aantal zwarte stippen, deze staan op de randen van plaatje A, deze zijn duidelijk zwart terwijl de anderen wit zijn.
Afbeelding 3:
Dit is de afbeelding waarbij gemold is. Wat er duidelijk te zien is: de oren, de poten en de krassen erop. Dit doet mij denken dat het plaatje B /C is, vanwege de oren die ook gebogen zijn en uiteindelijk recht teruglopen naar de kop, een soort elvenoren.
De plaatsing van de poten komt overeen met het plaatje (B)en de krassen op de afbeelding komen overeen met de krassen net boven het rechterpootje(B). Maar de rode kleur en de krassen kunnen ook doelen op plaatje C, dus deze wordt de moeilijkste.
Afbeelding 4:
Dit is sowieso plaatje C, de richting van het schip, het witte stuk in het midden van de lucht, de vogels op de exacte plekken, zelfs de zeilen staan goed getekend.
Afbeelding 5:
Beetje aparte afbeelding alweer. Het doet mij het meeste denken aan plaatje A, doordat het de enige is die wolken én de zon van links bevat. Plaatje C is het niet vanwege het ontbreken van de zon, plaatje B heeft de zon van rechts, niet zo prominent maar ook de wolken zijn wat minder.