als je het overzicht van Heinz (waarvoor dank!) rustig doorleest, kan je toch niet anders dan verbaasd zijn over de keuze van de "schietschijven"?
Joke en Lloyd hebben zich de ganse serie al getoond als "pasvragen"minded. (Rabid Joke/koffertjes/lift)
Baha en Steve schieten op Lloyd = logische keuze tss Joke en Lloyd.
Pascale schiet als enige op Joke = logische keuze
Lloyd schiet op Steve - kan ik nog inkomen na de "koffertjes"aankoop.
Pieter kiest Baha, ondanks het 0 koffertje, en de onmogelijke liftopdracht. (Baha had niet de extra 30 sec liftstilstand en kon dus nooit Joke en Lloyd inhalen over 6 verdiepingen.
Ik kan nog wantrouwen aanvaarden, maar zelfs als mol lijkt het afknallen van het goede doel een té hoge drempel.
Blijft Joke : die wéét dat ze zal afgeknald worden en toch niet toegeeft dat ze pasvragen koos. Ze schiet Pascale die nergens getracht heeft naar pasvragen/vrijstelling.
Lloyd, Pieter en Joke hebben én de 3000 Euro én het goede doel naar de haaien geknald.
Voor Lloyd en Pieter kan ik een excuus verzinnen, voor Joke écht niet... Ze lijkt op en spreekt als Eline, ze gedraagt zich zoals Gilles... ja, zelfs als we niet mogen achterom kijken, ze blijft het minste geld binnenbrengen.