Om mijzelf van de hatelist af te houden; laat me even uitleggen hoe ik dit spel speelde.
Ik ging nooit winnen, er moest geld in het laatje komen na vorige aflevering; mijn doel was om maximaal 1 persoon een joker te geven en 1000 euro te pakken. Dat werkte tot behoren totdat ik faalde in de discussie, verdacht werd maar ook nadat er plots een dubbele moord was. Het enige wat er dan nog kon gebeuren was een winst voor de ijsberen; (2jokers, geen geld) of een winst van 2 eskimo's (2jokers, wel geld). Vandaar dat ik even ging afwachten wat anderen deden aan het begin van deze dag; ik moest Molino eruit krijgen en had 2 van de eskimo's nodig om dit voor elkaar te krijgen
@Kaaasje, mijn excuses; ik vond jou direct de sterkste speler en mijn zwakte moest jou doden, ik hoop ooit op een revanche potje tijdens een GameNight of misschien een vrijwillig potje als reünie van deze kandidatenreeks
Nu gaat Molino er straks uit en moet ik kiezen wie van de overige 3 eskimo's geen joker krijgt. Wie wil 'm het liefst?