Super we hebben een burgemeester, gefeliciteerd Kaaasje
Dan nu het vervolg van de opdracht.
Lunch en lynch + tijdschemaDe ijsberen beginnen zo met een lunch. Zij bepalen samen welke eskimo er wordt opgegeten. De husky en de doodkijkende eskimo moeten, als ze denken dat dat nodig is, voor de deadline een pm naar ons sturen waarin ze aangeven dat ze iemands rol willen zien of willen vluchten. Daarna is het tijd voor de lynch. De spelers discussiëren met elkaar over wat er afgelopen nacht is gebeurd.
In het geval van de lynch moet iedereen voor het deadline tijdstip zijn of haar stem via pm bij LDH, Lama, Tim en mij hebben uitgebracht. Geen stem uitbrengen betekent automatisch een stem op jezelf. Tweemaal niet stemmen betekent einde oefening voor jou tijdens dit spel. Degene met de meeste stemmen tegen zich zal het spel moeten verlaten. Bij gelijke stand beslist de burgemeester wie het spel moet verlaten. De stemmen van de lynch, wie op wie stemt worden openbaar gemaakt.
IJsberen Lunch 1: Maandag 30 april 19.00 uur
Deadline Lynch 1: Dinsdag 1 mei 12.00 uur
IJsberen Lunch 2: Dinsdagavond 1 mei 18.00 uur
Deadline Lynch 2: Woensdagmiddag 2 mei 12.00 uur
IJsberen Lunch 3: Woensdagavond 2 mei 18.00 uur
Deadline Lynch 3: Donderdagmiddag 3 mei 12.00 uur
IJsberen Lunch 4: Donderdagavond 3 mei 18.00 uur
Deadline Lynch 4: Vrijdagmiddag 4 mei 12.00 uur
IJsberen Lunch 5: Vrijdagavond 4 mei 18.00 uur
(ik heb wat extra ruimte in het schema geplaatst, voor het geval de husky vlucht en we dus een keer geen afvaller hebben).
Wie wint wanneer?- De eskimo's winnen als alle ijsberen zijn vermoord. Dat levert 1000 euro op voor de pot. Elke eskimo die na de overwinning nog in leven is, krijgt bovendien één joker.
- De IJsberen winnen als zij een meerderheid hebben over het aantal eskimo's dat nog in het spel zit, of als alle eskimo's zijn vermoord. In dat geval verdienen jullie geen geld voor de pot en krijgen beide ijsberen een joker.
O ja als je uit het spel ligt, en je plaatst nog een post in dit topic, kost dat 25 euro per post uit de pot! Dus lig je uit het spel, wees stil!Ik ga nu de beide ijsberen een pm sturen met de vraag wie zij als eerste willen gaan vermoorden.