Nou, dan zal ik mij aanbod hier ook maar even plaatsen. Wel wat meer waard dan een halve joker..
3 mensen heb ik dit al verteld, waarvan 2 op afspraak (Molino, SpacyColours) en voor die ander heb ik zelf gekozen. Dit betekent niet dat zij dit krijgen want daar ben ik nog lang niet uit.
Executiekaart 2:
Alleen bruikbaar in aflevering 5. Bij het inzetten van deze executiekaart hoeft één speler, naar jouw eigen keuze (behalve jijzelf), zijn/haar scherm NIET te zien. Geef dit vóór de executie aan door een PM te sturen naar één van de spelleiders.
Vermoord je mij niet? Stijgt je kans op een vrijstelling enorm.
Geloof je me niet? Jammer. Het is een kwestie van vertrouwen.
Let op: hij is dus alleen geldig voor aflevering 5, moet je deze executie nog wel overleven.
Oh en hij gaat sowieso niet naar HIDM (want finalevrijstelling) en naar Convans / Nys (want die gun ik het niet meer na alle haat
)
Dus: Meezter, Kaas, Nvy, Molino of Lan: één van jullie krijgt deze vrijstelling en ik zal gaan kijken naar wie het meeste voor de pot en groep doet. Maar door eventuele jokers etc. stijgt je kans aanzienlijk. Een vrijstelling is ook wel meer waard dan dat dus denk aub goed na. Als Meezter me een joker geeft, stijgt zijn kans dus
maar als nog iemand dat doet in de volgende aflevering kijk ik naar wie het meeste deed voor de groep/pot.