Dag kandidaten,
Ik heb een paar mededelingen
1. Omdat de etherdiscipline opdracht voor jullie te ingewikkeld werd, heb ik besloten die fouten niet aan te rekenen
2. In totaal hebben jullie in alle opdrachten 118 fouten gemaakt, wat neerkomt op 118 x -10 euro = -1180 euro, daar gaat ook nog eens een valse bingo van HIDM vanaf dus -1680 euro. Er waren ook 2 goede bingo's die leveren 200 euro per geldige bingo op, dat maakt -1280 euro.
3. Omdat jullie zo lekker vaag waren bij het spel rondom vraag 20, geef ik jullie de kans de schade van de 118 gemaakte fouten flink te beperken. Ik wil van iedereen voor zondag 20 mei - 09.00 uur in dit topic naar waarheid de naam die jij hebt ingevuld op vraag 20 bij
test 5 (de vorige test dus). Ik wil dat je het volgende typt:
Ik heb *NAAM* ingevuld bij vraag 20 van test 5. Iedereen die dat naar waarheid heeft gepost, verdient 50 euro voor de pot.
Wie geen naam plaatst, krijgt een minjoker. (ik ga er dus vanuit dat iedereen dit leest).
4. Er waren ook nog bonuswoorden, maar MV-Art heeft ook zijn slaap nodig, het is 3.00 uur en die gek is nog wakker om een of ander spel te controleren terwijl hij al bijna 20 uur wakker en actief is
. Dus daar kom ik morgen op terug.