Kandidaten, welkom bij op Plaza Bolivar, het plein van Bogata. De vlaggen die jullie achter mij zien staan, staan centraal in deze opdracht. Wees niet getreurd. Jullie kunnen de hele opdracht genieten van deze vlaggen, want wij spelen de hele opdracht hier bij deze tafel. De opdracht heeft namelijk te maken met landen.
Zoals jullie wellicht weten, zijn er 196 verschillende landen erkent door de Verenigde Naties.
In mijn hand heb ik een lijst waar deze landen verdeeld zijn in vijf categorieën.
Elk categorie heeft zijn eigen waarden, namelijk, 100 euro, 200 euro, 500 euro, 750 euro en 1000 euro
Hoe hoger het bedrag, hoe moeilijker het land is. Kies dus wijs.
Jullie mogen straks allemaal driemaal een land gaan omschrijven door een zelfgemaakte tekening. Jullie kiezen steeds uit welke categorie jullie een land willen hebben. Wanneer jullie gekozen hebben, krijgen jullie een random land uit die categorie toegewezen. Doormiddel van de tekening moeten de andere kandidaten raden welk land er getekend is. Is het antwoord goed, dan verdienen jullie het bedrag dat de categorie waard is. Nog wat regels & opmerkingen.
* De tekening moet handgetekend zijn. Plaatjes van google pakken en photoshoppen is niet toegestaan.
* De tekeningen mogen geen letters of cijfers bevatten.
* De betreffende vlag, andere vlaggen , de kaart van het land etc. van het land mogen niet getekend worden
* De tekeningen worden eerst via de PM naar de spelleiders gestuurd ter controle.
* Elke categorie mag maar 1x gekozen worden door een kandidaat
* Het antwoord is definitief wanneer twee van de drie kandidaten het betreffende antwoord dikgedrukt hebben gepost.
*
de niet-tekenaars mogen niet opzoeken naar informatie.* Overleggen over je tekening mag niet
* Wij maken niet bekend welke categorie er gekozen is. Dit kenbaar maken is niet toegestaan.
* De antwoorden worden pas gegeven als de opdracht klaar is.
* Landen kunnen mogelijkerwijs meerdere malen voorkomen omdat deze random bepaald worden.
Zijn er nog vragen? Nee, heel veel succes toegewenst.
Voordat we beginnen, wil ik graag een volgorde hebben van het spelen
De volgorde
1.
2.
3.
4.
Edit: Deadline donderdag 22.00 uur