Hoi Lama.
Ik ga een rood scherm krijgen als Nys niet de mol is, of hij gaat er zelf één krijgen. Het is het een of het ander. Ik heb een bizar slechte test gemaakt waarin ik te weinig gespreid hebt. Desondanks was het spel erg leuk; goed georganiseerd en ben oprecht benieuwd naar de uitkomsten en hoop natuurlijk op een winst van HIDM.
Naast dat; de rollen in het spel zijn vrij duidelijk. Er is een tweedeling; je hebt diegene waarvan je zeker bent dat het geen mollen zijn, deze brengen ook meteen het meeste geld in het laatje. (Kaaasje, Nvy, HIDM en ik) en je hebt diegene die nepmollen of de mol zijn (Frank, Convans, Lan en Nys-Fan) en Molino doet ook mee. Je ziet het in de opdrachten; er is geen weer alleen maar geld verloren door de 4 en het is gewoon altijd bagger.
Dat gezegd hebbende, mocht ik geen rood scherm krijgen is het natuurlijk Nys. Diegene die er dan uitgaat zal mij verzekeren wie het allemaal niet zijn. Ik ben aan het wachten op de schermen en hoop op een goede afloop maar vrees het. Dit was mijn slechtst voorbereidde test van allemaal, het is een drama.
Nys is de mol.
Frank is een nepmol die actief mensen op hem probeert te krijgen zonder véél geld te verliezen.
Convans is een nepmol die een rare gewoonte heeft dingen dik te drukken die niet overeenkomen met zijn mening.
Lan is een ultieme kandidaat; hij kost de pot niet veel maar brengt ook niet héél veel op; mensen verdenken hem door zijn afwezigheid.
Molino is raar.
Nvy is niet de mol.
Kaaasje zou een oprecht geweldige mol zijn, maar is het ook niet.
HIDM is niet de mol, ik zou het fantastisch vinden als hij het wel zou zijn, maar ik weet zeker dat het niet zo is.
Ik ben niet de mol.
Afvallers, konden jullie jullie testen niet gewoon wat beter maken, ik hoop al sinds aflevering 1 dat Nys/Frank/Convans/Lan afvalt maar steeds vallen de mensen die het duidelijkst kandidaat zijn af. Laat ik deze biecht voor de vierde executie eindigen met dit;
Mees, Meezter, Penningmeezter.