Heb net nog even het extra beeldmateriaal 'Bondje Pro' (na aflevering 3) bekeken. Niels maakt hier een aantal andere kandidaten verdacht tegenover Rick Paul, maar die probeert die verdenkingen te temperen. Niels vertelde dat Evelien 'bij hem begint weg te zakken', Rick Paul antwoordt 'Bij mij ook, ja.' Vervolgens gooit Rick Paul zelf de bal op van 'Sarah zal toch niet?' en als klap op de vuurpijl tempert Rick Paul ook de door Niels geuite verdachtmaking in de richting van Jamie. Rick Paul maakt Evelien nog even - zeer terloops - verdacht en 'verdedigt' Merel ook ('Merel is verdacht, maar heeft best veel ingebracht'). Dit zou de Mol niet snel doen, denk ik toch? Wat dan natuurlijk wél weer voor Rick Paul pleit is dat hij naar Merel wijst na de 'Serenade'-opdracht.
Ik blijf toch maar even op Rick Paul, daar er genoeg argumenten vóór zijn Molschap te vinden zijn en dat voor alle andere kandidaten natuurlijk ook enkele, dan wel vele argumenten te vinden zijn die tegen hun mogelijke Molschap pleiten.