Ik ga toch weer terug naar Rick-Paul als mol. Was even afgedwaald naar Niels.
Rick-Paul weet het op de een of andere manier steeds voor elkaar te krijgen heel erg zijn best te doen maar tegelijk geld uit de pot te spelen/houden of er heel weinig in te brengen.
-Die was ophangen daar sta je in dit geval wèl goed als mol als je weet dat er meer dan 5 lijnen gevuld moeten worden (hierbij ga ik er vanuit dat hij wist wat Jamie en Evelien hadden afgesproken) om het geld te verspelen. Tuurlijk ben je ook afhankelijk wat anderen aanbrengen maar je hebt overzicht over de waslijnen en kan alles goed ophangen. Iedereen denkt weer wat is die Rick-Paul goed bezig.
-En bij de 3d puzzel werkt hij keihard mee, toch leuk om onder de 30 minuten uit te komen en de groep alweer de verkeerde keuze heeft gemaakt. Weliswaar 1500 euro in de pot maar geen 2500. Voor de mol zou het ondoenlijk zijn om over die 45 minuten heen te gaan dus dan kun je het beste gewoon goed je best doen (Rick koos wel voor de 30 minuten ).
-Zo deed hij het samen met Nikkie ook zo goed bij de opdracht her tellen. Hij zag alles meteen, maar de opdracht mislukte toch (ik verdenk hem ervan dat hij zijn lengte verkeerd doorgaf en ik denk dat meerdere kandidaten foute antwoorden gaven).
- En maar 50 euro bij de lasers meenemen, de anderen aansporen om ook eerder terug te komen
.
-Tot het eind blijven zitten in de wacht kamer. -250
Het is ook gevoelsmatig, hij is iemand die niet vooraan staat overal, maar hij probeert wel hier en daar wat subtiel te sturen.
Ben benieuwd wat afl.4 gaat brengen.