Ik kan me helemaal vinden in wat Molzkovicz zegt, zo komt Merel bij mij ook over.
Schijn bedriegt natuurlijk, maar bij Merel komt het seizoen steeds meer op mij over als een enorme last. Bij de vraag van Niels of ze de mol is, moet Sarah een seconde nadenken hoe ze daarop zal reageren, maar zegt gewoon nee. Niels zelf zegt gewoon ja. En lekker lachen daarna. Is wel de beste manier om er snel vanaf te zijn, maar zoals Kees Tol zei in Moltalk: als die vraag komt schiet je wel behoorlijk in de stress. Daar was bij Sarah in elk geval niets van te merken. Voor Niels zou het als mol nog een goede tactiek kunnen zijn geweest om er zelf mee te komen, om er niet door de anderen mee overvallen te kunnen worden. Maar Merel begon weer te schutteren en zat er voor mijn gevoel het meest mee.
Dit! Hoewel "enorm zware last" misschien wat sterk gesteld is. Ik heb wel het gevoel dat ze het er lastig mee heeft.
Kan me niet voorstellen dat ze mol zou willen zijn en eigenlijk ook niet dat het programma haar van de tien zou kiezen mol te worden. Zo'n rol moet toch een beetje bij je passen.
Haar zusje ziet dat toch anders, die zegt in dit:
https://www.rtlboulevard.nl/entertainment/tv/artikel/4620306/merel-westriks-zusje-neemt-haar-rol-als-nieuwslezeres-over (sorry hoe kan ik dit ook al weer onder zo'n linkje zetten?) interview daarover "het is winnen of de Mol" en dat Merel heel geslepen is en goed kan liegen.
(Ik ga er maar even vanuit dat Niels de camera erbij heeft geroepen met de mededeling dat hij dat aan elk van de drie kandidaten ging vragen, maar dat de andere drie niet wisten dat die vraag zou komen. Dus dat het niet helemaal een ingestudeerd toneelstukje was.)
Uiteraard. In een van de laatste podcasts wordt verteld dat de kandidaten gevraagd wordt als ze iets gaan bespreken met andere kandidaten zoals een bondje of zoiets als dit dat de kandidaat dan van te voren de productie inlicht zodat een camera erbij geregeld kan worden.
Edit: ok, even off topic, ik ben een moeder van 3, mijn oudste is 20 jr. Ik ben al over de 45. Ik ben niet handig met de techniek van dit forum, daarom steeds mijn geklungel hiermee. Sorry!
Maar ik vind het wel heel leuk om mee te praten hier en de mol te proberen te ontmaskeren. Dan weten jullie dat