Ik blijf stug in deze tunnel zitten Naty. Al is het de meest onlogische keuze, vrees ik...
Ik ook. En met dat tweede ben ik ook met je eens, maar ach.. het is bijna voorbij
Even iets anders. Voor een laatste aflevering en tegen de woorden van Patrick Stoof in, vond ik Niels eigenlijk by far het molst deze aflevering.
Tijdens opdracht 1 staat hij op de ultieme plek. Bij het laatste eilandje dus alle 'verdwaalde' blokken, ziet hij voorbij gaan, maar doet er verder niet veel mee. Hij pakt 1 of 2 blokken op, maar als Mol weet je dat als je er al een laat gaan dat het game over is en je dus geen geld verdient. Door eerst heel erg te staan treuzelen en daarna wonderbaarlijk opeens de stapel groene blokken compleet heeft, vind ik vrij frappant. Gooit ook nog eens blauwe en oranje blokken het water weer in???
Tijdens opdracht 2 was hij betrokken bij 4/5 liedjes. Zeker bij het derde nummer maakt hij het Sarah extra moeilijk door op een rare tel te stoppen en vervolgens als een malle op die knop te drukken waardoor het nummer vliegensvlug vooruit sprong. Helaas is deze molactie niet helemaal volbracht (zoals meerdere acties
), want het nummer liep uiteindelijk wel synchroon
Dit moest ik even kwijt. Misschien moet ik mij straks gaan begeven aan een ontdekte mol, maar wat zou het leuk zijn als..