Sorry Belgian Mol, ik vrees dat ik niet meer te redden ben uit deze tunnel.
Maar ook even inhoudelijk:
2) Ver Tellen
Dat luidop getallen verdraaien is obvious nepmollen. Hij had perfect naar Nikkie en RP het juiste aantal kunnen roepen en het aan de groep fout doorgeven.
3) Abseilen
Niels mist hier echte elke koker. Als mol kan je op voorhand toch wat oefenen en toch een beetje gaan voelen zodat je indien nodig je eigen koker kan fout doorgeven.
4) Steenfabriek
Niels komt met het idee om het touw los te maken. Totaal onnodig als mol.
5) Serenade
Niels staat fout terwijl RP langs hem de informatie heeft dat hij fout staat. Als je als mol fout gaat staan, doe het dan goed.
Ik heb Niels al een lange tijd geleden afgestreept en er blijven sterke argumenten tegen zijn molschap bijkomen. Hopelijk toch enkele mensen uit deze tunnel geholpen.
Ver Tellen: waarom zou dat nepmollen moeten zijn? Blijkbaar had het wel effect.
(al was hij niet de enige die hier vaag bezig was)
Abseilen: Kokers missen draagt ook niet echt bij aan het slagen van een opdracht. Lijkt mij een ultieme actie. De dappere bangerik uithangen (wint ook vertrouwen van de groep) en vervolgens niks doen.
Steenfabriek: a. Niels komt rijkelijk laat met die suggestie. Zinloos.
b. Hij laat Jamie het werk doen en Jamie haalt het net niet. Je kunt niet zien wat Niels verder doet op het eind. Ik vermoed het touw aan de andere kant vastknopen
(oké, dat weet je niet. Maar hij was ook hier supervaag bezig)
Serenade: Tja, fout blijft fout. Het lijkt mij juist wel gedurfd als hij voor het oog van een mede-kandidaat echt fout gaat staan.
En tja, ik zie ook wel molpotentie in Merel en Sarah hoor. Op basis van de individuele acties en het feit dat hij toch lijkt te acteren, verdenk ik Niels toch een flink stuk meer. We gaan het zien.
@ Sab, Er loopt een discussie over in het 'hints in de leader-topic'.
Mij valt vooral dat bootje op, links bovenin.
Het gezicht lijkt mij niet de mol. Ik zie er ook geen Merel of Sarah in.