Auteur Topic: [Kandidaat] Sarah Chronis is niet de Mol!  (gelezen 191875 keer)

Offline Lorey

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #520 Gepost op: 2-03-2019, 23:43:21 »
De tunnel blijft toch nog een weekje overeind. Tegen dit forum ingaan, is in het verleden bijna nooit succesvol geweest, maargoed ik hoor van enkele ervaren molspeulders dat ze geen mol durven aanduiden en hun voorkeur dan wel naar Sarah uitgaat.

Ik sluit me wel wat aan bij die mening. Alleen zie ik echt geen mol in Merel en Niels heb ik al helemaal uitgesloten. Als Merel het toch blijkt te zijn, ga ik niet verrast zijn. Eerder ontgoocheld, maar misschien laat aflevering 10 ons wel verrassende acties zien.

Hoe dan ook, Sarah blijft het best passen in het plaatje om de mol te zijn.

Hier sluit ik me bij aan. Ik zie in Merel nog steeds een slimme en observerende kandidaat. Maar het zou me inderdaad niet verbazen als ze het toch blijkt te zijn. Mijn eigen gevoel zegt nog steeds Sarah. Alleen dat de meerderheid van dit forum nu toch Merel verdenkt, brengt me een beetje aan het twijfelen.

Die leaderhint houdt me ook wel in de tunnel. Als het molvisie is, dan moet dat toch slaan op die puzzel op het water? Die puzzel moet toch iets betekenen als het de hele tijd in de leader zit? Ze waren nu ook echt die puzzel in elkaar aan het zetten. Dat puzzelhoofd lijkt toch echt het meest op Sarah. Daar kan je geen Merel van maken.
« Laatst bewerkt op: 2-03-2019, 23:47:40 door Lorey »

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #521 Gepost op: 3-03-2019, 01:15:10 »
Als Sarah het is heeft ze het toch wel goed gespeeld. In het begin opvallend domme dingen doen en later omgedraaid naar meer sluwe acties.
Dat tafereel aan tafel met Niels, die haar vraagt of zij de MOL is, is echter een "val door de mand". Ze is een actrice, maar deze vraag had ze niet verwacht en haar reactie was er één van snel nadenken over één of ander antwoord.
En dat antwoord was niet goed voorbereid.
Het gaf mij wel te denken dat de regie dat er in heeft gelaten.

Offline IDM

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #522 Gepost op: 3-03-2019, 01:50:20 »
MOLVISIE uit de leaderhint, misschien enig verband met het "guilty-pleasure" liedje van Sarah dat werd gedraaid: Vision Of Love.
Apart ook dat dit nummer niet past bij de rest van de meer dansbare nuziek.

Dat een liedje van Shakira (2x?) werd gebruikt en dit een anagram is van Ik Sarah (zie topic opdracht)z vind ik ook wel grappig.
Laten we jabberen.

Offline Muldvarpen

  • Forumlid
  • Trust nobody - niet alleen in dit spel
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #523 Gepost op: 3-03-2019, 03:20:17 »
Dit is het eerste seizoen waarbij ik na aflevering 8 helemaal niemand verdenk. Niemand is dit jaar de mol.

Dat zou zo maar 'es kunnen, want volgend jaar, de 20e serie, zijn er natuurlijk eindelijk die twee mollen waar dit hele forum al tien jaar om smeekt...

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #524 Gepost op: 3-03-2019, 03:29:42 »
Sarah is niet mijn mol. Maar het is opvallend hoe vrolijk en vooral compleet relaxed Sarah geworden is met als toppunt genietend dansend op haar guilty pleasure liedje.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #525 Gepost op: 3-03-2019, 10:06:39 »
Ik heb vanaf aflevering een vol deze tunnel verdedigd. Vrij vermoeiend bij een relatief lege tunnel. Ik denk dat ik dit jaar opnieuw goed zit, maar Merel zou ook zomaar kunnen. Echt een moeilijk jaar.

Offline Molleck

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #526 Gepost op: 3-03-2019, 11:59:14 »
Sarah is niet mijn mol. Maar het is opvallend hoe vrolijk en vooral compleet relaxed Sarah geworden is met als toppunt genietend dansend op haar guilty pleasure liedje.
Jaa, ik zie het als hint naar haar. ‘Visions of love’, ‘Molvisie’ uit de leaderhint + ze hoeft het niet langer geheim te houden dus kan eindelijk los  :D

Offline chocomol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Merel is de mol (dat rijmt)
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #527 Gepost op: 3-03-2019, 13:27:21 »
Geen idee of het al vermeld is ergens hier, anders mijn excuses, maar hoewel ik zelf denk dat Merel de mol is, vind ik de term 'guilty pleasure', die volgens mij Sarah vooral zei (?), wel eentje die bij de mol past: schuldig, maar toch plezierig.

Offline wieowie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #528 Gepost op: 3-03-2019, 13:39:33 »
Merel straalde wel in alles mol uit in afl 9, maar ik denk nog steeds dat het Sarah Synchroonis

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #529 Gepost op: 3-03-2019, 13:59:37 »
Ik moet nog steeds denken aan die woorden ergens op een muur. Iemand hier op het forum had die ontdekt. Die 2 woorden begonnen met een S en een C.
Toen was echter Sinan ook nog in beeld, dus het had op hem of op Sarah kunnen slaan. Weet niet meer in welk topic dit stond, maar diegene, die dit opgemerkt heeft, zou gelijk kunnen krijgen.
Toch een hint, achteraf?

Gisteren dachten wij hier thuis op de bank dat de puzzelstukken Sarah zouden voorstellen. Heeft iemand misschien een beeld hiervan?

Offline Lorey

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #530 Gepost op: 3-03-2019, 14:04:31 »
Hierbij de puzzel. Credits: https://www.youtube.com/watch?v=kzAd_GYbijU

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #531 Gepost op: 3-03-2019, 14:19:37 »
Dankjewel!! Dit is toch Sarah?
Lijkt helemaal niet op Merel om van Niels maar niet te spreken.

Offline chocomol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Merel is de mol (dat rijmt)
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #532 Gepost op: 3-03-2019, 14:22:33 »
Dankjewel!! Dit is toch Sarah?
Lijkt helemaal niet op Merel om van Niels maar niet te spreken.

Helemaal mee eens, vooral vanwege die traan. Maar dat is vind ik echt veel te makkelijk. Ik geloof niet dat ze al zo snel zo'n gemakkelijke hint weggeven. Zeker niet met al die andere hints naar Sarah. Er moet meer zijn dat hierachter ligt.

Offline Lorey

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #533 Gepost op: 3-03-2019, 14:23:58 »
Dankjewel!! Dit is toch Sarah?
Lijkt helemaal niet op Merel om van Niels maar niet te spreken.

Doordat de mensen in de leader deze puzzel nu daadwerkelijk in elkaar aan het zetten waren, denk ik wel dat het naar de mol moet leiden en i.c.m. met ''molvisie''. Dan is het Sarah. Dat zijn duidelijk haar neus en mond, daar kan je echt geen Merel van maken. En Niels al helemaal niet nee ::rofl::

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #534 Gepost op: 3-03-2019, 14:24:51 »
Helemaal mee eens, vooral vanwege die traan. Maar dat is vind ik echt veel te makkelijk. Ik geloof niet dat ze al zo snel zo'n gemakkelijke hint weggeven. Zeker niet met al die andere hints naar Sarah. Er moet meer zijn dat hierachter ligt.

Er is bijna niemand op Twitter of Facebook die zich om de afbeelding lijkt te bekommeren, laat staan in elkaar gepuzzeld heeft. Ik denk echt niet dat het een makkelijke hint is. ;D

For the record: Ik herken ook Sarah er niet in.

Offline Lorey

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #535 Gepost op: 3-03-2019, 14:26:35 »
Helemaal mee eens, vooral vanwege die traan. Maar dat is vind ik echt veel te makkelijk. Ik geloof niet dat ze al zo snel zo'n gemakkelijke hint weggeven. Zeker niet met al die andere hints naar Sarah. Er moet meer zijn dat hierachter ligt.

Deze puzzelfoto wordt pas in de laatste afleveringen duidelijk en er zit ook nog een puzzelhint aan vast met die letters van de opdrachten. Daarom vind ik het nog wel een plausibele hint.

Vind je niet dat alle vogels in beeld ook veel te makkelijk te herleiden zijn naar Merel? Die zijn er al vanaf de eerste aflevering. Zeker omdat dit soort hints al meerdere keren gebruikt zijn.

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #536 Gepost op: 3-03-2019, 14:33:04 »
Nou Chocomol zo snel is dat ook weer niet in afl. 9. Maar ik ben het er wel mee eens dat er meer achter zal zitten. Ben heel benieuwd.

Heb al een paar maal geschreven dat er te veel aandacht aan vogels wordt gegeven. Ben er echt zeker van dat dat geen hint is maar een sfeerbeeld.

Offline chocomol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Merel is de mol (dat rijmt)
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #537 Gepost op: 3-03-2019, 14:41:06 »
Heb al een paar maal geschreven dat er te veel aandacht aan vogels wordt gegeven. Ben er echt zeker van dat dat geen hint is maar een sfeerbeeld.

Ik heb ook al een paar maal geschreven dat ik dat ook erg obvious vind, maar dat er in aflevering 8 ineens 2 flitsen doorheen gemonteerd zijn, wat het m.i. een sterkere hint maakt, omdat merel natuurfotograaf is in haar vrije tijd en je dat ook goed op haar instagram kunt zien. Ik zou het erg flauw van de makers vinden als ze die flitsen erin hebben gemonteerd om ons te misleiden.
Net als dat ik het ook te simpel zou vinden als de puzzelstukken hint naar Sarah wijzen. Die foto is echt al weken bekend en ik zie die wel degelijk al overal op social media opduiken weken lang. Mij te opvallend. Maar we gaan het zien  ;)
« Laatst bewerkt op: 3-03-2019, 14:45:34 door chocomol »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #538 Gepost op: 3-03-2019, 14:45:25 »
Dankjewel!! Dit is toch Sarah?
Lijkt helemaal niet op Merel om van Niels maar niet te spreken.

Ja, van die drie is het Sarah. Niet sprekend, maar het zou een aardige impressie kunnen zijn. Het is dat ik niet kan geloven dat ze de Mol is maar anders had ik dit een 100%-hint gevonden. Een hint naar de winnaar is onlogisch, tenzij we nog aanwijzingen kunnen vinden dat hier wel sprake van is.

Offline chivufan

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #539 Gepost op: 3-03-2019, 14:46:10 »
Sarah heeft tijdens de laatste test een ketting om met een bepaald logo.
Dit is het infinity logo wat staat voor eeuwigheid

Eeuwigheid in wie is de Mol -> De Mol zal altijd zijn ;)