Toen ik de laatste aflevering voor de tweede keer keek vond ik Jamie toch wel heel erg verdacht bezig. Toegegeven dat het niet uit de FTM lijstjes blijkt, maar het ging bij Jan vorig jaar ook al niet echt meer om het geld. Er is wel een hele waslijst aan mogelijk verdachte acties te vinden. Zoals dat hij Merel in afl. 6 mogelijk in de val lokte met de tuktuk (voor maar 50 euro, welliswaar, maar als actie is het top. Mol gedrag bij waslijnen opdracht is een ander voorbeeld van iets dat de compilatie van mol-acties in de finale zeker zou halen)
- opvallende edits (krijgt het minste tijd in beeld bij de laseropdracht, vind ik vreemd voor een kandidaat die lang in het spel zit. Zeker zo'n knapperd als Jamie. Iemand die normaal ook altijd iets te melden heeft. Ook in biechten. Maar daar dan maar een paar seconden in beeld?
- een opvallende uitspraak "I'm here to stay!!!" o.i.d. bij de executie van Nikkie)
- wordt al best veel verdacht (door Rick Paul, Sarah en roomie Merel i.i.g. - al zijn de vrouwen er nog niet uit, denk ik.)
- voorbeeld van iets dat ik bij hem minder verdacht vond: zit niet in een ideale molpositie in de taxiopdracht.