1. Robčrt naar huis, gelukkig hebben we de foto's nog! (Marvin)
2. Robčrt laat zijn vakantiefoto's voortaan ergens anders ontwikkelen. (Heinz)
3. Het staat er zwart op wit: Robčrt naar huis ondanks een fotofinish (Convans)
4. Het vervolg op vrijstellingen in jokers; kandidaten in foto's. (Brtdm)
5. Gestolen schilderijen Kunsthal opgedoken in Colombia (Nieky)
6. Robčrt bakt er niets van (Lukie4)
7. Blauwe auto blijkt enorme polaroid camera te zijn. (Marvin)
8. Robčrt klaar, inpakken maar (Kwkw)
9. Productie doet er alles aan om 'uitgelekte' vliegtuigfoto te verbergen (Nieky)
10. Robčrt probeert tweedehands bakplaten te slijten bij de plaatselijke bakkerswinkel. (Bodejos)
11. Robčrt begreep het niet helemaal, toen hem gevraagd werd 'iets naar Nederland te smokkelen'. (Daisy)
12. Grootste fan onderschriftenspel gevonden in Colombia. (Marvin)
13. Robčrt heeft duidelijk geen plaat voor zijn kop. (Daisy)
14. Robčrt dreigt finale van Heel Holland Bakt te missen, nu de bus naar het vliegveld te vroeg is vertrokken. (Bodejos)
15. Het voelt toch wel even spannend als je zo over het randje kijkt. (Brtdm)
16. Voor de zoveelste keer, Derk Bolt: ik ben NIET jouw vader. (Bodejos)
17. Robčrt gaat in gloednieuw programma voor planten koken en verdiept zich alvast in fotosynthese. (Hulpmol)
18. Helaas moet ik het spel verlaten CAMERAden! (Mitchbox)
19. "Nee, Robčrt. De volgende opdracht is met Lingo, niet Get The Picture." (Hulpmol)
20. Robčrt kan niet wachten om antwoord te krijgen op alle vragen (Jannes)
21. Robčrt is Sinan kwijt (Jannes)
22. Robčrt was even vergeten dat hij nog twee zwarte vrijstellingen op zak had... (Tunneltelevisie)
23. Robčrt verontwaardigd nadat hij twee enorme prenten kreeg vanwege het foutparkeren met zijn Jeep (Bodejos)
24. Robčrt blijft vertwijfeld achter als de scooterrijders hem 2 wel erg donkere schermen met een vreemd wit lijntje in de handen drukken (Happy Dutchman)
25. Robčrt wil de zaak nog eens goed screenen (Jannes)
26. Robčrt koopt cadeautje voor Korporaal Anna (Jannes)
27. Robčrt : "Maar als ik er nou een écht lekkere fototaart van bak, mag ik ze dan ook niet mee?" (Tureluurs)
28. Robčrt: "Ik heb geen 1500 euro over voor twee platte tv's. Want dat vind ik f*cking veel geld." (Tunneltelevisie)
29. Verwarde Robčrt laat zijn beide 'katten' uit. (Niuno)
30. Merel: 'Lach nog eens naar het vogeltje!' Robčrt: 'Ik wil naar huis...' (Nick_Theunis)
31. Robčrt neemt de term 'ontwikkelingsland' wel iets te letterlijk. (Hulpmol)
32. Helaas wist Robert de puzzel genaamd 'Wie is de mol?' niet op te lossen. (Saskiaax95)
33. Robčrt heeft ze al: de nieuwste ultradunne reiskoffers van Samsonite. (Niuno)
34. Robčrt zeilt zo de afgrond in via de Merel-tunnel. Hij is twee keer geflitst.(MolE13)
35. Robčrt neemt foto's mee bij auditie voor actiefilm. (MolE13)
36. Mol-kandidaat betrapt bij schilderijenroof. (MolE13)
37. nondeju.....waar is die tent nou?....ik loop hier al een uur met die bakplaten te sjouwen! (Jcw)
38. Inflatie in Colombia heeft nu ook zichtbaar effect op lokale creditcards. (Niuno)
39. Media Markt Colombia: Ik ben toch niet gek. (MoleBuster)
40. Hé Merel, weet je zeker dat we maar 30 minuten hebben? ik ren me suf met die foto's! (Lonneke*L)
41. Wanneer was die opdracht nou met dat giga-kaartenhuis? Ik heb hier de twee jokers. (Bodejos)
42. Heel Holland klikt (KingLennart)
43. Robert: ik snap niet dat Jan vorig jaar die Lada zo volgeladen kreeg (MollenvangR-Art)
44. Prima meid die Merel, maar staat ze daar nou een spijkerbroek van een waslijn te trekken? (Lonneke*L)
45. Weer een nieuw TV-format: Heel Holland Bakt Rembrandts. (MoleBuster)
46. Robért heeft eindelijk zijn aandenkens voor thuis gevonden. (LdHmolletje)
47. Zelfs molboekjes op A1 formaat konden Robčrt niet redden. (MoleBuster)
48. Robčrt, met twee pinpassen op geschikt formaat, slaagt niet in zijn zoektocht naar een patisserie: “Dan maar kipsla”. (B&W)
49. Robčrt heeft vlak voor vertrek Sarah van haar pinpassen beroofd. "Die pot gaat leeg!" (MolE13)
50. Robčrt: 'Hoezo fotoshoppen? Ik ben net klaar!' (Nick_Theunis)
51. Robčrt: Jongens kijk eens wat ik vond in mijn jokers... (Niuno)
52. Anniko van Santen: Herkent u deze man of heeft u informatie over de schilderijen die deze man bij zich heeft, neemt u dan contact op met ons panel van Opsporing Verzocht. (MoleBuster)
53. Merel: "Wát zoeken we?" Robčrt: "Een patio. P-A-T-I-O." (Heinz)
54. Robert gaat nergens heen zonder zijn twee meesterbakplaten (D*N)
55. Robert met de overgebleven stukken van zijn tunnel (D*N)
56. Robčrt heeft foto van zoetigheid van Patrick Stoof op canvas gekocht (Lama1997)
57. Rick Paul: 'En, gelukt?' Robčrt: 'Nee, foto's ontwikkelen doe je niet met koffie...' (Nick_Theunis)