Poll

Wie is NIET de Mol?

Merel
20 (16.5%)
Niels
66 (54.5%)
Sarah
35 (28.9%)

Totaal aantal stemmen: 89

Auteur Topic: Wie is de Mol niet? Poll  (gelezen 22810 keer)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol niet? Poll
« Reactie #100 Gepost op: 10-02-2019, 00:35:58 »
Sarah, Sinan, Jamie, Niels en durf nu RP ook wel af te schrijven

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol niet? Poll
« Reactie #101 Gepost op: 10-02-2019, 00:41:36 »
Ja zelfde rijtje. En RP maakte zich inderdaad totaal onmogelijk als mol, eerst een joker pakken, later de lijn volgorde verkeerd doen (en ook de verkeerde molpositie).

Maar je ziet ook zo duidelijk aan hem dat hij echte kandidaatse frustraties heeft, zoals in die tuktuk. Dikke streep voor mij, hij was na afl. 1 eventjes mijn mol maar ik zie echt geen kansen meer.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: Wie is de Mol niet? Poll
« Reactie #102 Gepost op: 10-02-2019, 00:44:05 »
Niels, Jamie, Sinan 99% niet. Sarah waarschijnlijk ook niet.

Ik zou Merel ergens ook 'graag' af willen strepen vanwege het geld dat ze verdiend heeft (en ze daarmee een 'vreesmol' wordt, al kan het beeld vertekend zijn als ze geld verduisterd heeft bij de lasers), maar op basis van vanavond kan ik het niet.

Sowieso hoop ik dat er niet nog een opdracht komt waarbij de hele pot of een groot deel ervan weggespeeld kan worden. Dat zou dan voor de Mol betekenen dat hij/zij tijdens heel veel overige opdrachten lekker de kandidaat kan uithangen en zou heel veel afbreuk doen aan het Molschap, wat mij betreft. Dus hopen dat er NIET nog zo een opdracht komt en zeker niet met een hoofdrol voor Merel.
« Laatst bewerkt op: 10-02-2019, 00:50:03 door RICKDEMOL »
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol niet? Poll
« Reactie #103 Gepost op: 10-02-2019, 01:02:48 »
Dat ben ik eens. Mag nooit een reden zijn om geld te verdienen. Maar Merel pakt altijd maar heel weinig, het zijn bedragen van 50 tot 250 euro, en ze zit telkens in zo'n perfecte molpositie dat ik er WEL vanuit ga dat we achteraf daar de grote molacties van zien, dat ze dus daardoor haar slag wel slaat, en dan is 250 peanuts. Zoals bij de laser duizenden euro's wegpakken doordat ze meteen achter Sinan afdwing te mogen gaan, en nu in de steenfabriek bijv. de steentjes verleggen. Dat KUN je gewoon niet tonen nu in de hoofduitzending, dus tonen ze dat ze snel ernaar toe rent in haar uppie. Komt wel iedere keer aan op een uitgekiende molpositie.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: Wie is de Mol niet? Poll
« Reactie #104 Gepost op: 10-02-2019, 01:12:00 »
Dat ben ik eens. Mag nooit een reden zijn om geld te verdienen. Maar Merel pakt altijd maar heel weinig, het zijn bedragen van 50 tot 250 euro, en ze zit telkens in zo'n perfecte molpositie dat ik er WEL vanuit ga dat we achteraf daar de grote molacties van zien, dat ze dus daardoor haar slag wel slaat, en dan is 250 peanuts. Zoals bij de laser duizenden euro's wegpakken doordat ze meteen achter Sinan afdwing te mogen gaan, en nu in de steenfabriek bijv. de steentjes verleggen. Dat KUN je gewoon niet tonen nu in de hoofduitzending, dus tonen ze dat ze snel ernaar toe rent in haar uppie. Komt wel iedere keer aan op een uitgekiende molpositie.

Bij die laseropdracht zit ik wel met de positie van mijn Mol RP in de maag. Hij gaat daar pas als zesde. Merel inderdaad assertief als tweede. Sinan heb ik nagenoeg afgeschreven, dus extra Molpunten voor Merel. De Mol wil daar natuurlijk absoluut niet aan het einde. Nu is zesde, zeker omdat er nog tien kandidaten over waren, natuurlijk niet 'het einde', maar Rick Paul had daar als-ie de Mol is meer uit kunnen én moeten halen vind ik. Net zoals de Mol bij de ziplijn eigenlijk ook niet als eerste wil. De positie bij de waterval was dan wel weer ideaal bij Rick Paul. Maar ik geef toe, los van Molacties, dat Merel wel vaker in de gunstige(re) molpositie zit dan Rick Paul.

Kon ik maar op Rickel Mepaul of Merick Paulel stemmen...
« Laatst bewerkt op: 10-02-2019, 01:14:49 door RICKDEMOL »
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol niet? Poll
« Reactie #105 Gepost op: 10-02-2019, 12:49:44 »
Merel, Sarah en Sinan op basis van het follow-the-money-principe en Jamie en Niels op basis van hun kandidatengedrag. ::joehoe::
🜃

anoniem 30784

  • Gast
Re: Wie is de Mol niet? Poll
« Reactie #106 Gepost op: 10-02-2019, 12:58:17 »
Bij die laseropdracht zit ik wel met de positie van mijn Mol RP in de maag. Hij gaat daar pas als zesde. Merel inderdaad assertief als tweede. Sinan heb ik nagenoeg afgeschreven, dus extra Molpunten voor Merel. De Mol wil daar natuurlijk absoluut niet aan het einde. Nu is zesde, zeker omdat er nog tien kandidaten over waren, natuurlijk niet 'het einde', maar Rick Paul had daar als-ie de Mol is meer uit kunnen én moeten halen vind ik. Net zoals de Mol bij de ziplijn eigenlijk ook niet als eerste wil. De positie bij de waterval was dan wel weer ideaal bij Rick Paul. Maar ik geef toe, los van Molacties, dat Merel wel vaker in de gunstige(re) molpositie zit dan Rick Paul.

Kon ik maar op Rickel Mepaul of Merick Paulel stemmen...

Rick Paul ging daar als 8e, niet als 6e.

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol niet? Poll
« Reactie #107 Gepost op: 10-02-2019, 13:30:02 »
De dames, op basis van iedere invalshoek volgens FTM staan zij boven aan. Als een van hen de mol is, snappen ze niet dat zij de taak hebben om de pot zo laag mogelijk te krijgen. Sinan hoop ik van niet. Als hij de mol zou zijn, is het wel de meest luie mol ooit.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Wie is de Mol niet? Poll
« Reactie #108 Gepost op: 10-02-2019, 14:24:35 »
Niels, Jamie en Sinan zeker niet. Rick-Paul? Twijfels...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Moltifunctional

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol niet? Poll
« Reactie #109 Gepost op: 10-02-2019, 14:40:39 »
Sarah, Jamie en Sinan niet.

Offline Nigel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Realitynet's Song Contest Helsinki 2017
Re: Wie is de Mol niet? Poll
« Reactie #110 Gepost op: 10-02-2019, 15:17:32 »
Sinan en Niels. En omdat ik vind dat ik op dit moment minimaal de helft wel moet wegstrepen: Merel
Mijn Mollen; 2015: Carolina Dijkhuizen, 2016: Taeke Taekema, 2017: Thomas Cammaert, 2018: Simone Weimans

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol niet? Poll
« Reactie #111 Gepost op: 10-02-2019, 15:44:03 »
Wat mij betreft iedereen niet behalve Rick Paul ;D.

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol niet? Poll
« Reactie #112 Gepost op: 17-02-2019, 13:20:58 »
Gereset  ::ok::
Frankje Lapi

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: Wie is de Mol niet? Poll
« Reactie #113 Gepost op: 17-02-2019, 13:23:01 »
Halveren: Sarah en Sinan zijn niet de Mol.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol niet? Poll
« Reactie #114 Gepost op: 17-02-2019, 13:27:05 »
Sinan en Merel zijn niet de mol.

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol niet? Poll
« Reactie #115 Gepost op: 17-02-2019, 13:27:53 »
Ik ga ook halveren en zeggen dat Niels en Sinan het niet zijn ::jaja::
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol niet? Poll
« Reactie #116 Gepost op: 17-02-2019, 13:46:37 »
Niks halveren. Er is maar 1 mol.

Sinan, Niels en Sarah   ::joehoe::

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol niet? Poll
« Reactie #117 Gepost op: 17-02-2019, 13:48:00 »
Niks halveren. Er is maar 1 mol.

Sinan, Niels en Sarah   ::joehoe::

 ::jaja::

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol niet? Poll
« Reactie #118 Gepost op: 17-02-2019, 13:48:23 »
Merel en Niels zijn niet de mol.

Kom maar op met een letter S volgende week ::hypocriet::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol niet? Poll
« Reactie #119 Gepost op: 17-02-2019, 13:51:47 »
Rik.

Het zou me echt helemaal van mijn sokken blazen als hij het is.