Toffe opdracht. Ik vroeg me af of ze ook halverwege mochten ruilen wie er beneden stond en wie boven.
Voor degenen die de cijfers niet kunnen lezen; volgens mij staat er:
010203040506|2021223242526
0708091011213 2728293031Halverwege de eerste regel lijkt tussen 06 en 20 een witruimte te zitten die smaller is dan de 1. Dus 61 en 62 zijn niet mogelijk.
Halverwege de tweede regel tussen 13 en 27 lijkt een brede spatie te zitten. 32 is ook niet mogelijk.
het is onduidelijk omdat het "negative space" is, er overbodige lijnen omheen staan, en het een moeilijk lettertype is. Ik kan het lezen, maar ik snap het als anderen het niet zien. Mijn lief kon er ook weinig van maken zolang dat groene ding er niet lag.
Wat mij opvalt:
- Niels en Robčrt vond ik allebei gestructureerd bezig, met vingers tellen. Onmols. Ik had het idee dat Robčrt over het algemeen ook wel correct rekende, maar ik moet het nakijken om het zeker te weten.
- Voor de rest vond ik dat er raar geteld werd. Sinan leek zich ook te ergeren (dat bleek achteraf ook wel).
- Bij de talen vond ik Sinan weer helder.
- Bij de huisdieren is heel warrig gedaan. Waarom stelt Niels niet de vraag naar boven precies zoals die geschreven stond. En ik had het idee dat er daar misschien is verkeerd geteld.
- Een andere vraag proberen vond ik heel logisch en eigenlijk niet per se verdacht. Maar de mol weet natuurlijk wat de vragen zijn. Dus als éérste naar een bepaalde vraag heen rennen is dan misschien wel weer verdacht
- Als ik de opdracht had verzonnen had ik de cijfers anders verdeeld, omdat er een aantal getallen zijn die op 2 plaatsen terugkomen (01, 10, 03, 30, 12, 21)
- Nikkie: goede foto's, verder warrig.
- Rick-Paul goed bezig - onmols. Als hij de mol was, kan hij natuurlijk goed zijn best doen met de foute getallen, maar volgens mij wees hij alle getallen goed aan en is bij het zoeken naar de cijfers alles gewoon goed gegaan.