Ik had beloofd dat ik nog zou posten wat ik had bedacht voor Snake Oil, en omdat ik het wat lullig vond om er maar 3 te posten heb de opdracht vandaag nog even afgemaakt
Bruidsmeisje: eiershampoo. Als bruidsmeisje moet je haar natuurlijk wel goed zitten op de grote dag. Dus creëer nu het perfecte haar met deze eiershampoo! Door de proteïnen van de eieren gaat je haar glanzen als nooit te voren. Zo heb je nooit meer een bad hair day, en zal je haar zelfs nog meer stralen dan dat van de bruid.
Clown: circuspeper. Met de circuspeper wordt je volgende act gegarandeerd een groot succes. Neem een hap van deze peper, en er komt spontaan vuur uit je mond! Veel hilarischer dan een normale vuurspuw-act, en een stuk veiliger voor jou. Jij zal nooit meer per ongeluk je mond verbranden, en het publiek zal bulderen van het lachen in plaats van in afschuw toekijken. Win-win!
Hippie: spaghettitent. Als je naar Woodstock gaat, moet je daar natuurlijk wel kunnen overnachten in stijl. Maar zo’n tent van polyester, daar wil je nog niet dood in gevonden worden. Daarom is er nu de spaghettitent! Deze tent is gemaakt van de vezels van spaghetti en is daarom zeer milieuvriendelijk en biologisch afbreekbaar. Ideaal voor jouw idealen.
Jager: hamsterpop. Wil je net op wat herten gaan schieten in de Oostvaardersplassen en kun je ze niet vinden? Gelukkig kun je ze nu lokken met de hamsterpop. Plaats deze hamsterpop ergens in het gras, verstop je op een afstandje, en binnen no-time zullen de nieuwsgierige herten erop af komen om te kijken wat dat nou weer voor beest is. Voor ze doorhebben dat het een pop is, heb jij ze al afgeknald.
Priester: benenbed. Dat knielen op die houten kerkbanken voor het gebed elke keer valt niet mee. Je wordt ook een dagje ouder, en zo goed doen je knieën het niet meer. Daarom is er nu het benenbed! Een klein zacht bedje waar je op kan knielen. Heerlijk zacht voor je benen! Vanaf nu heb je nooit meer blauwe plekken als je weer eens 30 weesgegroetjes moet doen op je blote knieën.
Slapeloze: ovenwantlamp. Als je ’s nachts niet kan slapen, zit er natuurlijk maar één ding op: koekjes bakken. Maar omdat je niemand wakker wil maken laat je altijd de lichten uit, en dan zie je niet goed of de koekjes al gaar zijn of verbrand je je hand omdat je misgrijpt. Dat zal nooit meer gebeuren met deze ovenwantlamp! Met deze lamp en ovenwant in één zie je altijd wat je doet als je weer eens ’s nachts koekjes bakt.
Soldaat: braakselvest. Kogelvrije vesten zijn natuurlijk handig, maar ze zullen je vijand er niet van weerhouden te schieten. Gebruik daarom het braakselvest! Naast kogelvrij heeft dit vest de eigenschap dat het braaksel in het gezicht van je tegenstander kan schieten… of als het even lukt zijn mond. Hij zal hier zo van gruwen dat hij vergeet te schieten. Zo kan je hem eerst zelf neerschieten, of maken dat je wegkomt natuurlijk. Jij bent tenslotte een vredelievende soldaat, toch?