Welkom op de Finale Matching Ceremony!
Hoi Starlight en Mollenvanger en Bjorrn en FrankLapidus! *zwaait*
Jullie zitten hier al lekker safe omdat jullie elkaar al vrij snel gevonden hebben. Maar het is nog wel een beetje bang afwachten, want als al de rest elkaar ook heeft gevonden... is het mogelijk dat niemand nog safe zit.
Maar hier nogmaals jullie lampjes die al mooi branden:
Dan zullen we over een paar minuten overgaan tot de finale! Maar voordat we naar de andere lampjes gaan kijken, ga ik eerst vertellen hoe jullie aan elkaar gelinkt zijn. Inderdaad een groot deel was aan de hand van jullie inschrijflijstjes. Hoofdzakelijk de dilemma's, maar ook favo kleuren. Helaas noemde niemand elkaar als favoriete forummer, maar er waren wel mensen die een medespeler als favo forummer genoemd hadden. Dat was een extra match punt tussen die twee. Maar je kreeg ook een extra match punt samen met die andere persoon die zo zielig was een medespeler te noemen en niet dezelfde liefde in return kreeg van die medespeler. Etc, etc.
Voorts heb ik jullie sterrenbeelden opgezocht en op een astrologische website opgezocht welke sterrenbeelden het best bij elkaar matchen. De beste matches kregen 2 matchpunten en de "ook nog wel goede matchen voor dit sterrenbeeld" kregen 1 match punt. En zo kwam ik op match punten voor iedereen. Het kan zijn dat persoon A de meeste matchpunten had met persoon B, maar dat die persoon B nóg meer matchpunten had met persoon C en dus werden B en C gematcht en moest er voor A een andere gevonden worden.
Maar laten we eens kijken hoe jullie de finale matches hebben samengesteld en wat daarvan het resultaat is.