Tja, ik zou Frank niet zijn als ik er niet uit zou gaan op een spectaculaire wijze
Toen ik deze (deels impulsieve) keuze maakte, had ik al wel verwacht dat er een grote kans zou zijn dat ik er uit zou liggen. Toch wilde ik de kans op de dreamdate niet laten liggen, dus ik heb er vrede mee en echt geen spijt van deze keuze.
Ik maakte de keuze, omdat als ik deze week wel overleefde ik er óf volgende week óf de week erna er toch wel uit zou liggen, dat weten we allemaal en zeker het 'paarse team'..., voor zover dat nog zo genoemd kan worden
, dus ging ik er liever uit met een knal & deels mijn eigen keuze, dan weggestemd te worden door ongeveer iedere speler in het spel.
Enerzijds jammer dat ik er uit lig, want ik ben al na 1 week verliefd geworden op dit spel (door TWD), anderzijds is het fijn dat ik nu niet meer verplicht online hoef te zijn & ik even de tijd kan nemen om alles in mijn privé leven (wat op dit moment nogal op z'n kop staat, sinds de start van dit spel (kwam lekker goed uit...
)) op een rijtje te zetten.
Bjorn is hier ook de dupe van, en dat spijt me zeer
maar het is het spel en dan had je maar meer dan 6 (?!) punten moeten verdienen
Nogmaals, jammer want het was fantastisch, en het was niet de bedoeling om er uit te vliegen, maar het komt wel goed uit op dit moment. Het is goed zo.
Frank