Niet dat ik me zo kan herrineren. Is overigens wel een leuk idee voor een topic.
Wat waren hints in voorgaande seizoenen.
Ik denk dat we daar ook veel wijzer uit kunnen worden namelijk. Dan ga je meer denken zoals de makers.
2005: foto in een politiebureau. Nummers 1 t/m ... 4 = D, 5 = E, 6 = mol (Yvon Jaspers); vlieger met daarop een mol; vragen over krokodillen maar de mol had naar een aflevering van 'Wie is de mol?' gekeken.
2006: ontmoeting met de mol (niemand had dit omdat ze allemaal de verkeerde antwoorden gaven. Ook de mol zelf. Zij gaf bijvoorbeeld als antwoord "1973". In die aflevering was er een opdracht om in 24 minuten tijd 6 rondjes te rijden. 24 juni 1973 is de geboortedatum van de mol (Molouska Meulens); de mol droeg vaak een groen shirt met de letter M.
2007: ontmoeting met de mol (2 kandidaten); de mol zei in gebarentaal tijdens de groepsfoto's "Inge de mol" (Inge Ipenburg was de mol); de mol zei vaak "toen" wat Thais is voor mol; een koerier droeg een oranje-shirt met daarop MOLED en route 66, route 99 zou verwijzen naar i.i.
2008: de mol lag onder de grond; verwees in meerdere talen naar zichzelf ("Yo", "Ego de mol") of er werd naar hem verwezen ("i" op dak van een auto).
2009: "Omrand de vele", "Al vreemd doen", "Dom veel raden" allemaal anagrammen van de naam van de mol; de mol riep "ik wist het!" en de presentator zei "voor de groep op een verrassing, op een persoon na, die wist al lang ..."
2010: "plus"; mol zat in een auto met groen mol-logo;
2011: presentator zegt "wie is de mol, Patrick"; ontmoeting met een geitje (mol is geboren in het jaar van de geit); kamer 11 (hier sliep de mol van deze 11e serie); titel van een aflevering 'land in zicht', de mol maakte een foto van de vlag van het land waar men toen was
2012: "i am" (ik ben & a.m. zijn de initialen van de mol: Anne Marie Jung); de mol poseert voor een schilderij van Picasso, de naam van het schilderij is haar eigen voornaam; haar initialen staan op een gokautomaat en een boot
2013: titel aflevering 'spiegelbeeld', je ziet de mol in de weerspiegeling van een zonnebril; de mol leert iedereen een dansje genaamd 'enkel - enkel, dubbel - dubbel' wat Morse-code is voor i.m.
2014: veel vissers in beeld; de mol houdt 2 vingers op zoals een beeld ook doet
2015: bloemen, de naam van de mol is ook een bloem
2016: de bekende KlaasCFM hint
2017: de mol was de persoon die als eerste bood op een joker tijdens een veiling (en hij bood ook vaak om de boel aan de gang te houden)
2018: ik weet zo niet meer wat de hints naar Jan waren