Kast 1Je hebt een leuke uitleg bij jouw creatie geschreven. Ik ben toch niet helemaal overtuigd van hoe jouw paard en opblaasdinosaurus de kast aanvullen naast de kleuren. Het in eerste instantie halfnaakte model had ook niet gehoeven. Het had iets sfeervoller gekund, maar over het algemeen niet slecht.
Kast 2Dit is precies wat de jury wilt zien. Je hebt er veel tijd in gestoken, je bent creatief en goed te werk gegaan, je hebt iets origineels afgeleverd. Leuk dat je erg veel afbeeldingen hebt en een uitvoerig geschreven tekst. Jouw tekst neemt de lezer helemaal mee. Je ziet het helemaal voor je. Goed om te zien dat je echt vanuit de kast bent begonnen en daar een heel verhaal omheen hebt bedacht. Leuke vondsten zoals de post-its en de ara maken het helemaal af
Goed gedaan!
Kast 3Niets op aan te merken, en bonuspunten voor het filmpje! Ik heb er verder niet zo veel over te zeggen eigenlijk
Kast 4Ik vind dat jouw ideeën beter tot zijn recht zijn gekomen doordat je het als pdf hebt gedaan. Je hebt meer zo meer mogelijkheden gecreëerd. Het is gelukt, want ik kon me er een goed beeld bij voorstellen. Je hebt duidelijke keuzes gemaakt, die goed passen bij jouw kast, waar het uiteindelijk om draait.
(PS: Romy en de mok
)
Kast 5In vergelijking met de andere inzendingen vind ik jouw zoekwerk toch karig. Waar anderen veel ideeën lieten zien, hield jij het bij cd’s en platen. Dat is toch een gemiste kans.
Kast 6Dat lijkt me lastig, photoshoppen. Leuk dat je de Eiffeltoren nog terug hebt laten komen in jouw model. Je hebt één van de saaiste kasten, dus je hebt goed je best gedaan. Toch had ik misschien nog wat extra’s willen zien.
Kast 7Leuk dat je jouw model op de kast hebt gezet. Met de aankleding is het af. Jammer dat je model geen echt mens is, en dat je een relatief korte toelichting hebt geschreven. Verder vind ik het wel leuk om naar te kijken, omdat je model de kast echt ondersteunt en er niet gewoon naast staat.
Kast 8Leuk, het is een vindingrijk idee om theezakjes als broek te gebruiken. Het is dat ene leuke ideetje dat we in deze opdracht graag willen zien. In jouw toelichting laat je merken dat je weet waar je het over hebt, dus ook dat heb je goed gedaan. Dat alles met een gephotoshopt plaatje van jouw model.
Kast 10Je hebt de opdracht netjes uitgevoerd. Toch ben ik niet overtuigd, het is niet spectaculair. En een halfnaakt model zonder hoofd?