In The Big Escape moet je escape rooms oplossen om zo sleutelwoorden te winnen. Die sleutelwoorden leiden uiteindelijk naar één hoofdsleutelwoord dat jullie op het einde van de aflevering aan mij moeten doorgeven. Iedereen die het juiste hoofdsleutelwoord aan mij doorgeeft, heeft immuniteit. Daarna mogen jullie elkaar voor de verandering nog eens wegstemmen!
Als iederéén het juiste hoofdsleutelwoord gevonden heeft, heeft niemand nog immuniteit. Dus je kan wel sleutelwoorden met elkaar uitwisselen, maar loopt daarmee wel het risico dat iedereen het straks weet en je zelf niet meer veilig bent.
Jullie gaan DRIE escape Rooms doen.
Eentje in twee groepen van vier.
Eentje individueel.
En eentje in vier duo's.
Lan, als winnaar van de vorige week, mag jij de twee groepen van vier samenstellen. En op basis daarvan stel ik de duo's samen, door twee mensen uit elke aparte groep samen te zetten.
De individuele escape room is gewoon online. Stuur me een screenshot als bewijs dat je ontsnapt bent (er komt op het einde tekst te staan die je feliciteert. Maak daar een screenshot van. Je mag die ook via mail sturen, pm me om mijn mailadres te vragen) en laat ook even weten hoe/waar je de laatste sleutel (waarmee je de deur kon openen) gevonden hebt.
Dit is de escape room:
http://neutralxe.net/esc/switch_play.htmlSlechts één regel:
- Je mag géén online oplossing of walkthrough gebruiken.
Iedereen die kan ontsnappen, krijgt een sleutelwoord. Het is dus niet om ter snelste. Maar je hebt wel tijd tot
donderdagavond 20u om te ontsnappen.