Auteur Topic: Molduel: Merel vs Sarah  (gelezen 57801 keer)

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molduel: Merel vs Sarah
« Reactie #240 Gepost op: 4-03-2019, 09:58:15 »
Misschien dat het voor Niels nog een verassing zou zijn, maar verder vond ik het er nogal dik bovenop liggen al wekenlang eerlijk gezegd als zij het is. Vooral voor de kijkers thuis met zoveel duidelijke hints richting Sarah en Sarah is ook veel te verdacht gemaakt door de montage steeds. Ik zou persoonlijk teleurgesteld zijn als zij het is, omdat het dan echt veel te makkelijk was dit jaar. Daarom alleen al geloof ik niet dat zij het is.

Ik zou pas echt van m'n stoel vallen als Niels het is.

Dik bovenop liggen, tjah. De zogenaamde afvallershint heeft toch veel mensen uit een Sarahtunnel gehaald. Het is ook niet dat ze altijd de hoofdverdachte van Nederland is geweest, tot voor aflevering 8 stond ze altijd ergens onderaan. Met nog een kandidaat erbij die het duidelijk niet is heb je automatisch een hoog percentage.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Molduel: Merel vs Sarah
« Reactie #241 Gepost op: 4-03-2019, 12:27:36 »
Ik vind het wel grappig dat er van de Merel-verdenkers plots niets meer te horen valt over het 'zaterdagavond-effect'. Nu moet de mol toch makkelijker te vinden zijn en is het allemaal iets duidelijker in beeld gebracht. Heb deze argumenten toch een aantal keer gehoord.
Ach, dat zijn alleen de mensen op de app lijkt mij? In ieder geval van de mensen in mijn directe omgeving die de mol kijken, zit iedereen wel op Merel als mol. Dus hoe representatief het alles is?
Ich bin ein Bärliner!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Molduel: Merel vs Sarah
« Reactie #242 Gepost op: 4-03-2019, 12:39:11 »
Het is altijd zo dat de app en voormalig de officiele AVRO poll enzo aanwijzen wie de mol NIET is. Niels stond verleden week al eerste, nu Sarah. Merel nooit. Ook al weer die 100% zekerheid dat zij de mol is. Net zoals regeltjes als 'de mol wijst altijd verdenking aan in aflevering 1", is ook in 100% van de gevallen in de gehele WIDM serie zo geweest. Zal dus nu ook weer zo zijn. Ook dit molduel wordt duidelijk door Merel gewonnen.

Zoveel moeite doen voor 50 euro te saboteren
Ze kon toch niet weten wat er in de envelop van Jamie zat? Daar had wel -250 in kunnen zitten, en had ze haar foutje weer goedgemaakt.
« Laatst bewerkt op: 4-03-2019, 12:44:51 door Lo »
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Lorey

  • Forumlid
Re: Molduel: Merel vs Sarah
« Reactie #243 Gepost op: 4-03-2019, 12:45:58 »
Het is altijd zo dat de app en voormalig de officiele AVRO poll enzo aanwijzen wie de mol NIET is. Niels stond verleden week al eerste, nu Sarah. Merel nooit. Ook al weer die 100% zekerheid dat zij de mol is. Net zoals regeltjes als 'de mol wijst altijd verdenking aan in aflevering 1", is ook in 100% van de gevallen in de gehele WIDM serie zo geweest. Zal dus nu ook weer zo zijn. Ook dit molduel wordt duidelijk door Merel gewonnen.

Vorig jaar en het jaar daarvoor stond de mol gewoon bovenaan in de officiële polls hoor (moltalk/app).

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molduel: Merel vs Sarah
« Reactie #244 Gepost op: 4-03-2019, 12:47:54 »
Het is altijd zo dat de app en voormalig de officiele AVRO poll enzo aanwijzen wie de mol NIET is. Niels stond verleden week al eerste, nu Sarah. Merel nooit. Ook al weer die 100% zekerheid dat zij de mol is. Net zoals regeltjes als 'de mol wijst altijd verdenking aan in aflevering 1", is ook in 100% van de gevallen in de gehele WIDM serie zo geweest. Zal dus nu ook weer zo zijn. Ook dit molduel wordt duidelijk door Merel gewonnen.
Ze kon toch niet weten wat er in de envelop van Jamie zat? Daar had wel -250 in kunnen zitten, en had ze haar foutje weer goedgemaakt.

Je vergeet even dat Jamie Merel op sleeptouw naam.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Molduel: Merel vs Sarah
« Reactie #245 Gepost op: 4-03-2019, 12:53:07 »
Nee hoor. Merel zei "ik rijd achter jou aan!"

En daarna de hele tijd: "Niet zo snel, niet zo snel."

Niet een fijn sleeptouw dan, ze kwamen echt ruim te laat binnen... Merel wilde niet nog een zeperd riskeren  ::) ::rofl::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molduel: Merel vs Sarah
« Reactie #246 Gepost op: 4-03-2019, 12:54:57 »
 ::niet-ok::
Nee hoor. Merel zei "ik rijd achter jou aan!"

En daarna de hele tijd: "Niet zo snel, niet zo snel."

Niet een fijn sleeptouw dan, ze kwamen echt ruim te laat binnen... Merel wilde niet nog een zeperd riskeren  ::) ::rofl::

Wat een prachtige molactie dan. Die komt toch zeker in mijn top
vijf allertijden.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: Molduel: Merel vs Sarah
« Reactie #247 Gepost op: 4-03-2019, 12:55:56 »
Het is altijd zo dat de app en voormalig de officiele AVRO poll enzo aanwijzen wie de mol NIET is. Niels stond verleden week al eerste, nu Sarah. Merel nooit. Ook al weer die 100% zekerheid dat zij de mol is. Net zoals regeltjes als 'de mol wijst altijd verdenking aan in aflevering 1", is ook in 100% van de gevallen in de gehele WIDM serie zo geweest. Zal dus nu ook weer zo zijn. Ook dit molduel wordt duidelijk door Merel gewonnen.


De laatste 5 jaar is het nochtans maar 1 keer voorgekomen dat de verkeerde mol werd aangeduid vlak voor de finale ;)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Molduel: Merel vs Sarah
« Reactie #248 Gepost op: 4-03-2019, 13:00:34 »
Zelfs maar 0x dat ik de verkeerde mol aanduidde ;D.

Ik zal dan de poll bedoelen, die werd altijd massaal gemanipuleerd, ik doe al sinds 2003 mee en het was altijd mijn vaste regel, wie daar 1e staat is de mol niet, dat werkte ook altijd. Maar hier hebben we het allemaal zeer uitvoerig over gehad destijds, zal ik niet nogmaals oprakelen.

::niet-ok::
Wat een prachtige molactie dan. Die komt toch zeker in mijn top
vijf allertijden.
Ik dacht dat jij een andere mol had? Wel leuk dat je Merel hier waardeert ::ok:: Voor mij bij de zovele honderden opdrachten die er geweest zijn geen topplaatsje hier, het was maar een herstel-molactie, en niet zo mooi in beeld gebracht als bijv. de kooi... kijk die nog eens na... dat is echt genieten :-* ::bravo::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Convans

  • Forumlid
Re: Molduel: Merel vs Sarah
« Reactie #249 Gepost op: 4-03-2019, 14:39:15 »
Zelfs maar 0x dat ik de verkeerde mol aanduidde ;D.

Ik zal dan de poll bedoelen, die werd altijd massaal gemanipuleerd, ik doe al sinds 2003 mee en het was altijd mijn vaste regel, wie daar 1e staat is de mol niet, dat werkte ook altijd. Maar hier hebben we het allemaal zeer uitvoerig over gehad destijds, zal ik niet nogmaals oprakelen.


Volledig mee akkoord als het gaat om de peilingen in het begin vh seizoen, maar op het eind blijkt veelal de juiste mol aangeduid te worden.

Het zijn maar statistieken. Volledige zekerheid hebben we pas zaterdagavond

Offline rubes

  • Forumlid
Re: Molduel: Merel vs Sarah
« Reactie #250 Gepost op: 4-03-2019, 14:45:02 »
Volledig mee akkoord als het gaat om de peilingen in het begin vh seizoen, maar op het eind blijkt veelal de juiste mol aangeduid te worden.

Het zijn maar statistieken. Volledige zekerheid hebben we pas zaterdagavond

Nu is er tweestrijd tussen de gewone kijkers en die hard fans hier. Volgens mij heeft de gewone kijker nog nooit gewonnen. ik hoop dat de gewone kijker dit keer wint.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Molduel: Merel vs Sarah
« Reactie #251 Gepost op: 4-03-2019, 15:00:32 »
ik hoop dat de gewone kijker dit keer wint.
Van de gewone kijkers zit er maar een fractie op de app, lijkt mij.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Convans

  • Forumlid
Re: Molduel: Merel vs Sarah
« Reactie #252 Gepost op: 4-03-2019, 15:36:37 »
Nu is er tweestrijd tussen de gewone kijkers en die hard fans hier. Volgens mij heeft de gewone kijker nog nooit gewonnen. ik hoop dat de gewone kijker dit keer wint.

Maar er was ook bijna nog nooit een tweestrijd, dus de gewone kijker kan dan nooit winnen? Enkel met Riken Margriet ‘won’ dit forum. Dus zo spectaculair is het niet. Dit forum zit wel meestal sneller op de goede mol

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: Molduel: Merel vs Sarah
« Reactie #253 Gepost op: 4-03-2019, 15:38:15 »
Ik zal dan de poll bedoelen, die werd altijd massaal gemanipuleerd, ik doe al sinds 2003 mee en het was altijd mijn vaste regel, wie daar 1e staat is de mol niet, dat werkte ook altijd. Maar hier hebben we het allemaal zeer uitvoerig over gehad destijds, zal ik niet nogmaals oprakelen.

Hier kom je ook ieder jaar mee Lo. Wat betreft de poll op de vroegere Avro site hebben we  inderdaad wel eens gedacht dat daar iets niet klopte omdat er soms verschuivingen met grote aantallen plaatsvonden en de mol meestal onderaan bungelde of plotseling  een duikeling maakte. Op deze site kon je als bezoeker je mol aanklikken. Je kon natuurlijk net zoveel klikken als je wilde.

De verdenkingen die nu op de site staan komen uit de app en zijn gewoon de verdeling van de punten van de app spelers. In het begin ligt dit allemaal dicht bij elkaar omdat men nog spreidt.  Nu aan het eind zal men meer all in gaan en dat zal een  beter  beeld van de verdenkingen geven.


Offline Lo

  • Forumlid
Re: Molduel: Merel vs Sarah
« Reactie #254 Gepost op: 4-03-2019, 15:45:30 »
Dat is alweer een nieuw argument; vorige week spreidde men nog, en deze week niet dus is het Sarah? Vorige week was het argument, ja Niels staat dik eerste, want dat zijn allemaal kinderen die op hem stemmen. Ik ben al met al blij dat Merel niet eerste staat, geeft mij een veilig gevoel ::trots:: ::regenboog:: ::tandpastasmiley::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline hamsterdam

  • Forumlid
Re: Molduel: Merel vs Sarah
« Reactie #255 Gepost op: 4-03-2019, 18:16:21 »
Dat is alweer een nieuw argument; vorige week spreidde men nog, en deze week niet dus is het Sarah? Vorige week was het argument, ja Niels staat dik eerste, want dat zijn allemaal kinderen die op hem stemmen. Ik ben al met al blij dat Merel niet eerste staat, geeft mij een veilig gevoel ::trots:: ::regenboog:: ::tandpastasmiley::

Maar dat is dus vreemd (als ik de berichten voor jouw bericht goed lees) want vorig jaar stond Jan eerste en die was gewoon de Mol

Offline molE13

  • Forumlid
Re: Molduel: Merel vs Sarah
« Reactie #256 Gepost op: 4-03-2019, 18:23:31 »
Ik ga nog steeds 50/50. (Ja, een persoon negeer ik. Zal je net zien dat dit de mol is. Verlies ik het weer van een vriendin.)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Molduel: Merel vs Sarah
« Reactie #257 Gepost op: 4-03-2019, 18:46:29 »
Maar dat is dus vreemd
Niet zo vreemd, Moedermol zegt dat men nog spreidde verleden week (toen zat men op Niels, waarbij men aangaf dat kinderen op hem invulden). Nu aan het eind meer all in gaan wat zou een beter beeld van de verdenkingen geven (Sarah). Ik vind het hooguit vreemd dat mijn mol niet nummer 1 verdachte is. Maar goed, dat is ze hier gelukkig wel  ::)
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Lorey

  • Forumlid
Re: Molduel: Merel vs Sarah
« Reactie #258 Gepost op: 5-03-2019, 09:28:28 »
Ik ben altijd Merel blijven verdenken maar er zijn zoveel dingen die niet kloppen bij haar als mol.

Toch het feit dat ze zoveel geld binnenhaalt, veel opdrachten in ieder geval niet heeft gesaboteerd. In beeld heeft ze te weinig fout gedaan. Ook is het zo dat veel forummers te ingewikkeld denken. Sarah zal wel niet de mol zijn want die wordt heel verdacht gemaakt door de productie en Merel zal buiten beeld wel super veel molacties hebben. Bedenk wel dat het programma voor het grote publiek gemaakt wordt en de regie niet weg zou komen met een hele reeks aan acties buiten beeld van mol Merel.


Dan zijn er nog een aantal dingen die me naar Sarah toetrekken, veel daarvan al besproken in het Sarah topic. Het dommer doen dan ze is, wat ze structureel doet, overdreven reageren na een groen scherm, alles is inmiddels wel besproken. Ook een biecht van Jaimie tijdens de Lingo opdracht waarin hij zegt dat later pas bleek dat Sarah dyslectisch was,. Als Sarah de mol is, zou het veel gedrag van Merel verklaren, ze lijkt de hele tijd bezig om voor de andere kandidaten de verdenkingen bij Sarah weg te houden, door samen met Sarah de power vrouwen te spelen.

Het is heel laat, maar ik stap over naar Sarah als mol

Ik denk (en hoop) dat je gelijk hebt  :)

Bij de Lingo opdracht zegt iemand ook in de biecht, ik dacht Jamie, dat Sarah zichzelf meteen aanbood om op de steiger te staan. Dat rijmt ook niet met wat Sarah zegt in haar biecht (“helemaal niet handig dat ik daar stond, want ben superdylectisch”).

Offline rubes

  • Forumlid
Re: Molduel: Merel vs Sarah
« Reactie #259 Gepost op: 5-03-2019, 09:49:35 »
Ik denk (en hoop) dat je gelijk hebt  :)

Bij de Lingo opdracht zegt iemand ook in de biecht, ik dacht Jamie, dat Sarah zichzelf meteen aanbood om op de steiger te staan. Dat rijmt ook niet met wat Sarah zegt in haar biecht (“helemaal niet handig dat ik daar stond, want ben superdylectisch”).

Ik snap iets niet betreft dit actie. Ze bied zichzelf aan. Ze weet andere te overtuigen om voor haar te kiezen terwijl Niels betere keuze zou zijn. Na de spel vertelt ze aan iedereen dat ze dyslectisch is. waarom vertel je dit en waarom verdenk niemand haar behalve Merel.