Auteur Topic: Molduel: Merel vs Sarah  (gelezen 57789 keer)

Offline Lorey

  • Forumlid
Re: Molduel: Merel vs Sarah
« Reactie #260 Gepost op: 5-03-2019, 09:59:46 »
Ik snap iets niet betreft dit actie. Ze bied zichzelf aan. Ze weet andere te overtuigen om voor haar te kiezen terwijl Niels betere keuze zou zijn. Na de spel vertelt ze aan iedereen dat ze dyslectisch is. waarom vertel je dit en waarom verdenk niemand haar behalve Merel.

Misschien om te verklaren waarom ze zo liep te klooien met het doorgeven van die letters door de porto. Dat moet de rest ook gemerkt hebben. Daardoor kwam ze er wellicht mee weg bij de rest, maar bij Merel niet.

Offline rubes

  • Forumlid
Re: Molduel: Merel vs Sarah
« Reactie #261 Gepost op: 5-03-2019, 10:20:34 »
Misschien om te verklaren waarom ze zo liep te klooien met het doorgeven van die letters door de porto. Dat moet de rest ook gemerkt hebben. Daardoor kwam ze er wellicht mee weg bij de rest, maar bij Merel niet.
[/quot

Misschien.  Ze wantrouwen alles maar als Sarah de mol zegt dan geloven ze wel. rare kandidaten.

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: Molduel: Merel vs Sarah
« Reactie #262 Gepost op: 5-03-2019, 10:37:47 »
Citaat
Misschien om te verklaren waarom ze zo liep te klooien met het doorgeven van die letters door de porto. Dat moet de rest ook gemerkt hebben. Daardoor kwam ze er wellicht mee weg bij de rest, maar bij Merel niet.

Mijn indruk was dat het bij het woord straat was en het om de letter A ging. Merel zei positie 4, Sarah 5. Beide zou dan juist zijn alleen deden ze hetzelfde in een andere volgorde.

Offline Lorey

  • Forumlid
Re: Molduel: Merel vs Sarah
« Reactie #263 Gepost op: 5-03-2019, 10:42:46 »
Mijn indruk was dat het bij het woord straat was en het om de letter A ging. Merel zei positie 4, Sarah 5. Beide zou dan juist zijn alleen deden ze hetzelfde in een andere volgorde.

Maar dat is niet de enige keer dat ze iets verkeerd heeft herhaald deze opdracht.

Offline rubes

  • Forumlid
Re: Molduel: Merel vs Sarah
« Reactie #264 Gepost op: 5-03-2019, 10:43:03 »
Misschien om te verklaren waarom ze zo liep te klooien met het doorgeven van die letters door de porto. Dat moet de rest ook gemerkt hebben. Daardoor kwam ze er wellicht mee weg bij de rest, maar bij Merel niet.

Ze komt overal mee weg.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Molduel: Merel vs Sarah
« Reactie #265 Gepost op: 5-03-2019, 12:55:43 »
Het is juist Merel die zich pontificaal aanbiedt. Met volle (ongetwijfeld voorbereide) argumentatie. Zoals ze elke keer de molpositie pakt. Sarah staat er dan ook opeens bij. Vervolgens loopt de opdracht om het honderd want komen er alleen maar Lingo 5-letterwoordjes (totdat Robert de boel nog een beetje redt dan).

Dit molduel wint Merel dan toch met 2-0? Merel heeft de voorkennis en zou zogenaamd de ster zijn en het goed doen... dat heeft Sarah nooit beweerd, die staat er zo ongeveer alleen maar 'per ongeluk'.... hoogstwaarschijnlijk omdat zij daar gewoon al Merel inde gaten wilt houden (kandidaats).
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Convans

  • Forumlid
Re: Molduel: Merel vs Sarah
« Reactie #266 Gepost op: 5-03-2019, 12:57:49 »
Hoe kan Merel nu dit molduel winnen? Sarah komt op een of andere manier op een positie waar ze eigenlijk niet hoort en doet het ook niet zo goed. Hier kan je echt geen molpunt voor Merel geven of 2  ::rofl::

Hoogstens een gelijkspel

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Molduel: Merel vs Sarah
« Reactie #267 Gepost op: 5-03-2019, 13:02:35 »
Dit molduel wint Merel dan toch met 2-0? Merel heeft de voorkennis en zou zogenaamd de ster zijn en het goed doen... dat heeft Sarah nooit beweerd, die staat er zo ongeveer alleen maar 'per ongeluk'.... hoogstwaarschijnlijk omdat zij daar gewoon al Merel inde gaten wilt houden (kandidaats).

Het zou prachtig zijn als Merel hier als molactie gebruik heeft gemaakt van het feit dat Sarah haar graag in de gaten wilde houden. Mevrouw Lingo uiteraard op de steiger en in plaats van taalvirtuoos Niels de ::super::-dyslectische Sarah mee. ;D

Offline Lorey

  • Forumlid
Re: Molduel: Merel vs Sarah
« Reactie #268 Gepost op: 5-03-2019, 13:11:23 »
Hoe kan Merel nu dit molduel winnen? Sarah komt op een of andere manier op een positie waar ze eigenlijk niet hoort en doet het ook niet zo goed. Hier kan je echt geen molpunt voor Merel geven of 2  ::rofl::

Hoogstens een gelijkspel

Op dezelfde manier als hoe Merel ook het molduel bij de tuktuk opdracht heeft gewonnen.  ::)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Molduel: Merel vs Sarah
« Reactie #269 Gepost op: 5-03-2019, 13:14:39 »
WIDM is geen exacte wetenschap hè. Er is geen formule waarmee je kan bewijzen wie een molduel wint. ::rofl::

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Molduel: Merel vs Sarah
« Reactie #270 Gepost op: 5-03-2019, 13:16:07 »
Inderdaad! Je moet natuurlijk wel altijd objectief blijven, dus dat is altijd wat ik doe, en dan kom ik in deze gevallen inderdaad uit op een 2-0 overwinning voor Merel ::bravo:: ::ok::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molduel: Merel vs Sarah
« Reactie #271 Gepost op: 5-03-2019, 13:26:18 »
Het is fascinerend waarom wij niet mochten zien hoe het is gegaan bij de keuze Merel-Sarah bij de taalopdracht.

Ik denk dat Merel (mol) Sarah heeft uitgenodigd omdat Sarah op dat moment niet op Merel zat. Sarah was bezig zich bij iedereen verdacht te maken, en deed dat dus ook bovenop die steiger voor iedereen en voor Merel. Omdat Sarah zo met die rol bezig was, zou het voor Merel makkelijker zijn om te mollen.


Offline Convans

  • Forumlid
Re: Molduel: Merel vs Sarah
« Reactie #272 Gepost op: 5-03-2019, 13:32:20 »
Het is fascinerend waarom wij niet mochten zien hoe het is gegaan bij de keuze Merel-Sarah bij de taalopdracht.

Ik denk dat Merel (mol) Sarah heeft uitgenodigd omdat Sarah op dat moment niet op Merel zat. Sarah was bezig zich bij iedereen verdacht te maken, en deed dat dus ook bovenop die steiger voor iedereen en voor Merel. Omdat Sarah zo met die rol bezig was, zou het voor Merel makkelijker zijn om te mollen.

Mooi mislukt dat verdacht maken  ::rofl::

En Sarah verdacht Merel al hoor

Offline rubes

  • Forumlid
Re: Molduel: Merel vs Sarah
« Reactie #273 Gepost op: 5-03-2019, 13:33:33 »
Het is fascinerend waarom wij niet mochten zien hoe het is gegaan bij de keuze Merel-Sarah bij de taalopdracht.

Ik denk dat Merel (mol) Sarah heeft uitgenodigd omdat Sarah op dat moment niet op Merel zat. Sarah was bezig zich bij iedereen verdacht te maken, en deed dat dus ook bovenop die steiger voor iedereen en voor Merel. Omdat Sarah zo met die rol bezig was, zou het voor Merel makkelijker zijn om te mollen.

We zien Robert en Niels aanbieden om ook woorden te maken. Niels verteld dat Sarah heel snel aanbood om ook woorden te maken volgende fragment zien we Sarah en Merel woorden maken.

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: Molduel: Merel vs Sarah
« Reactie #274 Gepost op: 5-03-2019, 16:47:57 »
Het is fascinerend waarom wij niet mochten zien hoe het is gegaan bij de keuze Merel-Sarah bij de taalopdracht.

Ik denk dat Merel (mol) Sarah heeft uitgenodigd omdat Sarah op dat moment niet op Merel zat. Sarah was bezig zich bij iedereen verdacht te maken, en deed dat dus ook bovenop die steiger voor iedereen en voor Merel. Omdat Sarah zo met die rol bezig was, zou het voor Merel makkelijker zijn om te mollen.

Het is fascinerend om te zien hoe iedereen zich in allerlei bochten wringt om zijn eigen mol te verdedigen ::rofl::

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molduel: Merel vs Sarah
« Reactie #275 Gepost op: 5-03-2019, 17:23:52 »
Je moet natuurlijk wel altijd objectief blijven, dus dat is altijd wat ik doe
Ja want je bent de objectiefheid zelve ::rofl::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Ricardo3941

  • Forumlid
Re: Molduel: Merel vs Sarah
« Reactie #276 Gepost op: 5-03-2019, 17:25:39 »
In aflevering 5 hebben Merel en Sarah nauw samen gewerkt in parkeergeld en sleutelhanger.
Toen heeft de een de ander echt doorgekregen. 
In sleutelhanger zaten ze zo op elkaars lip dat de mol wel het goede antwoord moest geven.

Ikzelf zit op Sarah, maar twijfel toch heel erg of het toch niet Merel moet zijn......

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molduel: Merel vs Sarah
« Reactie #277 Gepost op: 5-03-2019, 17:45:47 »
Inderdaad! Je moet natuurlijk wel altijd objectief blijven, dus dat is altijd wat ik doe, en dan kom ik in deze gevallen inderdaad uit op een 2-0 overwinning voor Merel ::bravo:: ::ok::

26-0 in het voordeel van Merel. Lo is echt de meest objectieve op dit forum.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Molduel: Merel vs Sarah
« Reactie #278 Gepost op: 5-03-2019, 18:52:56 »
Het is fascinerend om te zien hoe iedereen zich in allerlei bochten wringt om zijn eigen mol te verdedigen ::rofl::
Inderdaad. Je ligt soms echt in een deuk, om die verdedigingen van zowel Merel, als Sarah, maar bovenal Niels te lezen.
Ich bin ein Bärliner!

Offline rubes

  • Forumlid
Re: Molduel: Merel vs Sarah
« Reactie #279 Gepost op: 5-03-2019, 19:10:58 »
Kan het niet zo zijn dat Sarah landelijk op 1 staat door de test in aflevering 8 ik hoop van niet.