Poll

Wie is de mol?

Axel
42 (33.9%)
Bas
52 (41.9%)
Elisabet
30 (24.2%)

Totaal aantal stemmen: 123

Auteur Topic: Wie is ... de Mol?  (gelezen 74718 keer)

Offline Convans

  • Forumlid
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #200 Gepost op: 1-04-2019, 12:52:23 »
Na het herbekijken vind ik Eva absoluut niet verdacht deze aflevering. Dus ik richt mij volledig op Kaat. En eventueel Axel of Bas als back up, maar die hebben al steken laten vallen in de voorbije afleveringen

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #201 Gepost op: 1-04-2019, 13:43:47 »
Na het herbekijken vind ik Eva absoluut niet verdacht deze aflevering. Dus ik richt mij volledig op Kaat. En eventueel Axel of Bas als back up, maar die hebben al steken laten vallen in de voorbije afleveringen
Precies die 3 namen (plus ook Eva) die jij noemt heb ik nog over. Elisabeth, Bruno en Joeri zet ik langzaam een streepje door.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #202 Gepost op: 1-04-2019, 17:22:06 »
Ik ga naar Axel met Eva op 2

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #203 Gepost op: 1-04-2019, 20:04:53 »
Ik graaf eventjes ietsje omhoog zodat ik tenminste nog licht kan ontwaren. Want ik vond deze aflevering Bruno en Axel toch wel verdachter dan Eva. De openingsopdracht viel mij tegen; er lag te weinig in de weg om -2000 te spelen, wel ERG makkelijk voor de mol zo. Dus ik kom die criticasters wel wat tegemoet. En Bruno en Axel hielden zich wat op het midden toen aan tafel steeds oerdomme voorstellen gedaan werden, waarmee ik bedoel dat ze tegen het spelelement in gingen... het spel werd niet gesnapt door de meesten. Als je als mol alle voorkennis hebt houd je je beter dan even op de vlakte. Op een gegeven moment begon Bruno echter zelfs goede voorstellen te doen. Hmmmmmmm dit wordt herbekijken, dus....
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #204 Gepost op: 1-04-2019, 20:06:00 »
1. Kaat
2. Eva
3. Bas - Axel

De rest haha.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #205 Gepost op: 1-04-2019, 20:24:49 »
ik vond deze aflevering Bruno en Axel toch wel verdachter dan Eva.

Nee joh niet Bruno.. Waarom zou je als mol je eigen naam noemen bij Gilles om vervolgens met Elisabet opgesloten te worden in een kajuit, waar je molopties gelimiteerd zijn, om daar vervolgens niet te mollen ?

Offline Luc

  • Forumlid
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #206 Gepost op: 1-04-2019, 20:37:01 »
Ik twijfel nog steeds tussen Kaat en Eva (ik zie een molduel Kaat - Eva aankomen). Laat ik gaan voor Kaat omdat ze toch wat vaker betere molposities had en minder onmols gedrag vertoonde.
« Laatst bewerkt op: 1-04-2019, 20:39:02 door Luc »

Offline B&W

  • Forumlid
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #207 Gepost op: 1-04-2019, 20:54:46 »
Ik heb op de verkeerde naam gestemd ::blond::
Ik was vooral van gedachten veranderd nadat ik Kaat al had ingevuld :P

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #208 Gepost op: 1-04-2019, 21:04:42 »
Nee joh niet Bruno.. Waarom zou je als mol je eigen naam noemen bij Gilles om vervolgens met Elisabet opgesloten te worden in een kajuit, waar je molopties gelimiteerd zijn, om daar vervolgens niet te mollen ?

En op exact de juiste seconde op de (beat)knop te drukken op het strand  ::rofl::

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #209 Gepost op: 1-04-2019, 21:39:15 »
Het ging mij ook om wat er aan tafel gebeurde aan het begin. En Eva's positie die wel erg sterk was. Ik denk wel dat er uit die opdracht wat mensen te strepen zijn. De mol heeft een plan, wil die uitvoeren, maar als die aan tafel zit wordt ie eerst gedwarsboomd door voorstellen uit misvattingen... het kwam onvoorzien over, en de mol wist zich even geen raad en wachtte af, dat denk ik.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #210 Gepost op: 1-04-2019, 21:39:40 »
Ik vond Axel wel verdacht deze aflevering. Maar dat was wrsch dan ook echt de bedoeling vd makers (Axel verdacht maken). Met dat water bij de fakkel terwijl Martijn afviel.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #211 Gepost op: 1-04-2019, 22:27:50 »
Ik denk Kaat.
Axel, Eva en Bas durf ik nog niet af te strepen...
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #212 Gepost op: 1-04-2019, 22:49:35 »
ik blijf bij Bas
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #213 Gepost op: 1-04-2019, 23:24:48 »
Pff jezelf als mol op de boot zetten en dan alle opdrachtjes goed oplossen en doorgeven , dat klinkt niet echt mols. Maar de held uithangen met en duiken dan karaoke en dan op tijd op denk geraken is nog onmols er

Dus na afl 4
Joeri met stip op plek 7
Bruno op plek 6
Gevolgd door elisabet op 5.

Valt op dat dit bij bijna iedereen zo is. En toch Vinden we t met zijn Allen zon perfecte serie, terwijl de verdeeldheid zo Klein is.

Bas bungelt op 4 , wederom wel weer verdachte zaken, zeker bij de escape boot, maar toch ook weer niet bij t vissen.
Kaat op 3 . Al is dat stuivertje wisselen met nr 2 axel. Doorslag voor plek 3 is t risico bij reanimatie en t terug willen halen van Eva( na her bekijken van opdracht 1 is mn mening dat Eva terug halen mols zou zijn veranderd).

Axel stijgt elke week, nu ook weer , Natte fakkel, Martijn aan sturen voor vest op te blazen en dan niet helped bij ladder. 

Nog steeds mijn molverdachte nr 1 Eva. Al is mijn geloof niet meer zo rotsvast, zijn er toch teveel rare zaken om haar al van plek 1 te laten vallen.








Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #214 Gepost op: 2-04-2019, 09:52:29 »
Ik zeg nu: Kaat... Maar ja, Elisabet, Eva en Axel zouden ook zomaar nog kunnen. Ik weet het even niet meer.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Betonmol

  • Forumlid
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #215 Gepost op: 2-04-2019, 10:38:31 »
Ik ga niet van mol veranderen tenzij deze plots heel kandidaatse dingen gaat doen, dus blijf ik bij Eva.
Al vond ik de -€2000 wel een enorme in the face sabotage.

Kaat wordt de reservemol

anoniem 30784

  • Gast
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #216 Gepost op: 2-04-2019, 12:19:10 »
Ik wil naar Eva switchen in de poll, maar dat kan niet helaas...  :P
Kan die optie toegevoegd worden?


Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #217 Gepost op: 2-04-2019, 12:25:42 »
Nou, welkom in de tunnel, Saskia, hoop dat we samen blijven ::)

Waar kom je vandaan?

Ik zie dat er een hoop wel Kaat en Bas verdenken die direct de ja-stemmers waren aan tafel. Ik vind Bruno die zich als 3e daarbij voegde veel overtuigender als molkandidaat. Zijn draai aan tafel waarin hij de goede speluitleg geeft. Komt bij de vreemde keuze van de mol voor hem NIET in het water maar in de escaperoom (kan verklaard worden uit dat hij zelf de mol is), en dat zijn slapie Martijn nou net rood krijgt... ik vind hem verdachter dan Kaat en Bas in elk geval.

Maar ja, Eva is het :-[ :P
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

anoniem 30784

  • Gast
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #218 Gepost op: 2-04-2019, 12:42:57 »
Nou, welkom in de tunnel, Saskia, hoop dat we samen blijven ::)

Waar kom je vandaan?

Ik zie dat er een hoop wel Kaat en Bas verdenken die direct de ja-stemmers waren aan tafel. Ik vind Bruno die zich als 3e daarbij voegde veel overtuigender als molkandidaat. Zijn draai aan tafel waarin hij de goede speluitleg geeft. Komt bij de vreemde keuze van de mol voor hem NIET in het water maar in de escaperoom (kan verklaard worden uit dat hij zelf de mol is), en dat zijn slapie Martijn nou net rood krijgt... ik vind hem verdachter dan Kaat en Bas in elk geval.

Maar ja, Eva is het :-[ :P

Thanks.  ;D Ik zit nog niet in een tunnel maar op dit moment denk ik dat het het meest waarschijnlijk is dat Eva de mol is. Ook omdat ik voor de rest gewoon betere argumenten kan bedenken tegen hun mol zijn. Maar goed, tot nu toe ben ik veel gewisseld van verdachte dus we zullen zien hoe lang ik Eva blijf verdenken. :P Ik had eerst op Axel gestemd maar na wat dingetjes teruggekeken te hebben denk ik eigenlijk niet dat hij het is. Hij komt op mij soms te naturel over. Hij leek oprecht in shock te zijn bij Eva's 'vertrek' bijvoorbeeld, terwijl de mol toch wel zal weten dat Eva er niet echt uit ligt. Eva lijkt ook een van zijn verdachten te zijn, dus die verbazing is vanuit het perspectief dat hij een kandidaat is bekeken prima te verklaren. Bij Eva heb ik juist het gevoel dat ze acteert soms.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #219 Gepost op: 2-04-2019, 12:53:51 »
Ja dat ben ik eens, ik heb ook nog eens heel goed op Axel gelet daar aan tafel. Hij geeft nergens blijk van enige voorkennis, en als er een heftige discussie ontstaat (Kaat-Ingrid) stookt hij zelfs het vuurtje nog wat op waardoor hij zelf in de spotlights komt te staan. De mol houdt zich toch liever wat op de vlakte en wacht op wat komen gaat. Precies eigenlijk wat Bruno deed.

Maar je hebt gelijk, het is Eva die over acteert. Ik heb maar geaccepteerd dat dit wel een makkelijke opdracht voor de mol was om 2000 uit de pot te spelen. Komt vaker voor, Merel werd zelfs helemaal door de mangel gehaald hier om maar die was toch ook gewoon de mol. En ontegenzeggelijk neemt de mol wel risico want je krijgt in de molboekjes toch -2000 op je naam, wat Eva zelfs ruiterlijk onbesmuikt toegeeft waar ze het ook nog over de M/V kon hebben. Het zou een gewaagde molactie vol vooruit zijn.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)