Poll

Wie is de mol?

Axel
42 (33.9%)
Bas
52 (41.9%)
Elisabet
30 (24.2%)

Totaal aantal stemmen: 123

Auteur Topic: Wie is ... de Mol?  (gelezen 74682 keer)

Offline Molekule

  • Forumlid
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #660 Gepost op: 30-04-2019, 22:43:23 »
Axel is de mol. Net zoals Belgian Mol geen enkele twijfel wat mij betreft.
Een straffe en zeer grappige in your face mol die in zijn rol gegroeid is vind ik.
Straf ook wegens voor het eerst dat dit forum fout zou zitten.

Als nepmol viel hij door de mand toen hij de 3000 euro liet paren met Joeri in kaartspel, als mol kon hij zich dat niet permitteren want zo overduidelijk mollen is een brug te ver, te meer dat de ene kandidaat meer zou kunnen weten dan de andere (is not done voor een mol). Hij hoopte allicht zijn verdenkers nog te doen twijfelen, en keek staalhard richting Elisabet, die hem al sinds aflevering 2 verdenkt, na de (verplichte) move.

Te opzichtig verdacht gemaakt? Ook niet tijdens laatste aflevering.
Het is net Bas die een mol-duwtje van de montage krijgt:
- Joeri vertrouwt hem 90% maar valt af
- de gsm tip laten zien voor de mol om “best in de schilderijproef te zitten” waar toevallig Bas een groot zichtbaar aandeel had in het mislukken, is ook geen toeval allicht.
Bas is het niet want als mol gefaald in de grote opdrachten met de vrijstelling.

En Elisabet kan het ook niet zijn, simpelweg omdat zij duidelijk 1 van de twee verdachten was van Liesbet die als eerste afviel.

Axel dus.

« Laatst bewerkt op: 1-05-2019, 08:58:24 door Molekule »

Offline lilith

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • all ears
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #661 Gepost op: 30-04-2019, 23:52:40 »
Het is Elisabet.

Het verloop van de Catch the Flight opdracht vind ik dan niet leuk, maar er is daar wel mooi mede door Elisabet 0 euro verdiend. Dus effectief is het wel.

Bas valt sowieso af vanwege de paintball. In een alles-of-niets-opdracht gaat de mol echt niet op het nippertje net wèl binnenkomen. Die zou echt wel meer tijd rekken. Zoals Elisabet deed door Bas in vraag te stellen over zijn "code ingeven"-verzinsel.

En ook in de tunnels is Elisabets molpoging uiterst effectief geweest. Axel heeft als lange man netjes zijn geld binnengebracht. Het kostte wel wat tijd (meer dan Joeri) maar het was in zijn positie denk ik niet zo gek geweest om op te geven. Axel onmols in de tunnels, Elisabet met succes 2000 euro vermold.

Wat de mol ook niet doet is bij het diner het hoogste bedrag pakken en dat binnenhalen. Zelfs al is dat maar 700. Mol Elisabet heeft daar gewoon netjes haar opdracht doen mislukken.

En ik vind Elisabet gewoon op een opvallende manier niet ontspannen overkomen zowel bij het zwartepieten als bij de kunstgalerie. Ik bedoel, de rest is ook niet super op z'n gemak bij zo'n finalevrijstelling, maar bij Elisabet valt het me gewoon op dat ze dan raar gaat praten.

Tuurlijk, de escape-room-boot-opdracht is dan een beetje een doorn in het oog. Maar als er één opdracht voor de mooie televisie moest slagen, dan toch deze. Zou niet mijn manier zijn van het spel regisseren, maar het is gezegd dat het soms zo gaat en van alle mogelijke opdrachten waarvan de mol zou kunnen zijn geïnstrueerd dat die moet slagen, lijkt de escape-room toch mij het meest waarschijnlijk.

Ik denk dat je gelijk hebt!
"waar rook is wordt een fikkie gestookt"

anoniem 30784

  • Gast
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #662 Gepost op: 1-05-2019, 10:54:40 »
Hmm ik ga weer twijfelen aan het mol zijn van Elisabet omdat ik in aflevering 3 & 4 nauwelijks molacties van haar kan ontdekken.

Maar tegelijkertijd zijn er ook goede redenen te bedenken voor waarom Axel & Bas het niet zijn.

Axel is wel degene die het meest consequent gemold/genepmold lijkt te hebben nu ik even stilgestaan heb bij wat iedere finalist bij iedere opdracht gedaan heeft. Meer dan Bas en Elisabet in ieder geval (Bas heeft in aflevering 3 en 4 ook zo goed als niet gemold). Maar die mollicitatie tijdens het vragenrondje van hem...... het extra verdacht neergezet worden in aflevering 7 en 8... en die moldagboeken waarin ik hem gewoon niet herken....  ??? ??? ???

Bas gekozen? Ik ben het wel eens met de redenatie die ik hier ergens las dat Elisabet of zelf de mol is, of Axel verdenkt, aangezien zij zei dat Bas haar vrijstelling had gepakt en ze dat niet zou hebben gezegd waarschijnlijk als Bas haar mol was geweest (dan wil je toch juist dat je mol de vrijstelling behoudt).. en Elisabet zit nog steeds in het spel, terwijl Kaat hoogstwaarschijnlijk ook Bas verdacht en zij eruit is gevlogen. De verdachte van Elisabet wordt ook wel erg vaag gehouden al afleveringen lang.. aan het begin viel me al op dat we niet veel van haar verdenkingen te horen kregen. Ik denk dat dat misschien toch eerder een teken is dat ze niet de mol is (net zoals dat de verdenkingen van Sarah in WIDM dit jaar ook vager werden gehouden dan die van de overige kandidaten en ze uiteindelijk de winnares bleek te zijn).

Misschien ga ik toch maar overstappen op Axel, nog steeds zonder overtuiging, maar hij is wel de finalist die het meest consequent gemold heeft van alle finalisten. Ook maakt hij vanaf het begin al consequent andere kandidaten verdacht in testbiechten, terwijl hij zelf nauwelijks verdacht is gemaakt in testbiechten. Ondanks dat ik hem overdreven verdacht neergezet vond worden in de laatste twee afleveringen staat hij bovendien op het moment duidelijk niet eerste in de statistieken van de verdenkingen op vier.be. Als hij de mol is, ben ik wel heel benieuwd naar wat de uitleg is van de makers voor waarom zij hem unaniem aangewezen hebben als ideale mol.. en hoe zit het met die moldagboeken dan.....  ???

Ik kan me niet herinneren dat ik ooit een finale heb meegemaakt waarin ik oprecht dacht dat alle 3 de finalisten nog de mol konden zijn.

Edit: zou ik mijn stem mogen aanpassen?  ;D
« Laatst bewerkt op: 1-05-2019, 10:56:55 door Saskiaax95 »

Offline Luc

  • Forumlid
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #663 Gepost op: 1-05-2019, 11:06:22 »
Axel is wel het meest verdacht neergezet in afl. 7 en 8 maar heeft in die afleveringen verreweg het meeste in de pot gebracht van de 3 finalisten.

anoniem 30784

  • Gast
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #664 Gepost op: 1-05-2019, 11:17:10 »
Axel is wel het meest verdacht neergezet in afl. 7 en 8 maar heeft in die afleveringen verreweg het meeste in de pot gebracht van de 3 finalisten.

Dat is waar, maar hij is ook de enige finalist van wie ik in bijna iedere opdracht een of meerdere duidelijke (nep)molacties kan opnoemen.

Wat heeft Bas gedaan bv. in aflevering 3 bij de steenopdracht en tijdens vovinam?
Bij de steenopdracht was hij degene die praktisch de juiste oplossing aandroeg waardoor 1000 euro werd verdiend. Bij vovinam deed hij niets verkeerd, hij wankelde niet eens.

In aflevering 4 deed hij het goed bij het vissen terwijl het in Axels duo niet zo goed leek te gaan en de enige mogelijk molactie van hem daar is dat bij de bootopdracht dat touw waar hij aan hing knapte waardoor die kooi zonk.. maar even later vond hij dan wel weer die gezonken kooi. Nou, als dat alles is wat hij gedaan heeft in 2 achtereenvolgende afleveringen als mol.. dan is dat wel een beetje magertjes. Ik kan zo een hele lijst opsommen van wat Axel gedaan zou kunnen hebben als mol in die 2 afleveringen... de enige aflevering waarin hij minder op dreef leek te zijn was aflevering 5, maar zelfs daar kun je nog zeggen dat hij in ieder geval gemold heeft bij de kompasopdracht.

Van Elisabet stap ik toch maar echt af denk ik.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #665 Gepost op: 1-05-2019, 11:23:45 »
Axel is wel het meest verdacht neergezet in afl. 7 en 8 maar heeft in die afleveringen verreweg het meeste in de pot gebracht van de 3 finalisten.

Ik heb het idee dat het "verdacht neerzetten" best evenwichtig gebeurt. Bij Bas is het me vooral opgevallen. Een voorbeeld uit de laatste aflevering is dat in de terugblik het stukje zit dat Bas over het molschilderij zegt: "ik denk dat dat meer zegt... ik ben een Mol". Bas die dus nog even "ik ben een Mol" zegt.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #666 Gepost op: 1-05-2019, 11:27:28 »
Ik heb het idee dat het "verdacht neerzetten" best evenwichtig gebeurt. Bij Bas is het me vooral opgevallen. Een voorbeeld uit de laatste aflevering is dat in de terugblik het stukje zit dat Bas over het molschilderij zegt: "ik denk dat dat meer zegt... ik ben een Mol". Bas die dus nog even "ik ben een Mol" zegt.

Ja. En ook het leaderstukje wat gekozen werd voor Bas; het stuk waarin hij duidelijk uitlegt het schilderij van de kunstenaar molser te vinden dan die van de mol en vervolgens het schilderij van de mol versnippert. Dat is een molactie an sich als Bas de mol is, waarom dat zo uitlichten?

anoniem 30784

  • Gast
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #667 Gepost op: 1-05-2019, 11:31:33 »
Volgens het wieisdemol.be Follow the money overzicht heeft Axel het meeste in de pot gebracht, al scheelt het niet veel met Bas.  :P

2019 is blijkbaar het jaar van de mol als grootverdiener.  ;D

Offline Luc

  • Forumlid
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #668 Gepost op: 1-05-2019, 11:34:12 »
De (nep)molacties van Axel zijn te opzichtig en hebben weinig tot geen effect. Waarom bv. de /2 nemen bij de brommers en toch falen en de x2 laten aan Bruno met een hoger bedrag? Waarom opvallend mollen bij zijn €300 maar het beter doen bij de moeilijkere €1100 van Bruno in de survivalopdracht (Axel had het andersom moeten doen en zo kon hij Bruno verdacht maken)? Waarom bij het diner voor €700 zo lang onder tafel blijven dat de opdracht slaagt? Axel heeft van de 3 finalisten verreweg het meeste (onnodig) in de pot gebracht.

Bas was een stuk voorzichtiger en wilde eerst en vooral kandidaats overkomen (ik denk dat hij ook door niemand werd verdacht in het begin). Daarom moest hij af en toe iets goeds doen en lukte ook lang niet alle molacties. Ik geloof meer in de theorie voorzichtige mol omdat hij niet voorbereid was dan de opvallende maar inefficiënte mol.

Overigens werd ook Elisabet verdacht neergezet (bij de avatars waar ze koos voor haar partner ipv. geld) en vooral bij de tunnels (daar zou ze ideale molactie uitvoeren) maar minder dan Axel.
« Laatst bewerkt op: 1-05-2019, 11:47:15 door Luc »

Offline Luc

  • Forumlid
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #669 Gepost op: 1-05-2019, 11:53:46 »
Volgens het wieisdemol.be Follow the money overzicht heeft Axel het meeste in de pot gebracht, al scheelt het niet veel met Bas.  :P

2019 is blijkbaar het jaar van de mol als grootverdiener.  ;D
Dan is nog die €4000 meegerekend dat wellicht een mislukte molactie was (Axel was vroeg uitgeschakeld en had geen aandeel in de winst). Maar als je enkel kijkt naar persoonlijk geld heeft Axel verreweg het meeste in de pot gebracht van de 3 finalisten: diner, tunnels, quiz, varkentjes wassen en wij kunnen daar ook de €3000 bij rekenen met zwarte pieten.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #670 Gepost op: 1-05-2019, 12:17:12 »
Dus kunnen we Axel eigelijk wel afstrepen. Dan gaat het nog tussen Bas en Elisabet.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #671 Gepost op: 1-05-2019, 14:11:50 »
Het moge duidelijk zijn dat de mol, wie het uiteindelijk ook blijkt te zijn, sabotagekansen heeft laten lopen en daarmee heeft meegeholpen de pot te spekken. Dat is ook helemaal niet erg, vind ik, aangezien het ook niet te makkelijk moet worden.
Daarbij vind ik Follow The Money zelf sowieso altijd een lastige theorie om de mol mee te vinden, omdat onhandige en/of nepmollende kandidaten in die lijstjes heel vaak verdachter uit de bus komen dan de mol. Soms zelfs finalisten. En daarbij komt nog dat bij de gelaagde opdrachten in de Vlaamse series het ook nog vaak moeilijk te bepalen is wie nu precies verantwoordelijk is voor welk (verloren) bedrag. Daar waar mogelijk probeert de mol juist een ander te laten struikelen.

Mijn favoriete methode is daarom dat ik probeer te zoeken naar tekenen van voorkennis of juist het gebrek daaraan. En dan niet dat iemand toevallig hardop gokt wat ze in de volgende opdracht gaan doen, maar meer als een opdracht een onverwachte twist heeft, hoe gedragen mensen zich dan voordat de twist bekend wordt. Is wat ze doen handig met het oog op de twist, of juist niet?

De aanvankelijke discussie n.a.v. de (nep-)executie van Eva over het al dan niet ontmantelen van de bom vind ik daarom heel interessant. De mol wéét welke twist eraan komt en dat de groep uiteindelijk de bom toch onschadelijk zal willen maken. De mol weet ook dat Eva de eerste poging sowieso zal saboteren om iig 1 pasvraag te bemachtigen, dus dat de kans dat er geld verdiend wordt nihil is (dat kon alleen als de eerste poging slaagde). Voor de mol was dit dus een uitgelezen kans om zich te profileren als een groepsspeler die aardig is voor zijn medekandidaten en de pot wil spekken. Voor mij was dit in eerste instantie reden om Kaat te verdenken, maar nu zij is afgevallen blijft alleen Bas over die er gelijk voor koos om 'Eva terug te halen'. Zowel Axel als Elisabet hebben hier m.i. duidelijk geen voorkennis.

Over Vovinam: Iemand zei hierboven "Bas wankelde niet eens". Inderdaad en hij was (daarom) dan ook zeer ontstemd dat de groep besloot de 800 euro te cashen en niet te verdubbelen. Het is maar een kort fragmentje, maar kijk nog maar eens naar dat gesprekje tussen Joeri en Bas. Hij is niet blij. Ik vermoed omdat hij van plan was om de 1600 verloren te laten gaan. De groep - en wellicht de licht wankelende Bruno - redden hier de winst door eerder te cashen dan Bas gedacht had. Als je wil dat de groep blijft gokken, moet je natuurlijk eerst de indruk geven dat je het nog wel een paar rondjes volhoudt.

Over de steen: Bas doet hier m.i. het klassieke mol-truukje "Als een opdracht toch al zeker gaat slagen, probeer dan ook maar met de eer te gaan strijken", maar uiteraard wel pas nadat hij meermaals gepoogd had de onverzettelijke Joerie de nutteloze ballonnen te laten gebruiken. ;D

Bas is de mol.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #672 Gepost op: 1-05-2019, 14:18:59 »
Volgens het wieisdemol.be Follow the money overzicht heeft Axel het meeste in de pot gebracht, al scheelt het niet veel met Bas.  :P

2019 is blijkbaar het jaar van de mol als grootverdiener.  ;D

huh? jij zat toch op Elisabet?

anoniem 30784

  • Gast
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #673 Gepost op: 1-05-2019, 14:34:55 »
Ik ga nu toch wel met overtuiging voor Axel.  ::tandpastasmiley:: Dat hij een deal sloot met Joeri om hun strafpunten af te leggen en niet met Bas bij het kaarten is of een hele domme kandidatenactie (ik schat kandidaat Axel toch wel hoger in dan dat, zeker omdat hij een goede nepmol zou zijn als hij een kandidaat is), of een molactie. Vanuit het perspectief dat hij een kandidaat is bekeken is het namelijk onbegrijpelijk dat hij zelf voorstelt om zijn strafpunt samen met zijn concurrent af te leggen terwijl zijn verdachte voorstelt om dit met Axel te doen (want je wilt als kandidaat je concurrenten benadelen, niet helpen, want zo is de kans groter dat jij in de finale belandt). Door zijn deal met Joeri wordt bovendien een ronde uitgesteld dat de 3000 euro wordt afgelegd (Joeri en Axel wisten meteen van elkaar dat zij een hoog bedrag hadden) en bestaat de kans dat Elisabet de 3000 euro van Joeri pakt voordat het bedrag door Joeri en Axel kan worden afgelegd.

huh? jij zat toch op Elisabet?

Ja maar ik ben van haar afgestapt omdat ik me realiseerde dat ze in aflevering 3 en 4 nauwelijks heeft gemold en ze daar veel goed deed. Zou toch wel vreemd zijn als ze de mol is.
En ook omdat ik me realiseerde dat we nauwelijks gedurende het seizoen hebben gehoord wie zij verdacht (ze heeft een keer Kaat als verdachte genoemd, een keer Eva, concreter dan dat is ze niet geworden bij de testbiechten.. ze heeft bij de 7 testbiechten in totaal dus maar 2 keer expliciet gezegd wie ze verdacht vond). Dat is in WIDM vaak juist een teken dat iemand niet de mol is (zie Sarah in WIDM 2019). De mol strooit vaak juist zand in de ogen bij de testbiechten namelijk door anderen verdacht te maken... en de verdenkingen van kandidaten worden daarentegen soms vaag gelaten om niet weg te geven wie de mol is. Al helemaal wanneer een kandidaat ver geraakt in het spel.. zoals Elisabet. We hebben 4/5 keer gehoord wie Bas verdacht en 5 keer wie Axel verdacht bij de testbiechten (van de 7 die we zagen) dus je kunt wel zeggen dat significant minder vaak getoond is wie Elisabet verdacht vond.

Ik snap nog steeds niet waarom Axel dan aan de hand van dat vragenrondje is gekozen als mol en ik hoor hem nog steeds niet in die moldagboeken. Maar wellicht proberen de makers ons hiermee zand in de ogen te strooien. Axel heeft zeker de meeste verdachte acties op zijn naam staan van alle kandidaten, ook al haalt hij tegelijkertijd ook het meeste geld binnen.

Offline Molest

  • Forumlid
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #674 Gepost op: 1-05-2019, 15:16:04 »
Ik ga nu toch wel met overtuiging voor Axel.  ::tandpastasmiley::
::ok::
Door zijn deal met Joeri wordt bovendien een ronde uitgesteld dat de 3000 euro wordt afgelegd (Joeri en Axel wisten meteen van elkaar dat zij een hoog bedrag hadden) en bestaat de kans dat Elisabet de 3000 euro van Joeri pakt voordat het bedrag door Joeri en Axel kan worden afgelegd.
Als dit het argument is dat je over de streep trok, heb ik spijt dat ik het heb genoemd. Dat argument is valide voor Bas, die had geen directe invloed op het bedrag. Voor Axel is het echt een stuk zwakker.

Als het kaartspel mij één ding nog eens duidelijk maakte, is dat Axel niet de Mol is. Elisabet dan eerder, die deed daar molsere dingen. Maar het meest mols bij het kaarten was toch Mr. Bas. Die in de slechtste positie aan tafel zat, met de slechtste kaarten. Een korte opsomming: Axel afleiden van de 3.000, wantrouwen kweken tussen Joeri en Axel, Axel een lager bedrag bij hem laten trekken, ongelukkigerwijs de vrijstelling getrokken bij Elisabet, machteloos klem gezet, daarom niet opnieuw een bedrag willen afschuiven met Axel, de strafkaart wel willen aanduiden, dan met Elisabet wel weer 400 willen pakken, en veel chagrijn ondanks de vrijstelling. Ik heb het zo goed als ik kan uitgelegd in het Bas-topic. Voor mij is deze opdracht de ultieme bevestiging dat Bas de Mol is. ::jaja::
« Laatst bewerkt op: 1-05-2019, 15:17:52 door Newbie2 »

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #675 Gepost op: 1-05-2019, 15:22:21 »
Bizar dat er nog zoveel verdeeldheid is, was bij de vorige Vlaamse seizoenen toch veel minder. Komt dan waarschijnlijk toch omdat de mol pas op het laatste moment gekozen is. Ik hoop dat ze in volgende seizoenen de mol ook wat meer laten improviseren. Dus 50% briefing vooraf en 50% briefing zoals in dit seizoen. Lijkt me een prima combinatie.  ::ok::

anoniem 30784

  • Gast
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #676 Gepost op: 1-05-2019, 15:24:50 »
::ok::Als dit het argument is dat je over de streep trok, heb ik spijt dat ik het heb genoemd. Dat argument is valide voor Bas, die had geen directe invloed op het bedrag. Voor Axel is het echt een stuk zwakker.

Ik heb inmiddels in dat andere topic verduidelijkt wat ik nou eigenlijk wil zeggen met dit argument. Ik ben benieuwd of je na dat stuk gelezen te hebben nog steeds hetzelfde erover denkt, want hoe ik het ook wend of keer... Axel komt door deze actie als zeer verdacht uit de bus en Bas als minder verdacht juist. En dat zeg ik niet omdat ik last heb van tunnelvisie (dat ik veel gewisseld ben van verdachte is daar wel voldoende bewijs voor hoop ik ::)), ik zie Bas hier oprecht eerder onmolse dingen doen terwijl Axel juist mega verdacht is door zijn keuze in mijn ogen. ;)

Dit is overigens ook niet het enige argument voor waarom de mol Axel is, maar naar mijn mening is het wel een sterk argument. Of kandidaat Axel had even een moment van verstandsverbijstering en vergat dat het veel slimmer is om ervoor te zorgen dat je je strafpunten kwijtraakt door die met de mol af te leggen.. zeker als die het zelf voorstelt.  ::)
« Laatst bewerkt op: 1-05-2019, 15:29:34 door Saskiaax95 »

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #677 Gepost op: 1-05-2019, 15:57:20 »
Dat is in WIDM vaak juist een teken dat iemand niet de mol is (zie Sarah in WIDM 2019).
 

Denk dat je in de war bent met een ander programma  ;)

anoniem 30784

  • Gast
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #678 Gepost op: 1-05-2019, 16:02:36 »
Denk dat je in de war bent met een ander programma  ;)

De Mol is natuurlijk niet WIDM.  ;D

Maar ik zie niet in waarom dit ook niet waar zou kunnen zijn in De Mol. Ook de makers van De Mol willen tenslotte niet dat te snel bekend is wie de mol is... en de verdenkingen van kandidaten kunnen de mol wel weggeven. Zeker de verdenkingen van een finalist.

Elisabet heeft Bas/Axel nooit genoemd als verdachten, we hebben geen zekerheid over wie zij verdenkt. Dat is naar mijn mening toch wel een sterke aanwijzing dat ze niet de mol is (en dat ze wellicht de mol al vanaf het begin verdacht aangezien ze bij de 7 testbiechten die er in totaal waren slechts een keer de naam van Kaat en een keer de naam van Eva heeft genoemd).

Offline Molest

  • Forumlid
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #679 Gepost op: 1-05-2019, 16:12:32 »
Ik heb inmiddels in dat andere topic verduidelijkt wat ik nou eigenlijk wil zeggen met dit argument. Ik ben benieuwd of je na dat stuk gelezen te hebben nog steeds hetzelfde erover denkt
Het antwoord is ja. ::rofl:: En ik heb dat nog even toegelicht. Maar voor mij is de kous nu af, hoor. Ik stel voor dat we er mee gaan leven dat we het niet met elkaar eens zijn. En dat geeft verder niks, integendeel. Zou een saaie boel worden als iedereen het altijd maar met elkaar eens zou zijn. In elk geval zijn de gezichtspunten gewisseld. ::ok::