Auteur Topic: [De Mol] Elisabet  (gelezen 67339 keer)

anoniem 30784

  • Gast
Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #240 Gepost op: 4-05-2019, 14:50:08 »
Is het ooit voorgekomen (in WIDM in ieder geval niet geloof ik) dat geen enkele finalist op de mol zat?

Ik heb namelijk wel sterk het idee dat Bas Axel verdenkt en Axel beweert Bas te verdenken. Beide heren hebben Elisabet nooit als verdachte genoemd, maar Bas noemde Axel bij de testbiecht als verdachte in aflevering 6 en 7 en Axel noemde Bas als verdachte bij de testbiecht in aflevering 5 en 7.

Voor mij is dit een extra reden waardoor ik haar niet meer kan verdenken.
Het zou enorm knap van haar zijn als ze het voor elkaar heeft gekregen dat de andere twee finalisten haar niet verdenken, zeker voor een onvoorbereide mol. Misschien is dat toch iets te mooi om waar te zijn.  ;D

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #241 Gepost op: 4-05-2019, 15:01:46 »
In de meer dan 40 molreeksen die ik gezien heb is dat nooit gebeurd. Maar voor alles is een eerste keer natuurlijk. ;)

anoniem 30784

  • Gast
Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #242 Gepost op: 4-05-2019, 15:05:48 »
In de meer dan 40 molreeksen die ik gezien heb is dat nooit gebeurd. Maar voor alles is een eerste keer natuurlijk. ;)

True. Als ze het toch is, heeft ze dat heel goed gedaan.
Maar zoiets voor elkaar krijgen zonder enige vorm van voorbereiding te hebben gehad terwijl die 40 mollen uit die seizoenen die jij hebt gezien dat niet is gelukt... nah, lijkt me heel onwaarschijnlijk.  ;D

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #243 Gepost op: 4-05-2019, 16:12:27 »
True. Als ze het toch is, heeft ze dat heel goed gedaan.
Maar zoiets voor elkaar krijgen zonder enige vorm van voorbereiding te hebben gehad terwijl die 40 mollen uit die seizoenen die jij hebt gezien dat niet is gelukt... nah, lijkt me heel onwaarschijnlijk.  ;D
De kans is groot dat de finalisten al vroeger in het spel zijn gestopt met spreiden, en de mol zo al konden ontmaskeren. Er is sowieso minimaal wel 1 die het gaat weten denk ik.
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #244 Gepost op: 4-05-2019, 18:46:36 »
De kans is groot dat de finalisten al vroeger in het spel zijn gestopt met spreiden, en de mol zo al konden ontmaskeren. Er is sowieso minimaal wel 1 die het gaat weten denk ik.
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Theoreticus

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #245 Gepost op: 4-05-2019, 19:16:27 »
Mollem had dit indrukwekkende lijstje nog gevonden en in een ander topic gepost:

http://m.newsmonkey.be/article/93958

Er staan er ook 27 voor Bas maar bij lange niet zo overtuigend.
De eerste groep had dipsaus klaar. Dipsaus is klaar. Het kán niet makkelijker zijn.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #246 Gepost op: 4-05-2019, 23:01:36 »
De foto van het seizoen wat mij betreft.

Het moment waar Axel doorkrijgt wie de mol is en Bas met stijgende verbazing kijkt waarom je überhaupt zoiets zou zeggen.

Oh en liesbeth die het weglacht en hier Elisabet meteen afstreept als mol, om er ook meteen uit te gaan!

Klopt! De bluf van Elsiabet is hier fenomenaal. Net als op het moment dat ze tegen haar man voor de ogen van de camera doodleuk zegt dat ze de Mol is. Het mooie daarvan is dat ze met recht kan zeggen dat ze niet tegen haar man gelogen heeft. Ik vind haar echt een leuk mens en een supergoede mol!
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #247 Gepost op: 4-05-2019, 23:07:47 »
Is het ooit voorgekomen (in WIDM in ieder geval niet geloof ik) dat geen enkele finalist op de mol zat?

Ik heb namelijk wel sterk het idee dat Bas Axel verdenkt en Axel beweert Bas te verdenken. Beide heren hebben Elisabet nooit als verdachte genoemd, maar Bas noemde Axel bij de testbiecht als verdachte in aflevering 6 en 7 en Axel noemde Bas als verdachte bij de testbiecht in aflevering 5 en 7.

Voor mij is dit een extra reden waardoor ik haar niet meer kan verdenken.
Het zou enorm knap van haar zijn als ze het voor elkaar heeft gekregen dat de andere twee finalisten haar niet verdenken, zeker voor een onvoorbereide mol. Misschien is dat toch iets te mooi om waar te zijn.  ;D

Als Elisabet de Mol is en beide heren op elkaar zitten, dan wacht ons morgenavond een historische ontknoping die waarschijnlijk nooit meer overtroffen zal worden en gaat Elisabet de geschiedenis in als de beste Mol ooit.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #248 Gepost op: 5-05-2019, 08:16:45 »
ik denk dat Elisabet tot beste kandidaat wordt uitgeroepen, wat ook een mooie titel is lijkt mij. Maar mol nee. Wie het ook is, het wordt een spannende ontknoping :o.

Offline yfpyfke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #249 Gepost op: 5-05-2019, 11:15:46 »
Ik dacht dat Joeri op Elisabeth zat.
Daarom is zij voor mij afgevallen.


Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #250 Gepost op: 5-05-2019, 21:28:37 »
WTF?!  ::rofl::

Al was haar hysterie wel duidelijk in contrast met haar beroep.  Aanwijzing.

En het publiek heeft het forum verslagen  ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 5-05-2019, 21:32:36 door Whiskers »

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #251 Gepost op: 5-05-2019, 21:35:08 »
My god... Ik was na haar correct verplaatsen van dansers op het strand 100% van Elisabet afgestapt...  ::oink:: Hulde aan Foxhunter oa. voor consequent goedzitten op haar  ::ok:: Én voor het vinden van de Staying Alive hint daar bij die strandopdracht!
« Laatst bewerkt op: 5-05-2019, 21:36:53 door Nat007 »

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #252 Gepost op: 5-05-2019, 21:45:07 »
WTF?!  ::rofl::

Al was haar hysterie wel duidelijk in contrast met haar beroep.  Aanwijzing.

En het publiek heeft het forum verslagen  ::rofl::

Ja, ik ben toch blij dat ze blijkbaar in haar werk niet zo is als in De Mol. ::rofl::

Gefeliciteerd aan alle mensen die goedzaten.  ::bravo::

Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #253 Gepost op: 5-05-2019, 21:48:38 »
Wow, na het slangslapen had ik haar niet meer verwacht.

Knap gespeeld en proficiat aan alle Elisabet-verdenkers.
klaar voor de strijd

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #254 Gepost op: 5-05-2019, 21:49:00 »
Owh ja, helemaal vergeten  :-[

Gefeliciteerd Elisabet-verdenkers!  ::bravo:: ::joehoe::

Offline Cool Cat_86

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #255 Gepost op: 5-05-2019, 21:51:16 »
Blij dat ik er weer juist op zat! Was een moeilijke dit jaar, dus dan is het extra leuk als je de juiste in het vizier hebt. En idd goed dat ze den rol speelde i.p.v. echt zo te zijn! Ben al erg benieuwd naar volgende week om extra beelden en molacties te zien! Zoals waar ze het schilderij maakte, wat Bas dus blijkbaar echt mooi vond  ::rofl:: 

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #256 Gepost op: 5-05-2019, 21:54:13 »
Blij dat ik er weer juist op zat! Was een moeilijke dit jaar, dus dan is het extra leuk als je de juiste in het vizier hebt. En idd goed dat ze den rol speelde i.p.v. echt zo te zijn! Ben al erg benieuwd naar volgende week om extra beelden en molacties te zien! Zoals waar ze het schilderij maakte, wat Bas dus blijkbaar echt mooi vond  ::rofl::
Gefeliciteerd!  ::bravo::

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #257 Gepost op: 5-05-2019, 22:39:23 »
 ::cheerleader:: ::dans:: ::cheerleader::

 ::jaja:: ::jaja::

Het was gewoon haar accent in het dagboek... ik zei t jullie   ::trots::

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #258 Gepost op: 5-05-2019, 22:49:53 »
::cheerleader:: ::dans:: ::cheerleader::

 ::jaja:: ::jaja::

Het was gewoon haar accent in het dagboek... ik zei t jullie   ::trots::

Heel goed!  ::bravo::

Door het dagboek wist ik dat de mol een vrouw moest zijn. En toch dacht ik Bas.  ::rofl::

Axel verdacht ik echt niet meer. Elisabet had ik toch afgestreept door o.a. de boot-opdracht, instagram, slapen met de slang en de disco. Ze was wel weer verdacht bij de tunnels en het diner...

En oeh, ervoor zorgen dat geen familielid overkomt, die is wel gemeen...  :-\\ Ze heeft wel wat uit te leggen, denk ik. Maar supergoed gedaan!
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #259 Gepost op: 5-05-2019, 22:50:43 »
Dank voor alle felicitaties. Ben blij dat ik me niet heb laten verleiden om nog uit deze tunnel te stappen.
Een fantastische mol. En wat een schitterend seizoen. Van alles was ik heb gezien (alle Nederlandse en de drie laatste Vlaamse) de beste mol ooit.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!