Auteur Topic: [De Mol] Elisabet  (gelezen 67369 keer)

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #280 Gepost op: 5-05-2019, 23:36:59 »
''Je mag in mijn molboekje kijken voor 10 euro'''.
''Ik ben de mol, ik ben echt de mol''!
Je kan in ieder geval wel zeggen dat ze ballen had, wow.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #281 Gepost op: 5-05-2019, 23:38:13 »
''Je mag in mijn molboekje kijken voor 10 euro'''.
''Ik ben de mol, ik ben echt de mol''!
Je kan in ieder geval wel zeggen dat ze ballen had, wow.

Ja echt een leuke brutale mol.

‘Ik ben de mol hoor.. echt!’

::respect::

Offline VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, Wielerliefhebber.
Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #282 Gepost op: 5-05-2019, 23:39:19 »
Ik heb het "beste mol ooit"-gevoel helemaal (nog) niet  ::ohno::

Volgende week even kijken. Ik ben benieuwd, maar vermoed dat ze er ook hier velen in de luren heeft gelegd.

Wat ik wel ondertussen weet is dat ik niet de beste mol-speurder ooit ben en dat nadat ik vorig jaar na Jan en Pieter zo overtuigd was van mijzelf :-).
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #283 Gepost op: 5-05-2019, 23:39:59 »
Ze zong in ieder geval beter dan Britney  ::jaja::

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #284 Gepost op: 5-05-2019, 23:40:31 »
Beste-mol-ooit gevoel heb ik ook niet, maar toch wel een zeer goede mol in een uitzonderlijk seizoen. Alles samen gekeken, wordt ze wss wel de beste Vlaamse mol voor mij

Offline B-mol

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #285 Gepost op: 5-05-2019, 23:42:26 »
De beste mol ooit is voor mij die van WIDM 2018. Maar Elisabet heeft wel mooi dit forum verslagen en dat is knap! ;D
Graven, graven, graven...

anoniem 30784

  • Gast
Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #286 Gepost op: 5-05-2019, 23:43:21 »
Ja, ze heeft het echt heel goed gedaan hoor.
Knap hoe ze dit voor elkaar heeft gekregen als onvoorbereide mol ook.

En shit, die theorie over dat Elisabet wel de mol moest zijn omdat zij in die kajuit stond!  ::rofl:: Als ik daar nou gewoon aan vastgehouden had..

De molpunten theorie zat er compleet naast, overigens.  :P

Wat ook wel fijn is, is dat ze dus inderdaad een rol speelde toen ze zich zo egoïstisch gedroeg en ze dus niet echt zo is.  ;D

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #287 Gepost op: 5-05-2019, 23:44:55 »


En shit, die theorie over dat Elisabet wel de mol moest zijn omdat zij in die kajuit stond!  ::rofl:: Als ik daar nou gewoon aan vastgehouden had..



Ja, dat was de sleutelpositie. Als ze daar de opdracht laat mislukken, was ze zowiezo hoofdverdachte van dit forum geweest, alleen lukte die opdracht en ging dit forum massaal naar Axel en Bas en Kaat kijken  ::hypocriet::

anoniem 30784

  • Gast
Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #288 Gepost op: 5-05-2019, 23:47:33 »
Ja, dat was de sleutelpositie. Als ze daar de opdracht laat mislukken, was ze zowiezo hoofdverdachte van dit forum geweest, alleen lukte die opdracht en ging dit forum massaal naar Axel en Bas en Kaat kijken  ::hypocriet::

Het was überhaupt heel vreemd dat zij daar stond als fysiek zwakkere kandidaat.
We hadden dit gewoon niet links moeten laten liggen.  :P

Maar goed, het is ook de eerste keer dat ik De Mol kijk. Les geleerd: de verdenkingen die in beeld getoond worden bij De Mol zeggen werkelijk waar vrij weinig over wie wie verdenkt en over wie de mol is.  ::)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #289 Gepost op: 5-05-2019, 23:48:25 »
Wow wat heeft ze dit geweldig gedaan ::bravo::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #290 Gepost op: 5-05-2019, 23:53:54 »
Heb de tweede helft van het seizoen niet gezien, maar ga dat nu heel snel terugkijken omdat ik zo blij ben met deze mol ::bravo::

Vond haar vooral op de boot en op het strand onverdacht, verder is ze me weinig opgevallen. Ben benieuwd!
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #291 Gepost op: 5-05-2019, 23:54:43 »
Ook gewoon pas in aflevering 4 verdacht worden voor een onvoorbereide mol , sterk  ::bravo::

Offline Miss Marvel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #292 Gepost op: 6-05-2019, 00:01:04 »
Sorry Elisabet, dat van dat hautaine bitch heb ik echt wel eens gedacht  ::hypocriet:: . Gelukkig bleek het toch je rolmol! Geweldig gedaan  ::bravo::

De eerste twee afleveringen verdacht ik Elisabet, daarna ging ik naar Bas. Alleen haar naam in braille in de trailer heeft me altijd dwars gezeten en daarom heb ik altijd rekening gehouden met Elisabet als Mol. Maar het leek me zo voor de hand liggen dus koos ik voor Bas.

Ik kijk enorm uit naar volgende week  ::bravo::
Ma how, zeg!

Offline vriendlief

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #293 Gepost op: 6-05-2019, 00:16:14 »
Eindelijk eens een mol goed geraden. Super gedaan Elisabet !!! Topmol !!!

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #294 Gepost op: 6-05-2019, 00:22:59 »
Één naam was verstopt als braille. Een mol is blind, dus wordt diegene straks de mol?  ::vergroot::
Zou het dan toch...  :o Ben heel benieuwd naar alle sabotages. Van de 3 finalisten haalde ze wel het minste onnodige geld binnen denk ik (ja 500 op het strand om vertrouwen te wekken?) en die ging er weer uit in de tunnels. Zag al dat ze heel subtiel de saus verknoeide en met de stokjes de toren omgooide  ::jaja::
« Laatst bewerkt op: 6-05-2019, 00:25:17 door MollenvangR-Art »

Offline keesisdemol

  • winnaar WIDM-pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #295 Gepost op: 6-05-2019, 00:29:24 »
Bij de bootopdracht wist ik het wel zeker. Vooral toen Bruno werd gekozen en het heel goed ging doen. Duidelijk dat Elisabet bruno onderschat had!

Tevens, ze moest het wel goed doen anders was er helemaal geen opdracht en geen tv ::jaja::

En ja blijkt dus ook dat ze in de tunnels flink met de montage hebben geknoeid nadat Elisabet ging.

Haar stukje kon gewoon binnen een minuut gedaan worden. Dus hebben ze maar bij elke kandidaat 10min van gemaakt, zodat het niet opviel :D

Tweede keer dit seizoen dat ik bij aflevering 1 een mol heb gekozen puur in de gedachtegang van de makers.

Maar misschien ben ik ook gewoon beter in het ontmaskeren van vrouwen ::vergroot:: daar kun je je eigen conclusies op trekken ::vergroot::

Ik ben zo benieuwd naar volgende week. Oh en het foto van het seizoen dat ik hier een paar paginas terug plaatste klopt nu wel mooi!

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Opa F
Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #296 Gepost op: 6-05-2019, 00:59:25 »
Ik had dat wel verwacht. Moldraaiboek reanimatie.

Uit verveling over de kouwe koffie maar een verhaal over Joeri gaan schrijven. Ik had toch tijd zat.

Tot volgend jaar, want er komt een nieuw seizoen!

@Tunnelgraver je was vlijmscherp dit jaar.
« Laatst bewerkt op: 6-05-2019, 07:29:06 door foxhunter »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #297 Gepost op: 6-05-2019, 01:05:15 »
Gefeliciteerd Elisabet-verdenkers! ::bravo::

Wat heeft ze het fantastisch geacteerd. Heel knap! ::jaja::

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #298 Gepost op: 6-05-2019, 03:21:22 »
Gefeliciteerd, Elisabet-verdenkers! ::bravo::
Ik wil speciaal Foxhunter en Theoreticus in het zonnetje zetten, met wie ik uit deze tunnel het meest van gedachten heb kunnen wisselen. Jullie hadden gelijk, mannen! ::ok::

Elisabet was de laatste waar ik op gerekend had. ::rofl:: Ik vond haar wel verdacht (met de slang slapen vind ik top!), maar haar mol-acties overtuigden me niet. Ik kwam ten onrechte tot de conclusie, vooral in de laatste paar afleveringen, dat ze te passief was voor een Mol. Maar het is duidelijk dat ze weinig briefing-tijd heeft gekregen, en misschien krijgen we volgende week nog een paar verrassende dingen van haar te zien. Hoe dan ook heeft ze enorm knap geacteerd, waardoor hele volksstammen (inclusief ik zelf) sterk twijfelden of ze het wel kon zijn, en daar heb ik geweldig veel respect voor! Super gedaan, Elisabet! ::bravo::

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Opa F
Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #299 Gepost op: 6-05-2019, 07:12:45 »
En Axel die vertelt: ja, Elisabet vond het water zo koud. En toen ze in de kajuit stond viel het kwartje, want ieder ander zou haar daarom in het water geplaatst hebben.
We zagen Joeri haar ook plagen in het water, met de kennis van nu was dat gewoon nat spatten, waar ze van schrok.
En dat Bruno dan weer een goede duiker bleek en in de kajuit was geplaatst vond Axel ook vreemd.
« Laatst bewerkt op: 6-05-2019, 07:30:51 door foxhunter »