Auteur Topic: [De Mol] Elisabet  (gelezen 67372 keer)

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #300 Gepost op: 6-05-2019, 07:25:41 »
Na het vertrek van Kaat ben ik niet meer zo actief  geweest maar was Elisabet voor mij de mol. Tot het vertrek van Kaat was het voor mij 80% Kaat, 20% Elisabet.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #301 Gepost op: 6-05-2019, 08:35:21 »
@Tunnelgraver je was vlijmscherp dit jaar.

Dankjewel!   ::ok::

Met Merel en Elisabet heb ik in 2019 mooi de dubbel gescoord.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline joligmolletje

  • Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #302 Gepost op: 6-05-2019, 10:05:02 »
Wauw, Elisabet is de mol! Ik heb haar echt nooit in overweging genomen als mol. Niet omdat ze geen verdachte dingen deed, maar gewoon omdat ze me niet opviel. Ik ben heel benieuwd naar haar molacties én naar hoe haar echte karakter is (als dit bijna allemaal gespeeld blijkt te zijn).

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #303 Gepost op: 6-05-2019, 10:05:51 »
Krasse dame. Nu ik haar zo zag bij de ontknoping denk ik dat ze die tunnel zo in een keer doorvliegt.  ::ok::

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #304 Gepost op: 6-05-2019, 10:26:13 »
Wauw, Elisabet is de mol! Ik heb haar echt nooit in overweging genomen als mol. Niet omdat ze geen verdachte dingen deed, maar gewoon omdat ze me niet opviel. Ik ben heel benieuwd naar haar molacties én naar hoe haar echte karakter is (als dit bijna allemaal gespeeld blijkt te zijn).

Ik vond haar deze aflevering ook ineens een stuk opener en gezelliger. Hier heeft ze haar rol ook echt laten vallen leek het. Volgens mij is het echt een hele leuke madame!

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #305 Gepost op: 6-05-2019, 10:26:48 »
Knap dat ze daar als eerste mocht en zoveel tijd verspilde... maar helaas heb je dan weer de Joeri die de opdracht toch nog weet te redden...

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #306 Gepost op: 6-05-2019, 10:28:34 »
Knap dat ze daar als eerste mocht en zoveel tijd verspilde... maar helaas heb je dan weer de Joeri die de opdracht toch nog weet te redden...

Ja. Ik moet zeggen dat Elisabet die angst heel goed acteerde. Weinig mensen die zeiden dat ze het aan het acteren was.

anoniem 30784

  • Gast
Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #307 Gepost op: 6-05-2019, 10:43:19 »
Ja. Ik moet zeggen dat Elisabet die angst heel goed acteerde. Weinig mensen die zeiden dat ze het aan het acteren was.

Ik heb wel vaker gedacht dat ze met haar emoties speelde en heb dat ook hier gezegd.  :P
Helaas dacht ik dat ze het niet kon zijn...  ::ohno::

Ik heb bij haar eigenlijk nooit gedacht dat ze het niet kon zijn vanwege haar lichaamstaal. Bij Bas wel.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #308 Gepost op: 6-05-2019, 10:50:43 »
Dat shot in de tunnel waarin ze tegen iemand van de crew zegt: "Dus nu moet ik gaan pannikeren?" En dat vervolgens heel overtuigend doet. Echt, ze heeft het in zich om een heel goede actrice te worden! 
 ::ok::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #309 Gepost op: 6-05-2019, 11:06:25 »
Dat shot in de tunnel waarin ze tegen iemand van de crew zegt: "Dus nu moet ik gaan pannikeren?" En dat vervolgens heel overtuigend doet. Echt, ze heeft het in zich om een heel goede actrice te worden! 
 ::ok::

Zelfs ik dacht dat het echte angst was en zij was mijn hoofdverdachte :o

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #310 Gepost op: 6-05-2019, 11:21:01 »
Ik zag wel dat het gespeeld was, maar dat kwam doordat ik haar emoties bij 'Catch the Flight' over the top vond en vanaf toen heel scherp op haar emoties ben gaan letten. Die paniek-aanval vond ik dus buitengewoon knap geacteerd. Ik zat op haar vanaf de bootopdracht. Achteraf blijkt dat dus hetzelfde moment te zijn geweest als waarop Axel haar in de smiezen kreeg.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline keesisdemol

  • winnaar WIDM-pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #311 Gepost op: 6-05-2019, 11:27:29 »
Het was goed geacteerd maar toen wist ik het zeker. Als die paniekaanval echt is, dan ga je echt niet nog een keer terug. En lijkt mij ook dat ze doorgspeeld heeft gekregen dat die eerste koker dan een boobytrap was.

Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #312 Gepost op: 6-05-2019, 11:43:25 »
Goed gedaan Elisabet  ::ok::
Chapeau aan alle verdenkers  ::joehoe::

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #313 Gepost op: 6-05-2019, 11:53:52 »
Ja, gefeliciteerd aan alle tunnelaars hier!  ::bravo:: ::feest:: knap speurwerk

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #314 Gepost op: 6-05-2019, 12:20:42 »
Elisabet had ik toch afgestreept door o.a. de boot-opdracht, instagram, slapen met de slang
Hoezo? Ik vond dit juist super mol posities... voor een Koningin! Niet dat koude water in, geen enkele inspanning ook in de roeiboot, wel aanmanen geen pinda's te doppen en het bed te pakken, lekker comfortabel immers... het klopte allemaal. Ze heeft dit perfect gespeeld, met eerst de verwijten naar de anderen die ervandoor gingen en ze in laatste positie kwamen te liggen, gevloek dat ze niet konden kiezen uit een dier, maar daarna het gespeelde schuldbesef dat ze met niets aankwamen, heerlijk! En de boot was eigenlijk een weggevertje, ik zei toen al, de mol gaat niet in dat water liggen natuurlijk.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

anoniem 30784

  • Gast
Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #315 Gepost op: 6-05-2019, 13:21:32 »
De theorie die ik hier destijds opperde over dat de mol nooit afgeschoten zou worden bij het paintballen omdat die bij de schutters hoorde en dat die sowieso aanwezig zou zijn geweest tot Bas werd gevonden klopte dus ook.

Damn it..  ::)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #316 Gepost op: 6-05-2019, 13:29:04 »
De theorie die ik hier destijds opperde over dat de mol nooit afgeschoten zou worden bij het paintballen omdat die bij de schutters hoorde en dat die sowieso aanwezig zou zijn geweest tot Bas werd gevonden klopte dus ook.

Damn it..  ::)

Klopt ... maar dan kon het nog steeds Bas zijn en je zei zelf dat je niet wist over wie je meer verbaasd zou zijn ..Elisabet of Bas als mol

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #317 Gepost op: 6-05-2019, 13:37:12 »
Deze begrijp ik niet. Zij heeft iemand afgeschoten vermoed jij? Niet Bruno. Axel dan?

En het viel bij mij op zijn plaats vannacht in bed wat zij daar had gedaan met die pasvragen. Bruno zal haar niet verdacht hebben, dus 'per ongeluk' bewaarde zij zijn pasvraag terwijl ze de andere pasvragen wegmaakte. Ik vond het allemaal zo kandidaats hoe zij reageerde daar, erg knap gespeeld! Dat van Bruno was gewoon erg raar... er had een lampje moeten opgaan bij mij. Altijd rare dingen rond de mol. Lampje van haar tunnel ging niet hard genoeg branden... puur door haar zo naturelle gedrag, heel bijzonder >:D ::)
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #318 Gepost op: 6-05-2019, 13:40:02 »
Deze begrijp ik niet. Zij heeft iemand afgeschoten vermoed jij? Niet Bruno. Axel dan?



Nee de mol zou nooit afgeschoten worden door de schutters omdat de mol aan hun kant stond. Werd nog gezegd door die vietnamese voiceover

anoniem 30784

  • Gast
Re: [kandidaat] Elisabet
« Reactie #319 Gepost op: 6-05-2019, 13:43:14 »
Klopt ... maar dan kon het nog steeds Bas zijn en je zei zelf dat je niet wist over wie je meer verbaasd zou zijn ..Elisabet of Bas als mol

Ja maar ik zou alleen heel verbaasd zijn geweest dat Elisabet het was omdat het leek alsof beide andere finalisten haar niet verdachten en ik het wel heel onwaarschijnlijk vond dat een onvoorbereide mol niet verdacht werd door de andere 2 finalisten.

Anders was ik ook niet zo verbaasd geweest dat zij het was. Ik had haar tenslotte in de eerste instantie als mol ingevuld in de poll na aflevering 8 terwijl ik Bas niet meer verdacht heb sinds aflevering 3.

Deze begrijp ik niet. Zij heeft iemand afgeschoten vermoed jij? Niet Bruno. Axel dan?

En het viel bij mij op zijn plaats vannacht in bed wat zij daar had gedaan met die pasvragen. Bruno zal haar niet verdacht hebben, dus 'per ongeluk' bewaarde zij zijn pasvraag terwijl ze de andere pasvragen wegmaakte. Ik vond het allemaal zo kandidaats hoe zij reageerde daar, erg knap gespeeld! Dat van Bruno was gewoon erg raar... er had een lampje moeten opgaan bij mij. Altijd rare dingen rond de mol. Lampje van haar tunnel ging niet hard genoeg branden... puur door haar zo naturelle gedrag, heel bijzonder >:D ::)

Nee de theorie was dat de schutters nooit de mol zouden afschieten want die hoort bij hen. Waarom diegene dan afschieten? Misschien ergens helemaal tegen het einde aan... maar dat ze dat zouden doen voordat Bas gevonden was was eigenlijk al niet logisch. Als de mol uit het spel ligt namelijk kan die binnen de groep niet meer de boel saboteren en wordt het spel dus eigenlijk zonder saboteur gespeeld. Dan wordt aan het lot overgelaten of er geld wordt verdiend of niet..