Auteur Topic: [kandidaat] Kaat  (gelezen 25660 keer)

Offline sunshine0101

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Kaat
« Reactie #80 Gepost op: 2-04-2019, 08:36:10 »
Ik schrijf Kaat helemaal af. Een Mol weet dat er een bom gaat ontploffen met yoghurt. Op dat moment heeft Kaat de gsm nog steeds vast voor haar gezicht. Ze zou deze eerder op tafel leggen en bedekken met haar hand denk ik.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Kaat
« Reactie #81 Gepost op: 2-04-2019, 09:18:00 »
Ik schrijf Kaat helemaal af. Een Mol weet dat er een bom gaat ontploffen met yoghurt. Op dat moment heeft Kaat de gsm nog steeds vast voor haar gezicht. Ze zou deze eerder op tafel leggen en bedekken met haar hand denk ik.

Dat zou Eva juist extra verdacht maken.  ;D
Aan de andere kant: Kaat zat redelijk aan de kant. De meeste yoghurt kwam toch bij Martijn en Ingrid (karma  ;D) terecht, dacht ik?
Ik had trouwens zelf ook niet het vermoeden dat de bom door de hele kamer zou vliegen.  ::rofl::
Aangezien werd gezegd dat de 'bom bij de afvaller zou ontploffen' kan het best zijn dat de mol ook wel werd verrast.  ;)
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Kaat
« Reactie #82 Gepost op: 2-04-2019, 09:46:08 »
Ik schrijf Kaat helemaal af. Een Mol weet dat er een bom gaat ontploffen met yoghurt. Op dat moment heeft Kaat de gsm nog steeds vast voor haar gezicht. Ze zou deze eerder op tafel leggen en bedekken met haar hand denk ik.

Het zou pas raar geweest zijn als ze die telefoon (niet van haar, maar van de productie) net op dat moment af zou schermen.

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: [kandidaat] Kaat
« Reactie #83 Gepost op: 2-04-2019, 13:05:54 »
Kaat zou een ontzettende leuke mol zijn. Maar ze roept (opdr 4 boot) tegen Joeri "Denk aan uw kinderen!...". Dat lijkt een juist een soort oerkracht bij hem los te maken waardoor hij zich op de boot kan hijsen, waardoor de opdracht slaagt. Denk niet dat ze de mol is. Ik durf haar wel af te strepen.
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [kandidaat] Kaat
« Reactie #84 Gepost op: 2-04-2019, 14:11:27 »
Haha dat vind ik wel een heel gevaarlijke reden om Kaat af te strepen, alleen op die uitspraak gebaseerd
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: [kandidaat] Kaat
« Reactie #85 Gepost op: 2-04-2019, 14:53:15 »
Niet alleen hierom. Het is meer een optelsom van dit soort kandidaatse dingen. Maar mocht ze toch de mol zijn dan neem ik m'n petje graag voor haar af voor de spontane, directe manier waarop ze zich manifesteert.  :)
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [kandidaat] Kaat
« Reactie #86 Gepost op: 3-04-2019, 09:04:59 »
Kaat zou een ontzettende leuke mol zijn. Maar ze roept (opdr 4 boot) tegen Joeri "Denk aan uw kinderen!...". Dat lijkt een juist een soort oerkracht bij hem los te maken waardoor hij zich op de boot kan hijsen, waardoor de opdracht slaagt. Denk niet dat ze de mol is. Ik durf haar wel af te strepen.
Zo'n reactie kan juist ook tegenovergesteld werken, dat je juist veel voorzichtiger te werk gaat...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [kandidaat] Kaat
« Reactie #87 Gepost op: 3-04-2019, 11:36:56 »
misschien bedoelde Kaat zn toekomstige kinderen, met het oog op de 'knellende' houding van Joeri op dat moment  ;D

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Kaat
« Reactie #88 Gepost op: 3-04-2019, 14:48:13 »
Kaat wordt momenteel door 40% van dit forum verdacht! Ze is zo spontaan en zonder reserves, dat ze echt een mooie Mol zou zijn. Dus ik hoop het ook, zo'n Mol, maar ik denk het toch niet. In afl. 2 was Bas verantwoordelijk voor het vergeten van de dipsaus (in de eerste zinnen al in de overdracht op duo 2). Al was Kaat natuurlijk ook heel chaotisch. En bij het wandelen zat er geen lijn in: ze wilde snel beginnen, vond de zwakke schakel niet terwijl Martijn een mooie voorzet gaf, en wilde uiteindelijk traag eindigen.

Ik vermoed ook dat Martijn eruit is gegaan op Kaat. Hij verdacht haar heel sterk in afl. 2, vanwege haar stellingname aan het eind van de hike, die volgens hem 750 euro kostte. In afl. 3 was hij voor het grootste deel alleen met Elisabeth, en die lijkt daar niets verdachts te doen. In afl. 4 was hij vooral met Bas (vissen) en Axel (zwemmen), idem. Het kan wel nog zo zijn dat Martijn resoluut is geswitched naar Eva, na de verfbom. Maar dan vind ik het gek dat hij Kaat helemaal heeft laten vallen als verdachte, want die was zelf ook best verdacht aan tafel.

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Kaat
« Reactie #89 Gepost op: 3-04-2019, 18:16:29 »
De uitspraak van Kaat naar Joeri valt uit te leggen, maar de verklaring is wel erg vergezocht!

Als je naar een spermabank gaat om zaad te doneren, dan heet dit 'deposit'. Afgeleid van deposito.

Het tegenovergestelde is opname. Dit kan worden vertaald als take. Bij verkeerde uitspraak 'taak', wat het omgekeerde is van Kaat.

Een ander woord voor opname is recording. Kaat deed de opdracht met de d.j.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Kaat
« Reactie #90 Gepost op: 3-04-2019, 19:43:01 »

Als je naar een spermabank gaat om zaad te doneren, dan heet dit 'deposit'. Afgeleid van deposito.



Als je geld gaat storten op een “normale” bank heet dat ook zo hoor. Bijzonder referentiekader  ::rofl::

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Kaat
« Reactie #91 Gepost op: 3-04-2019, 20:29:43 »
Ik snap niets van heel de post van MolE13  ::rofl::

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Kaat
« Reactie #92 Gepost op: 3-04-2019, 20:41:29 »
Kort gezegd: take = opnemen  ;D Dat is wat Kaat doet.
Alhoewel? Ze wordt wel heel veel verdacht hier en ook vrij vroeg in het spel.  ???

Hebben we het allemaal juist of is toch iemand anders de mol? Ik twijfel...

Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Kaat
« Reactie #93 Gepost op: 3-04-2019, 21:24:24 »
Kort gezegd: take = opnemen  ;D Dat is wat Kaat doet.
Alhoewel? Ze wordt wel heel veel verdacht hier en ook vrij vroeg in het spel.  ???

Hebben we het allemaal juist of is toch iemand anders de mol? Ik twijfel...

Ze is enkel het meest verdacht op dit forum. Bij de rest van de polls toch nog niet? ;)

Ze straalt gewoon zoveel enthousiaste molvibes uit! Of ze verdacht is bij de andere kandidaten weten we niet echt

Offline hamsterdam

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Kaat
« Reactie #94 Gepost op: 3-04-2019, 21:36:52 »
Op vier.be is t een close call tussen Axel, Eva en Kaat.

Hier was “iedereen” vorige week nog overtuigd v Eva,
Nu stijgt Kaat rap in de verdenkingen... Ik wacht de komende twee afleveringen nog wat af vooraleer ik durf te tunnelen. Ja, ik zie molpotentie bij Kaat, maar nog niet doorslaggevend genoeg (ook Bas, Eva en Axel zouden kunnen...)


Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Kaat
« Reactie #95 Gepost op: 3-04-2019, 22:27:54 »
Als Kaat de Mol is verdient ze een Gouden Kalf voor beste actrice, of het Vlaamse equivalent daarvan. Ik zou het prachtig vinden maar ik vind het te mooi om waar te zijn.


Offline Luc

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Kaat
« Reactie #96 Gepost op: 3-04-2019, 22:32:43 »
Hetzelfde had ik vorig jaar over Jan gezegd. Kaat zou een heel goede mol kunnen zijn maar Eva verdenk ik ook. Misschien een molduel Kaat - Eva?

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Kaat
« Reactie #97 Gepost op: 3-04-2019, 22:36:19 »
Als Kaat de Mol is verdient ze een Gouden Kalf voor beste actrice, of het Vlaamse equivalent daarvan. Ik zou het prachtig vinden maar ik vind het te mooi om waar te zijn.


Ja haar primaire gedrag is in eerste instantie de reden geweest dat ik niet op haar lette. Ik moet toegeven dat het wel erg knap geacteerd zou zijn allemaal. Ze is dan ook meer een wensmol, maar ook mijn echte mol bij gebrek aan een beter alternatief.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Kaat
« Reactie #98 Gepost op: 3-04-2019, 22:37:27 »
Hetzelfde had ik vorig jaar over Jan gezegd. Kaat zou een heel goede mol kunnen zijn maar Eva verdenk ik ook. Misschien een molduel Kaat - Eva?

Ik heb er al een begin mee gemaakt. Vooral met het maken van leuke screenshots. Ik ga proberen het voor zondag te plaatsen al kan ik niet beloven dat dat lukt. :)

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Kaat
« Reactie #99 Gepost op: 3-04-2019, 23:46:14 »
En Kaat doet deze aflevering gewoon wat ze in de voorbije afleveringen ook deed. Sleutelposities innemen.

Opdracht 1: De verfbom: Kaat kijkt eerst de kat uit de boom en ziet dat de meesten Eva niet terug willen en begint dan de discussie op gang te brengen (want dat wil een mol toch, onenigheid). Bas gaat hierin mee en zo raken de gemoederen wat verhit. Kaat heeft ook de GSM in handen en stuurt zo ook de discussie nadat de groep te weten komt wie de afvaller is. Kaat begint met vragen: gaan we nu iets proberen of niet? Kaat begint met zeggen of ze M of V heeft gestemd vooraleer er een discussie kan ontstaan of ze dat wel willen delen. Bij de 2de poging is het wederom Kaat die vraagt: proberen we een 2de code en dan ook meteen instemt.

Opdracht 2: Stille party: Hier zou je verwachten dat de mol bij de andere opdracht zit, maar die opdracht gaat tegen alle verwachtingen in helemaal niet zo slecht. Kaat had waarschijnlijk gehoopt dat die opdracht toch niet ging lukken en zo kon ze even lekker achterover leunen terwijl anderen zichzelf verdacht maken. In deze opdracht was weinig te saboteren. De enige positie die je hier kon innemen was achter de DJ-tafel bij deelopdracht 1 en daar stond ze dan ook. Ze stond ook nog eens achter het scherm. Dat ze het antwoord even vermeld maar er totaal niet op doorgaat, vind ik een leuk momentje om achteraf nogmaals te tonen.

Opdracht 3: Escape room: Kaat toont zich als een snelle zwemster en dat gebruikt ze ook om naar het verste eilandje te gaan. De rekensom! Hier verliest ze samen met Eva erg veel tijd en het is ook Eva die op het idee komt om op de vis te drukken. Dan denkt Kaat het antwoord te weten: 7! Ze blijft ook lange tijd hameren op die 7 en denkt er geen moment aan om terug te keren naar de boot. Eva wil dit uiteindelijk wel. Uiteindelijk wordt het juiste antwoord gevonden nadat controlehond Axel meegaat. Nu moet je wel juist rekenen, anders val je door de mand als mol. Poging tijdrekken net mislukt. Dan maar een 2de poging ondernemen door de hoogste trede niet vast te maken door in het water te vallen. Mooie en verdienstelijke poging, maar helaas is Joeri net sterk genoeg om op het schip te geraken. Molactie mislukt, maar ik waardeer de subtiele sabotagepogingen. In deze opdracht was het van belang om niet te opvallend te mollen, want dan heb je meteen alle verdenkingen op je en dat doet ze wel slim, maar soms is de fanatieke groep een doorn in het oog. Niets aan te doen.

Kaat gaat dus gewoon door op haar elan en manoeuvreert zich telkens opnieuw in sleutelposities. Mijn wensmol was het al, maar na 3 afleveringen met een mol, ben ik er van overtuigd dat de ideale mol ook gewoon de mol is dit seizoen!  ::bravo::